X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הטכנולוגיה המותקנת במהירות וללא הפרעה לניהול השוטף, חוסכת אנרגיה והוצאות תפעוליות
▪  ▪  ▪
דוד אלמגור ועדי שמיר [צילום חברה]

סופר-פארם חתמה על הסכם עם חברת פנורמיק להטמעת פלטפורמת P3E בחלק מסניפי הרשת. הטכנולוגיה המותקנת במהירות וללא הפרעה לניהול השוטף, חוסכת אנרגיה והוצאות תפעוליות
חברת הסטארט-אפ Panoramic Power, המתמחה בפיתוח מערכות חדשניות לניהול אנרגיה (EMS) המיועדות לצמצם ולהפחית את הוצאות התפעול וצריכת האנרגיה בבניינים בכל רגע נתון, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם רשת סופר-פארם, רשת הדראגסטור הגדולה בישראל, להטמעת פלטפורמת ה-P3E, פרי פיתוחה, בסניפי הרשת. הטמעת הפלטפורמה בחלק מסניפי הסופר-פארם, נועדה למזער את עלויות האנרגיה וההוצאות התפעוליות.
אורן חלפון, מנהל הבינוי והנכסים ברשת סופר-פארם, אומר: "בחנו את המערכת של פנורמיק פאוור במשך 7 חודשים ונוכחנו לדעת שהיא מאפשרת לנו לאתר חוסר יעילות בצריכה וכשלים פוטנציאליים במערכות החשמל בסניפים שלנו. החלטנו להרחיב את הפריסה לחנויות נוספות כדי שנוכל לקבל תמונה תפעולית ואנרגטית רחבה ולהשוות ביצועים בין הסניפים השונים".
הפתרון, ראשון מסוגו, מסייע באיתור צריכת יתר נקודתית ומאפשר לחזות תקלות. מדובר בפתרון טכנולוגי מדויק, המהווה פריצת דרך בתהליכי בקרת אנרגיה בחברות ובארגונים גדולים. הטכנולוגיה משלבת חיישנים אלחוטיים, אוספת נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים ומספקת מידע רב בזמן אמיתי לפלטפורמה אנליטית מבוססת ענן. לאחר ההתקנה החיישנים אינם דורשים תחזוקה, שירות או החלפת סוללה.
"עד היום", אומר עדי שמיר, יזם משותף של חברת פנורמיק פאוור: "קיבל לקוח שביקש לחסוך בצריכת החשמל-פתרונות "גנריים": החלפת נורות ליבון בתאורה פלורסנטית, המלצה להחלפת מערכת מיזוג ישנה והשוואה בין דוחות החשמל לקריאת המונה בפועל. הייעוץ, יעיל ככל שהיה- ניתן באופן חד פעמי ואחריו בד"כ לאורך זמן היעילות האנרגטית של החנות הולכת ויורדת. באמצעות הפתרון , יכול הלקוח לזהות במדויק, בכל רגע נתון ולאורך זמן מהם "זללני האנרגיה" שלו ולקבל החלטה.
תאר לך, מוסיף שמיר, שתצוגה פשוטה על מסך המחשב, יכולה להצביע על צריכת יתר של מעגל או תת מערכת בודדת! איתור הבעיה והטיפול בה באופן נקודתי ומהיר, חוסך המון כסף במושגים של עסק או ארגון שחשבון החשמל החודשי שלו מגיע לאלפי או עשרות אלפי ש"ח . יתרון נוסף בבקרה שוטפת של צריכת חשמל נקודתית הוא בחיזוי תקלות בציוד אלקטרומכני למשל: מדחסים, מנועים ומעבים, עומסי יתר ואפילו שריפה בארונות חשמל".
התקנת המערכת של פנורמיק פאוור מתבצעת תוך שעה, ללא פגיעה או השבתה של פעילות העסק. כל חשמלאי מוסמך יכול בקלות להתקין את החיישנים בארונות החשמל. הלקוחות יכולים לעקוב על בסיס יומי / שבועי אחר הנתונים המופיעים באתר האינטרנט היעודי ולזהות בקלות סטיות מהטווח הרצוי והמומלץ בצריכת החשמל, ממש כמו תוצאות בדיקת דם בהן מצויינת חריגה מהנורמאל.
