X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת אינפורמטיקה, המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן, מדווחת על הכנסות שיא של 227.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2011
ההכנסה השנתית – 783.8 מיליון דולר, עלייה של 21 אחוזים
▪  ▪  ▪

חברת אינפורמטיקה (NASDAQ:INFA), הספקית העצמאית המובילה של תוכנות ושירותים להטמעה של נתונים ארגוניים, המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן, פרסמה את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2011 ושל שנת הכספים כולה, שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2011.
ברבעון הרביעי של 2011 הסתכמו ההכנסות ב-227.1 מיליון דולר, עלייה של 15 אחוזים בהשוואה ל-198 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2010. ההכנסות מדמי רישוי הסתכמו ברבעון הרביעי ב-112.1 מיליון דולר, עלייה של 12 אחוזים בהשוואה ל-100.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2010. ההכנסות התפעוליות על-פי כללי החשבונאות המקובלים בארה"ב (GAAP) הגיעו ברבעון הרביעי ל-59.4 מיליון דולר, עלייה של 21 אחוזים בהשוואה ל-49.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2010.
הרווח הנקי לפי כללי GAAP לרבעון הרביעי של 2011 הסתכם ב-42.4 מיליון דולר (0.38 דולר למניה מדוללת), עלייה של 23 אחוזים מרווח נקי של 34.6 מיליון דולר (0.32 דולר למניה מדוללת) ברבעון המקביל אשתקד.
בשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2011, הסתכמו הכנסות החברה ב-783.8 מיליון דולר, עלייה של 21 אחוזים בהשוואה ל-650.1 מיליון דולר בשנת 2010. ההכנסות מדמי רישוי לשנת 2011 הסתכמו ב-353.7 מיליון דולר, עלייה של 20 אחוזים בהשוואה ל-295.1 מיליון דולר בשנת 2010.
הרווח הנקי לפי כללי GAAP לשנת 2011 הסתכם ב-117.5 מיליון דולר, שהם 1.05 דולר למניה מדוללת, עליה של 36 אחוזים בהשוואה ל-86.3 מיליון דולר שהם 0.83 דולר למניה מדוללת בשנת 2010.
"ההתמקדות שלנו במשימה, אסטרטגיית הצמיחה, החזון הברור והמשמעת של הצוות הובילו לשיעורי צמיחה יציבים לאורך שבע השנים האחרונות", אמר סוהאייב עבאסי, היו"ר והמנכ"ל של Informatica. "עם המשך תפקידה הקריטי של פלטפורמת אינטגרציית המידע שלנו וההזדמנויות העסקיות הרבות הנובעות מהמגמות החשובות של מחשוב ענן ו- Big Data, אינפורמטיקה ממוקמת היטב לקראת השנים הבאות".
ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה בקבוצת אמן, אמר: "במרוצת השנים האחרונות רכשה אינפורמטיקה ארבע חברות ישראליות (או שמייסדיהן היו ישראלים). מתוכן, בשנה החולפת נרכשו שתי חברות (ActiveBase ו- Wisdom Force) וטכנולוגיה ישראלית מחברת H Parcer. זוהי תעודת כבוד לשוק המקומי.
אנו בקבוצת אמן רואים כיצד ארגונים אשר להם כלי איחוד נתונים, מאמצים את פתרונות אינפורמטיקה, על שלל הפתרונות שהיא מציעה בתחום המידע".
על אודות Informatica
חברת NASDAQ:INFA) Informatica)היא הספקית העצמאית המובילה של תוכנות ושירותים להטמעה של נתונים ארגוניים. בעזרת Informatica יכולים ארגונים להשיג יתרונות עסקיים משמעותיים יותר באמצעות הטמעה של נכסי המידע ברחבי הארגון. למעלה מ-3,350 חברות ברחבי העולם נעזרות ב-Informatica כדי לצמצם הוצאות ולתת מענה מהיר יותר לדרישות להטמעת נתונים, ברמות שונות של מורכבות ובהיקפים מגוונים.
למידע נוסף בקרו בכתובת www.informatica.com.
על אודות קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, HP, Symantec (APM), Orsyp, BMC ועוד.
החברה מציעה מיגון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים , תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.
www.aman.co.il
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו ישיר, טל: 9016661 – 03, 054-4363335

תאריך:  31/01/2012   |   עודכן:  31/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנסות שיא לאינפורמטיקה-רבעון רביעי 2011
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יח"צ כלל ביוטכנולוגיה
חברת אברהם עוסקת בפיתוח תרופות לטיפול באלצהיימר ו-MCI, ומוחזקת על-ידי כלל תעשיות ביוטכנולוגיה ב-21%.    מטרת הניסוי הנוכחי היא בדיקת בטיחות ויעילות של התרופה Ladostigil (לדוסטיג'יל) בהתוויה לטיפול ב-MCI, והוא יקיף כ-200 חולים במשך 3 שנים ב-12 מרכזים רפואיים באירופה וישראל. גיוס החולים לניסוי צפוי להסתיים בתוך כשנה
איריס ויינשטיין
אל על הטמיעה טכנולוגיה חדשנית לניהול מסד הנתונים במיינפריים, מבית Technologies CA
אסף דרגן
חומת האש מאופיינת ביחס עלות-תועלת גבוה מהמתחרים וקיבלה אישור של מעבדה בלתי-תלויה (ICSA LABS) להגנה בפני התקפות מניעת שירות מבוזרות (DDOS) והתקפות מרובות-שכבות
דיתי הורביץ- ארד
מועצה אזורית חוף אשקלון מארחת את באי פסטיבל 'דרום אדום' בשלל אירועים המבטאים את הייחודיות של יישובי המועצה. בסופי השבוע במהלך חודש פברואר תינתן הזדמנות להכיר מקרוב את חיי הקיבוץ, סיפורו של גוש קטיף, חוויות מהטבע וליהנות מתוצרת מקומית בחוף אשקלון
איריס ויינשטיין
CA Technologies מדווחת על התוצאות העסקיות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il