X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
GeoEdge מעניקה חסות לפורום מפרסמי התוכן של האיחוד האירופי 2012 AdMonsters בווינה נותנת החסות בדרגת כסף GeoEdge היא ספקית פתרונות חשובה למפרסמי תוכן אינטרנטי לייעול פעולות הפרסום המסחרי ואכיפת ציות של מודעות
▪  ▪  ▪

וינה, אוסטריה: פורום מפרסמי התוכן של האיחוד האירופי - GeoEdge Ltd., רשת הפרוקסי הגדולה בעולם, הודיעה היום על השתתפותה בפורום מפרסמי התוכן (באינטרנט, publishers) של האיחוד האירופי AdMonsters בווינה מה-17 עד ה-20 ביוני 2012.
GeoEdge היא נותנת חסות בדרגת כסף של הכנס הזה ותדגים את הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה לניראות של מודעות עבור מפרסמי תוכן באינטרנט המעוניינים ליעל את פעולות הפרסום המסחרי (advertising) ולאכוף ציות של מודעות.
GeoEdge Analytics של החברה מעלה בדרכה את הניראות הגלובלית באמצעות מינוף טווח ההגעה של רשת הפרוקסי הגלובלית שלה ושילובה עם מנוע בינה עסקית רב עוצמה. זה מאפשר למפרסמים ללכוד ולנתח כל מודעה שמוצגת בכל אתר אינטרנט ברחבי העולם. GeoEdge מנטרת כל הזמן אתרים מכל העולם, כולל 52 מדינות של ארה"ב, לוכדת ומנתחת את כל הבאנרים כדי להבטיח שחוקי הציות לא מופרים.
GeoEdge מנתחת באותו דף של האתר ממקומות רבים ושונים ועוקבת אחרי שינויים מבחינת האופן שבו אותו הדף והמודעות מוצגים עבור משתמשים שונים. כל באנר מסווג אוטומטית כדי להבטיח את איכותו. ברגע שמזוהה מודעה זדונית, נוצרת מייד התראה עם הנתונים וצילום המסך של המודעה.
"אנו שמחים להיות נותני חסות בדרגת כסף בכנס הזה שמפגיש את מובילי הדעה המובילים בענף פרסום התוכן והפרסום המסחרי", אמר אמנון סיב, סגן נשיא למוצרים ב-GeoEdge. "הטכנולוגיה שלנו נותנת למפרסמי אתרים את הכלים שיאפשרו להם להביט לתוך המודעות שמופיעות באתר שלהם כדי לוודא שהן מצייתות למדיניות של החברה ולקווים המנחים שנקבעו בנוגע לפרסום מסחרי".
אודות GeoEdge:
GeoEdge, שנוסדה ב-2009 והמטה שלה נמצא בפרובידנס, רוד איילנד, היא הספקית הגדולה ביותר בעולם של פתרונות גיאו-ניראות על פני חמש יבשות. GeoEdge מאפשרת למפרסמי תוכן, מפרסמי מודעות, רשתות פרסום ומומחי SEO/SEM לצפות בתוכן אינטרנטי על בסיס גיאוגרפי מכל מקום כמעט בעולם. באמצעות ערכת כלי הגיאו-מיקום המתקדמת של GeoEdge, המשתמשים יכולים ביעילות לצפות במודעות, לבדוק ציות, לקבל תוצאות חיפוש אורגניות ולעקוב אחרי המתחרים. שרתי הפרוקסי הגלובליים של GeoEdge תומכים במאה ארצות ויותר מ-25 ערים גדולות בארה"ב (DMA) באמצעות התקנת סרגל כלים קל לשימוש בדפדפן, כלי ניתוח אינטרנטיים, VPN או כלי פרוקסי אינטרנטי. למידע נוסף, בקרו באתר [קישור].

תאריך:  18/06/2012   |   עודכן:  21/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
GeoEdge מעניקה חסות לפורום מפרסמי התוכן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוקר
גלאי תקשורת
תערוכת ציורי שמן בהשפעת אזור הנגב והדרום תוצג בגן לאומי מצדה, ותציג חיבור מהפנט בין תרבות ואמנות לבין תיירות
עדי וילדר
עדי וילדר
משרד מאירוביץ' יחסי ציבור
סיפקה לפרויקטים בסין פתרונות חליבה וניהול רפת עבור למעלה מ-5,000 פרות חולבות    הפרויקטים, בהם הושקעו כ-30 מיליון דולר, מתבססים על טכנולוגיה וידע ישראלים שהביאו את הפרה הישראלית להיות המובילה בעולם בתפוקת חלב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il