בישראל, ארה"ב, סין, צרפת, פולין, הונגריה וצ'כיה הותקנה פלטפורמת P3E במרכזים רפואיים,רשתות מזון, רשתות פארמה מובילות, תחנות דלק, חנויות נוחות ומפעלים תעשייתיים. מדובר ברשתות המונות מאות סניפים. בכל סניף מותקנים עשרות עד מאות סנסורים והלקוחות מקבלים התראות לפי הצורך באמצעות SMS או EMAIL .
בחברת פנורמיק פאוור צופים אל העתיד באופטימיות ומשוכנעים כי הפתרון ימשיך לתפוס תאוצה ויותקן בעתיד כמעט בכל עסק או ארגון הרוצה לחסוך באנרגיה. יש בידי החברה את מאגר הידע הגדול בעולם לגבי התנהגות אנרגטית של צרכנים. את צריכת האנרגיה הרצויה בנקודה מסויימת משווים לצריכה המומלצת לאותו מכשיר לא רק על-פי הוראות היצרן אלא על-פי צריכה הנמדדת בפועל-בשטח.
הלקוח מקבל נתונים על חריגה בצריכת החשמל על-פי הגדרות מדויקות שהוא בוחר בתלות בזמן ובמקום ( לדוגמה :מערכת מיזוג שלא אמורה לעבוד בסופי שבוע).
בסיכומו של דבר, מחיר השירות עומד על דולרים בודדים בחודש לכל חיבור לרשת או נקודת חשמל והחסכון יכול להגיע למאות ואלפי ש"ח.
אודות רשת סופרפארם
סופר פארם היא רשת הדארגסטור הגדולה בישראל המונה כ-180 סניפים ברחבי הארץ. מחזור המכירות של הרשת בישראל בשנת 2011 עמד על 3.6 מיליארד ש"ח.
אודות פנורמיק פאוור
  • הוקמה בשנת 2009 על-ידי היזמים ד"ר דוד אלמגור ועדי שמיר וגייסה עד עתה כ-מיליון דולר. מתמחה בפיתוח מערכות חדשניות לניהול וחסכון באנרגיה יחידות מסוגן בעולם.
זכתה בפרס הראשון בתחרות התוכניות העסקיות העולמית Qprize של חברת Qualcomm ב-2009 ואף ייצגה את ישראל בשלב הגמר של תחרות SmartCamp של IBM באירלנד.
קרנות משקיעות: גריילוק פרטנרס,ישראל קלינטק וונצ'רס, קוואלקום, חברת החשמל לישראל, כלל אנרג'י ואלכסנדר שניידר.
לקוחות בארץ ובעולם :רשתות סופרמרקטים ומזון, רשתות תדלוק, רשתות פארמה וקמעונאות, בתי חולים ומפעלי תעשיה.

תאריך:  10/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופר-פארם בחרה בטכנולוגיית פנורמיק פאוור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירי ליבוביץ
הפתרון כולל אפליקציות לשימוש המשתמשים, תוך כדי שקיפות ניהולית וחיוב על-פי צריכה. היקף הפרויקט הכולל מוערך במאות אלפי שקלים. בהמשך מתוכננת גם הטמעת תחנות וירטואליות עבור הסטודנטים בקמפוס
טל סופר
החברה חתמה על הסכם שת"פ עם חברת Insightera, ועל הסכם הפצה עם חברת Cirruspath
יצחק רביחיא
שיח גלריה על חייו של האומן משה קסטל בליווי סיור מודרך, מוזיקה וטעימת יינות - שישי, 22.6, 10:00-15:00, מוזיאון קסטל במעלה אדומים
יפעת יחסי ציבור
אסף מואב
TNN טלקום התקינה את מערכות המולטימדיה בפקולטה לרפואה בצפת. היקף הפרויקט: יותר מחצי מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il