X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יקבי רמת הגולן מציג קמפיין שיווקי בסדרת יינות 'גמלא' סביב 'גמלא בקטנה' - סדרת יינות בבקבוקי 375 מ"ל
▪  ▪  ▪

יקבי רמת הגולן, יקב הפרימיום המוביל בישראל, משיק קמפיין שיווקי במסגרת הרחבת הפעילות סביב סדרת היינות 'גמלא'. הקמפיין יתמקד סביב מגוון יינות הסדרה המוצעים גם בפורמט של חצאי בקבוקים, תחת הסיסמא "גמלא בקטנה. חצאי בקבוק של גמלא - בדיוק מה שצריך".
הקונספט התקשורתי והשיווקי של 'גמלא בקטנה', נולד מתוך ראייה צרכנית שמטרתה לתת מענה לסיטואציות בהן מתבקש להתפנק עם יין, ואינן מצריכות בהכרח בקבוק שלם. לכן מציעים ביקבי רמת הגולן בקבוקים קטנים של 375 מ"ל (חצאי בקבוקים), המציעים את אותו יין איכותי, בכמות המספיקה לכשלוש כוסות.
במסגרת המהלך, בו הושקעו כרבע מיליון ש"ח, העלה היקב קמפיין שעיקרו בפרינט ובפייסבוק, המציג סיטואציות ורגעים שונים שבהם לפעמים מספיק חצי בקבוק, והכל עם קריצה וחיוך. חצאי הבקבוקים בסדרת גמלא, הכוללים את היינות - קברנה סוביניון, מרלו, סנג'ובזה, ריזלינג לבן וברוט, יימכרו בזמן הפעילות במחירים אטרקטיביים במיוחד, וניתן יהיה לרכוש אותם במסעדות, חנויות יין, ברים ובתי מלון בכל רחבי הארץ.
איילה זינגר, מנהלת הפיתוח השיווקי של יקבי רמת הגולן ציינה כי "גמלא היא אחת מסדרות האיכות של היקב, המציעה תמורה גבוהה במחיר נגיש לכל. הקונספט של 'גמלא בקטנה' מאפשר לנו להתמקד במענה לצרכי הצרכנים שלנו - כסדרה הפונה לקהל יין צעיר יותר, זיהינו כי קיים צורך בשוק לפתרון סיטואציות חברתיות ואישיות רבות בהן צעירים נהנים משתיית יין בכמות שאינה מצריכה רכישת בקבוק יין שלם. יותר מכך, לרוב משתלם יותר לרכוש בקבוק קטן מאשר שתי כוסות יין, שעלותן לעיתים גבוהה ממחירו של חצי בקבוק... לכן, מתוך ראייה צרכנית, החלטנו לצאת במהלך שיבהיר את המענה שנותנים חצאי בקבוקים לרגעים מסויימים בחיי היומיום שלנו, שידגיש את האטרקטיביות בהחלטת הרכישה של בקבוקי 375 מ"ל ואף יפתח וינגיש את עולם היין לקהלים חדשים. והכל עם קריצה ובגובה העיניים".
'גמלא בקטנה' - מחירים מומלצים לצרכן (בחנויות):
גמלא ברוט 30 ש"ח
גמלא ריזלינג לבן 20 ש"ח
גמלא סנג'ובזה 30 ש"ח
גמלא מרלו 30 ש"ח
גמלא קברנה סוביניון 35.90 ש"ח
כאחת מהסדרות המובילות של יקבי רמת הגולן, 'גמלא' הוא מותג המבטא עוצמה וחושניות שמקורן ברמת הגולן - 'ארץ היין', והינו פרי היצירה של תנאי גידול ייחודיים ויוצאי דופן, מגדלי יין וייננים.
סדרת 'גמלא' מביאה לידי ביטוי בצורה מלהיבה את הנופים והמראות המרהיבים של ארץ היין, המתלכדים לכדי יינות מלהיטי חושים ומעוררי רגשות.

תאריך:  01/02/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרעבי תהל
אושרה במכללת שנקר התוכנית לתואר שני בעיצוב M.Des המאפשרת לרכוש תואר שני בעיצוב אופנה, טקסטיל, תכשיטים ואביזרים. לראשונה בישראל, "שנקר" תעניק את התואר השני בשני מסלולים: עם או בלי תזה. פרופ' דגנית שטרן שוקן מונתה לראש התוכנית. בין המרצים – גדעון אוברזון
עדי כהן
BEST MOBILE תגיע במהלך 2012, ל-40 סניפים בפריסה ארצית. עלות ההרחבה הכוללת: 10 מיליון שקלים
חלי וינשטיין
מרצדס בנץ ישראל מקבוצת כלמוביל בחסות למועדון הגולף בגעש    לראשונה נציגות ישראלית בטורניר 2012 MERCEDES TROPHY
בצלאל קאהן
השנה יועברו הכנסות "נשף החורף 2012" של "אירועי צדקה ירושלים" (JCE) להקמת משחקייה וחדר תרפיה בביה"ס לילדים עם אוטיזם – "תשמע"
דיקלה חנן
Azzedine Ala?a in the 21st century - תערוכת קוטור ייחודית שסוקרת את פעילותו של מעצב העל אזאדין אלייה נפתחה בהולנד ותציג עד חודש מאי השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il