X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת VMware קוראת לעסקים קטנים ובינוניים - "לחשוב בגדול" ולזכות במוצרי VMware לעסק בשווי 20,000 דולר
▪  ▪  ▪

חברת VMware משיקה תחרות בין בעלי עסקים קטנים ובינוניים (SMB) ברחבי EMEA (אירופה, מזרח התיכון ואפריקה) ומציעה להם "לחשוב בגדול". על הנרשמים להסביר בקצרה - לא יותר מ-200 מילים, כיצד ישתמשו בטכנולוגיית הענן והווירטואליזציה של VMware לקידום החברה אותה מייצגים, מעבר לחיסכון התקציבי, כגון שימוש בפתרונות VMware לפישוט שימושי ה-IT או מעבר לשימוש ב-IT כשירות כתרומה לשינוי החברה. התחרות תזכה חברה אחת בסל מוצרים ושירותים של חברת VMware, בשווי 20,000$.
המחקר האחרון שנערך ע"י חברת Canalys חשף כי עסקים קטנים ובינוניים מעוניינים להאיץ את תהליך הווירטואליזציה שלהם ועד שנת 2014 מספר העסקים שיעברו שינוי זה יכפיל את עצמו. למרות שהחיסכון הכספי הוא המניע המרכזי לאימוץ הווירטואליזציה, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לראות את היתרונות הרחבים יותר של סביבה וירטואלית המאפשרת יעילות רבה יותר לעסקים.
ג'ון צ'רצ'האוס, מנהל עסקים קטנים ובינוניים ב-VMware באזור EMEA: "העסקים הקטנים והבינוניים שלנו, המהווים את מגזר ה- SMB מספרים שהם נמשכים למספר כיוונים בו-זמנית בעיקר בסביבת העבודה הקשוחה של ימינו". הוא הוסיף וציין כי "עם זאת, ראינו שחברות, שבחרו להוסיף את ה-IT לשורותיהן זכו ליתרונות רבים. אנו משיקים את התחרות כדי לעודד עסקים קטנים ובינוניים נוספים לחשוב ביצירתיות כיצד כל מערך ה-IT לשנות את החברה ולעזור לשנות את שאיפות הארגון למציאות".
כיצד להירשם לתחרות
· כדי להירשם לתחרות, צריכה החברה להעלות קובץ טקסט בן לא יותר מ-200 מילים לאתר Thinking Big for your Business website עד לתאריך ה-31 ביולי 2012.
· הקובץ יתאר את התוכנית העסקית של העסק לשימוש בפתרונות VMware, תוך הדגמת יצירתיות וחדשנות בעזרת טכנולוגיית VMware ותוך הסבר כיצד ימדדו השינויים או התוצאות העסקיות כתוצאה מהזכייה בפרס.
· יכולות להשתתף בתחרות חברות להן עד 1,000 עובדים ורשומות באחת מהמדינות הבאות: אוסטריה, איטליה, אירלנד, בלגיה, בריטניה, גרמניה, דובאי, דרום אפריקה, הולנד, הרפובליקה צ'כית, ישראל, ספרד, פולין, צרפת, שוויץ וטורקיה.
כל הקבצים שיתקבלו יבדקו וימוינו, עשרת הקבצים הטובים ביותר יעלו לרשימת הגמר על-ידי חבר שופטים שיקבע ע"י VMware. הקובץ הזוכה יבחר מבין העולים לרשימת הגמר ע"י אליסטר אדוארדס, מנכ"ל Canalys, בשיתוף חבר השופטים של VMware. הזוכה יוכרז באירוע VMworld 2012 Europe שיערך השנה בברצלונה. למידע נוסף ולתנאי התחרות ניתן להיכנס ללינק: Thinking Big for your Business website
לטיפים מהשופטים להגדלת סיכויי הזכייה, ניתן לבקר בבלוג הרשמי שלנו או בטוויטר תחת השם #VMwareThinkingBig ולעקוב אחרינו בכתובות @VMware_IL

תאריך:  06/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל איתן
חווית צפייה ספורטיבית ובריאותית באווירה פסטורלית. מבצע מיוחד: משחקי יורו 2012 במסך ענק במדשאת קפה לרנר ובנוסף: 1+1 על כל הבירות מהחבית החל מהשעה 19:00
שי אבו
חמי כהן
שרת החקלאות ופיתוח הכפר ביקרה היום בענף הזית ושמעה את טענות המגדלים אודות קריסתו של הענף
שמואלי תקשורת דורית
תחרות אשכול הזהב חוגגת השנה 10 שנים ערב הגאלה עם מיטב השפים יערך במרכז הכנסים של מלון דן פנורמה בת"א כל הרווחים מן הערב מוקדשים לעמותת "ילדים שלנו"
תאיר סגל
מתגייסת לרווחת סוכני הקבוצה ועובדי משרדיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il