X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ההתאמות החד פעמיות נטו להכנסות של מג'יקג'ק ברבעון הרביעי של 2011 וברבעון הראשון של 2012 ביחד הן פלוס 500,000$ מועצת המנהלים של מג'יקג'ק מאשרת את המינוי של אנדרו מקאיינס לנשיא
▪  ▪  ▪

מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL) ("החברה"), מובילה בתקשורת ענן שהמציאה את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט VOIP ומכרה יותר משמונה מיליון מכשירי magicJacks®, הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה אישרה את המינוי של אנדרו מקאיינס לנשיא החברה. מג'יקג'ק גם ארחה שיחת ועידה עם משקיעים ביום שלישי, ה-28 בפברואר 2012, בשעה 14:30 שעון החוף המזרחי.
ההערכות של מג'יקג'ק לגבי הרבעון השני של 2012 שהתפרסמו קודם לכן לא השתנו. ההגשה של התוצאות המבוקרות לשנת 2011 המלאה (10K) לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) צפויה להיעשות בשבוע של ה-12 במרס. החברה גם תשתתף בכנס המיחשוב/ שירותי ענן של אופנהיימר שיתקיים בקרוב (פרטים בהמשך).
עם ההודעה, מקאיינס אמר: "למג'יקג'ק יש אולי את הפוטנציאל הגדול ביותר לצמיחה והגדלת ערך מכל חברה שראיתי בעשרים שנות עבודתי בחברות פרטיות וציבוריות. אפעל יחד עם דן כדי לעזור לאחרים להבין את התפיסה שלנו לגבי ערך החברה וכיצד נבנה ונגדיל את החברה".
ברבעון הרביעי של 2011 וברבעון הראשון של 2012 ביחד, ההשפעה נטו של רווחים והפסדים חד פעמיים על ההכנסה תהיה צנועה יחסית אם ההתאמות לא ישתנו. התוספת נטו המאוחדת להכנסות היא בערך $500,000. הנתונים האלה ישתקפו בתוצאות GAAP של שתי התקופות האלה. כתוצאה מההתאמות האלה, נתוני ההכנסות GAAP של הרבעון הראשון של 2012 עשויים להיות יותר מ-37 מיליון דולר והרווח למניה GAAP עשוי להיות יותר מ-26 סנט למניה, אלא אם יירשמו ברבעון הראשון התאמות חד פעמיות חדשות כלשהן. החברה עשויה למסור עידכונים נוספים.
ברבעון הראשון של 2012, החברה מצפה עכשיו לתוספת גדולה להכנסות ולהכנסה של בערך 3.2 מיליון דולר על סמך היישום של כללי גביית תשלום מראש בתקופה הזאת.
בתוצאות שלנו ברבעון הרביעי של 2011, אנו מצפים להתאמה חד פעמית כלפי מטה של קרוב ל-2.7 מיליון דולר בהכנסות ובהכנסה בגלל גביית דמי גישה והפרשה לעתודות. ב-2011 פחות מארבעה אחוזים מהכנסות החברה יוחסו לחיובים האלה. למרבה המזל, החברה מצפה לגבות אחוז הרבה יותר גדול של החיובים האלה בעתיד, אף על-פי שבתעריפים נמוכים יותר. הציפיות האלה מבוססות על הרפורמות בדמי הגישה של נציבות התקשורת הפדראלית ("FCC") שהוכרזו ב-18 בנובמבר 2011 ונכנסו לתוקף בתחילת 2012.
