X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ענקית התרופות והכימיה מרק KGaA מדווחת על תוצאות לשנת 2011
מרק הגרמנית: הכנסות הרביף המתחרה בקופקסון של טבע זינקו ל-1.691 מיליארד אירו
▪  ▪  ▪

זאת בעקבות זינוק במכירות הרביף בארה"ב – אחד השווקים המרכזיים לטרשת נפוצה ? סך כל הכנסות מרק (כולל הכנסות חטיבת מרק-סרונו) בשנת 2011 צמחו ב11% לסכום שיא של כל הזמנים - 10.3 מיליארד אירו, לעומת ל-9.3 מיליארד אירו ב-2010
ענקית הכימיה והתרופות הגרמנית מרק (Merck KGaA), הנסחרת בגרמניה MRGG.DE)), מדווחת היום על תוצאות השנתיות לשנת 2011. חטיבת מרק-סרונו, הינה חברת הביוטכנולוגיה הגדולה באירופה, ויצרנית תרופת ה- ®Rebif לטיפול בטרשת נפוצה ואשר פותחה על-ידי אינטר-לאב הישראלית (לשעבר אינטרפרם) ומתחרה בקופקסון של טבע. אינטר-לאב מהווה את מרכז הפיתוח של מרק-סרונו בישראל.
סך כל הכנסות מרק (כולל הכנסות חטיבת מרק-סרונו) בשנת 2011 צמחו ב11% לסכום שיא של כל הזמנים- 10.3 מיליארד אירו, לעומת ל-9.3 מיליארד אירו ב-2010. המנוע של הצמיחה המואצת מיוחסת לרכישת חברת מיליפור על-ידי קבוצת מרק. סך כל ההכנסות של מרק ברבעון הרביעי צמחו ב-3.1% והגיעו לסכום 2.626 מיליארד אירו, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
המכירות בכל העולם של תרופת ה- ®Rebif לטיפול בטרשת נפוצה, המתחרה בקופקסון של טבע ופותחה בידי אינטר-לאב הישראלית (לשעבר אינטרפרם), צמחו בשנת 2011 ב-3.4% ל-1.691 מיליארד אירו, בעקבות זינוק במכירות התרופה בארה"ב. מכירות ה-Erbitux®, שמקורה אף הוא בישראל, עלו בשנת 2011 ב-3.5% ל-855 מיליון אירו, אודות לצמיחה חזקה בשווקים המתפתחים.
קבוצת מרק מעסיקה נכון ל-31.12.2011, 40.676 עובדים.
מכירות חטיבת מרק-סרונו צמחו ב 2.9% בשנת 2011 ל-5.920 מיליארד אירו, לעומת 5.754 מיליארד אירו בשנת 2010.
אינטר-לאב, המנוהלת על-ידי רג'ין שבח, נוסדה ב-1978, על-ידי "סרונו", אשר נרכשה ב-2006 על-ידי ענקית הכימיה והתרופות מרק KGaA הגרמנית. לאחר הרכישה הפכה סרונו לחטיבת מרק סרונו בתוך מרק, כאשר אינטר-לאב מהווה את מרכז הפיתוח של מרק סרונו בישראל.
אינטר-לאב, זוקפת לזכותה את אחד ההישגים המשמעותיים ביותר בעולם הביוטכנולוגיה– פיתוח ה-Rebif®- אחת התרופות המתקדמות בעולם לטיפול בטרשת נפוצה. החברה מתמחה בפיתוחם של תאים המתרבים במהירות, המשמשים לפיתוחן ולייצורן של תרופות חדשות. מדעני אינטר-לאב צברו עשרות שנות ניסיון בתחום. בנוסף, מעורבת אינטר-לאב באיתור מיזמים חדשים באקדמיה ובתעשיה הישראלית, עבור קבוצת מרק.
קבוצת מרק משווקת את תרופותיה בישראל באמצעות חברת-הבת מרק סרונו. מרק סרונו בישראל מנוהלת על-ידי שרי פרלוב. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה. מרק סרונו משווקת בשוק המקומי את מוצרי הפוריות: גונאל-אף, לובריס, אוביטרל, צטרוטייד, קרינון ופרגובריס, את הרביף לטיפול בטרשת נפוצה, את התרופה יוטירוקס לטיפול בתת-פעילות של בלוטת התריס וכן את התרופה האונקולוגית ארביטוקס. ארביטוקס נמצאת בסל הבריאות ורשומה בישראל לטיפול בסרטן מעי גס גרורתי בכל קו טיפולי ובשילוב כל כימותרפיה, לטיפול בסרטן ראש צוואר מקומי בשילוב עם קרינה ולטיפול בסרטן ראש צוואר גרורתי בשילוב כימותרפיה.

תאריך:  06/03/2012   |   עודכן:  06/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רמת השרון עדלאידע
מעל ל-10,000 בלונים צבעוניים נתלו במהלך הלילה ברחבי העיר לקראת אירוע ה"עדלאידעת השרון" 2012 שתהיה בסימן חגיגות ה 90 לרמת השרון
תני קרמר
מאות משלוחי מנות לפורים שהוכנו ע"י עולים חדשים נשלחו לחיילים בודדים המשרתים בצה"ל
בלואייז Blueyes
החורף אינו ממהר לעזוב ועימו השפעת והצינון, תכשיר הומיאופתי של ענקית ההומיאופתיה הגרמנית DHU חדש על המדפים בישראל: אינפלוסיד - תכשיר הומיאופתי המסייע למניעה ולטיפול בשפעת ובהתקררות
ינאי אלפסי
הקימה חברה-בת שתרכז את הפעילות בארה"ב. כחלק מהמהלך מינתה SCR את טום ברואינג למנכ"ל החברה הבת בארה"ב ואת חיים פלמינגר כמנהל השיווק של החברה
איריס ויינשטיין
CA Technologies מגדירה מחדש את חוויית השימוש בניהול פורטפוליו ופרויקטים עם הגרסה החדשה של פתרון CA Clarity PPM.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il