X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
גידול של 10% בהכנסות מגזר התקשורת והתשתיות המהוות כ-43% מסך הכנסות החברה
▪  ▪  ▪
אריה רימיני [יח"צ]

חברת טלדור מערכות מחשבים, ספקית מובילה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ, מדווחת על הכנסות של 191.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2012 - גידול של 3.1% לעומת הכנסות של 186.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הגידול בהכנסות מקורו בהמשך צמיחה עקבית בהכנסות מגזר התקשורת והתשתיות, המהווים הרבעון כ-43% מסך הכנסות החברה בהשוואה לכ-41% ב-2011 וכ-36% מסך הכנסות החברה ב-2010. כמו-כן, ובמקביל, פעלה טלדור להרחבת תמהיל הפתרונות במגזר המערכות שאפשר לחברה להתמודד טוב יותר עם תנאי השוק המשתנים והתחרות הגוברת.
הכנסות מגזר התקשורת והתשתיות בטלדור צמחו ברבעון הראשון של 2012 ב-10.3% ל-82.8 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של 75.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות מגזר המערכות הסתכמו ברבעון הראשון של 2012 ב-109.2 מיליון שקל, ירידה של 2% בהשוואה ל-111.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי של טלדור הסתכם ברבעון הראשון של 2012 ב-29.7 מיליון שקל, ירידה של 5% בהשוואה ל-31.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון הראשון של 2012 ב-6.3 מיליון שקל, ירידה של 26.6% בהשוואה לרווח תפעולי של כ-8.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. טלדור ממשיכה לקדם מהלכי התייעלות כדי למקסם את הצמיחה בפעילות, תוך צמצום ההוצאות התפעוליות.
הרווח הנקי של טלדור הסתכם ברבעון הראשון של 2012 ב-3.1 מיליון שקל, ירידה של 38.9% בהשוואה לרווח נקי של 5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "למרות התנאים המאתגרים בשוק הצליחה טלדור לשמור על מגמת הצמיחה בהכנסותיה. הצלחת פעילות מגזר התקשורת ותרומתה לצמיחת החברה מהווה הוכחה נוספת לחשיבות שבאספקת סל שירותים מלא ללקוחותינו וליכולתה של טלדור לפזר סיכונים ולנצל טוב יותר את תנאי השוק המשתנים.
"במהלך הרבעון דיווחה טלדור על זכייה במספר פרויקטים חשובים בהם – הקמת מערכת DRP ל-CAL, הקמת Data Center לשירותי בריאות כללית, הקמת מערכות לניהול מסמכים בבנק ירושלים, פרויקט ענן חדשני שביצעה טריבייס בשרין והסכם הפצה לפתרונות טיוב הנתונים של טריליום במגזר הפיננסי וענף הביטוח. יחד עם זאת, התמשכותם של מספר פרויקטים באה לידי ביטוי בירידה זמנית ברווחיות. מיצובה הגבוה של טלדור בזירת התחרות הן במגזרי הפעילות בתחום הממשלתי ובתחום הפיננסי והן בתחומים הצומחים של אבטחת המידע וה-Big Data הובילו את החברה לצמיחה אורגנית של כ-7% ב-2011. במקביל, התחזקה טלדור בעקבות רכישה אסטרטגית חשובה של חברת גלאסהאוס ישראל. על-פי התוכנית האסטרטגית של טלדור, גלאסהאוס, בשילוב עם היכולות הקיימות בטלדור תקשורת, תיצורנה one-stop-shop בתחומי התקשורת, אבטחת המידע ותשתיות המחשוב ותדע להציע סל פתרונות ייחודי וראשון מסוגו בשוק המקומי.
רכישת גלאסהאוס הצטרפה לרכישה מוקדמת יותר השנה של טריבייס המחזקת את יכולותיה של טלדור בתחום הענן וה-Big Data. אנו צופים כי תרומתן של גלאסהאוס וטריבייס יבואו לידי ביטוי בתוצאות של טלדור ברבעון השלישי והרביעי השנה - הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח – ויסייעו לנו לחצות את רף 1 מיליארד שקל הכנסות במהלך שנת 2013".

תאריך:  17/05/2012   |   עודכן:  17/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ב.ס.ר פרויקטים בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טלדור: ההכנסות צמחו ב-Q1 ל-191.8 מ' ש'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנה הראל-שרעבי
סימטרון הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 20.4 סנט למניה - כ – 1.9 מיליון דולר בסך-הכל
צורי דאר
תקשורת שלמור
רשת "ביתילי" יוצאת בתוכנית מהפכנית כפתרון למשבר בענף הריהוט: שלם 10% מקדמה והיתרה במועד האספקה וכל התשלומים הדחויים יגובו בערבות בנקאית!    עופר איתני, יו"ר קבוצת א.פ עיצובים: "התגייסנו במהרה למצוא פתרון למשבר, אנו מקווים שחברות נוספות יפעלו בהקדם"
יח"צ קרן לב"י
קרן לב"י חנכה את פעילותה במקסיקו - גייסה כמיליון שקלים לחיילי צה"ל בערב הפתיחה    יו"ר קרן לב"י- אשר גולדשלגר: עד סוף השנה בכוונתנו לפתוח סניף נוסף בדרום אפריקה ולהגדיל בכ-50% את גיוס הכספים למען חיילי צה"ל
אריאל איתן
פסטיבל האור ייערך זו השנה הרביעית בעיר הבירה, ובמלון ענבל ירושלים שמחים להזמין את אורחי המלון להשתתף בחוויה ייחודית ועוצרת נשימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il