ברבעון הרביעי של 2011 תהיה לחברה באופן אירוני הפחתה חד פעמית בהכנסה, במקום תוספת, בגלל הרכישה החוזרת המוצלחת של ניירות הערך המועדפים או דמויי הביניים שלנו בפרמיה של 955,000$ יחסית לערך הפדיון המוערך שמתבטא בדוחות הכספיים שלנו, על בסיס מחיר רכישה מחדש של $15.35 למניה רגילה, משמעותית פחות מהמחיר הנוכחי של המניות הרגילות שלנו כיום. זה אירוני משום שהרכישה מחדש של המניות עשויה לתרום לרווח למניה חיובי מוגדל בעתיד. לבסוף, תוצאות הרבעון הרביעי יכללו הוצאה שלא במזומן של בערך $500,000 בגלל הפחתת ערך של שבבים ורכיבים מסוימים במלאי ורווח חד פעמי של $766,000 בגלל היישוב המוצלח של התדיינויות משפטיות מסוימות.
שיחת ועידה למשקיעים:
מג'יקג'ק ארחה שיחת ועידה למשקיעים ביום שלישי, ה-28 בפברואר 2012, בשעה 14:30 שעון החוף המזרחי. נענו מספר מוגבל של שאלות והם עודדו גורמים מעוניינים לדא"ל את שאלותיהן מראש לכתובת IR@magicJack.com.
חברי הנהלה בכירים של החברה ישתתפו בכנס אחד על אחד למיחשוב/ שירותי ענן של אופנהיימר, שיתקיים ב-6 במרס 2012, במשרד של אופנהיימר בשדרות מדיסון 300 בניו-יורק.
magicJack(R) הוא סימן מסחר רשום של מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ. כל השמות האחרים של מוצרים או חברות הם רכושם של בעליהם, בהתאמה.
על אודות מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ:
היעד של מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL), הממציאה של VOIP כולל טלפון התוכנה, ו-magicJack, הוא להפוך לספקית הבינלאומית המובילה של קול גלובלי על גבי פלטפורמות רבות ולהציע בנוחיות ללקוחות הקצה שלה מוצרים ושירותים אחרים בעלי ערך. החברה מכרה יותר משמונה מיליון יחידות של magicJack עטור הפרסים והנוח לשימוש מאז שהמכשיר הושק ב-2008, ולרשותה עומדים 30 פטנטים, חלקם מהזמן שהחברה המציאה את VOIP. החברה מאמינה שהיא ה-CLEC (חברת תקשורת מקומית תחרותית) בעלת טווח ההגעה הגדול ביותר בארצות הברית מבחינת אזורי החיוג הזמינים ואישור במספר מדינות, ולרשת יש מעט זמן השבתה או בכלל לא.

תאריך:  29/02/2012   |   עודכן:  29/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנסות מג'יקג'ק ברבעון 4/11 ומינוי נשיא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מי סדן
האמן גדעון שני, איש כוחות הביטחון לשעבר, יקיר העיר באר שבע, ויושב-ראש אגודת הציירים והפסלים בישראל של סניף באר שבע והנגב, מציג פאלטה הנעה בין הלבן והצהבהב המונו כרומאטי, האופיינים לגבעות הסובבות את באר-שבע, לבין צבעי האדום השחור, החום והוורד, השזורים בצבעי ההרים והאבנים הקדומות של אזור המכתש הגדול בואכה ים המלח, כביש הערבה ואילת
מיכל סדן
כתובה - תערוכה קבוצתית בציור, בצילום ובפיסול
1.2.2012 – 7.5.2012 אוצרת : רחל זיו    כתובה הינה מסמך משפטי יהודי הלכתי שלא מן התורה, תוקנה על-ידי רבנים בתקופות מאוחרות, בתקופות חז"ל, המשנה והתלמוד
מיכל סדן
שני אמנים ירושלמים מציגים הרמוניה סוחפת בגלריית "הבית הירוק" במועדון אוניברסיטת ת"א
תומר המבורסקי
משיקה חוברת קומיקס לילדים המסבירה את העובדות על אודות מחסור בהורמון גדילה בילדים
אדרי עדי
מחירה המעודכן של NorLevo יעמוד מעתה על 54.90 ש"ח    מטרת המהלך – הנגשת הגלולה לכלל הצרכניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il