X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בוסטון קולג' הינו אחד מתוך 70 המוסדות שבחרו במערכת Alma, שירות מבוסס ענן בטכנולוגיית הדור הבא
▪  ▪  ▪
מתי שם טוב, מנכ"ל אקס ליבריס [צילום יח"צ]

קבוצת Ex Libris® מובילה עולמית במתן פתרונות מיכון לספריות, הודיעה כי אוניברסיטת בוסטון קולג' עלתה לאוויר עם מערכת Alma, פרי פיתוחה, שירות מבוסס ענן לניהול ספריות. בוסטון קולג', כשותף לפיתוח מערכת Alma מראשית התהוותה, היווה שחקן בעל תפקיד מרכזי בהתפתחות האסטרטגית של החברה במערכות מאוחדות לניהול משאבים.
בוסטון קולג', לקוח ותיק של אקס ליבריס, יישם את מערכת ®Aleph של אקס ליבריס כבר בשנת 1999. בשנת 2007 בוסטון קולג' עשו את הצעד ראשון לקראת איחוד שירותי הספריה, עם יישום מערכת ®Primo לחיפוש וגילוי, אף היא מבית אקס ליבריס. בעת האחרונה סיימה בוסטון קולג' את המעבר לשירותי הדור הבא באמצעות החלפת מערכות ישנות מרובות משתמשים, לניהול אוספים מודפסים, אלקטרוניים, ודיגיטליים ועברו לפתרון משולב ויחיד - Alma.
שירותי ספריית בוסטון קולג' מנוהלים כיום על-ידי שני פתרונות הדור הבא: Alma, המספק ניהול משאבים אחיד, ו-Primo, אשר מספק למשתמשים פלטפורמת חיפוש וגילוי אחידה. בנוסף, עבר בוסטון קולג' להשתמש בפתרונות מבוססי הענן של אקס ליבריס. מעבר זה מאפשר להן להקדיש את המשאבים הקיימים על-מנת לספק למשתמשים חוויית מחקר ברמה עולמית.
טום וול, מנהל ספריית בוסטון קולג', אומר: "זהו רגע מאד מרגש עבורינו. החזון האסטרטגי שלנו מעודד שיתוף פעולה וחדשנות, שני ערכים המצויים במערכת Alma. הפכנו להיות שותפיה של אקס ליבריס בפיתוח כדי להתאים את התוצאה למטרות האסטרטגיות שלנו וכדי לתמוך בתהליך הפנימי שעשינו על-מנת לפשט ולייעל תהליכים. הארכיטקטורה של מערכת Alma בגרסת ענן, עולה בקנה אחד עם המחוייבות שלנו לשפר את היעילות ולהתמקד בשיפור חוויית המשתמש. שיתוף הפעולה עם אקס ליבריס סייע לנו להחדיר את המערכת המאוחדת בהצלחה, תוך גמישות מקסימלית בעידן של טכנולוגיה משתנה".
מתי שם טוב, מנכ"ל אקס ליבריס, אומר: "בוסטון קולג' הינו מוסד עם היסטוריה של מובילות טכנולוגית. הקולג' היה אחד הראשונים בארה"ב להצטרף לקהיליית Primo כדי ליישם את פתרון החיפוש והגילוי. אנו גאים לראות את Alma בשימוש באוניברסיטה יוקרתית זו ומעריך את ההזדמנות שהייתה לנו לשתף פעולה עם צוות הספרייה במהלך 3 השנים האחרונות. כעת אנו מביטים קדימה, אל עבר לקוחות נוספים שעתידים לעלות לאוויר עם Alma".
אודות Alma
שירות הענן Alma מאיץ את יכולתן של ספריות לספק למשתמשים שירותים מתקדמים על-ידי איחוד, אופטימיזציה והרחבת השירותים הניתנים על-ידי הספריה. Alma מאחדת את המערכות השונות אשר מסייעות היום בידי הספריות בניהול המאגרים השונים: אוספים מודפסים, אלקטרוניים ודיגיטליים. ממשק הענן של Alma מאפשר לספריות תפעול וניהול יעיל יותר על-ידי שיתוף מידע ועריכת שיתופי פעולה עם גופים אחרים. כתוצאה מכך ספריות יכולות למקד את מאגרי המידע שלהן על-ידי הרחבת שירותים בתוך ומחוץ למוסד האקדמי ולתמוך בתהליך הלימוד והמחקר. בין התכונות הבולטות של שירות הענן של Alma: ניהול מאגר אחיד, שיתוף ניהול metadata, ניהול אוספים חכם, אופטימיזציה של מאגרי המידע, ארכיטקטורה וממשק פתוח.
אודות בוסטון קולג'
Boston College is one of the most prestigious research-focused universities in the United States, ranked 31st by U.S. News and World Report and 26th in the Forbes 2011 America's Best Colleges listing. Boston College confers more than 4,000 degrees annually in more than 50 fields of study through eight schools and colleges.
For more information, see [קישור].
אודות אקס ליבריס
אקס ליבריס, ספקית מובילה של פתרונות מיכון לספריות אקדמיות, מציעה מערכת מוצרים מקיפה לניהול, קטלוג והנגשה של מידע אלקטרוני, דיגיטלי ומודפס. לאקס ליבריס פתרונות יעילים וידידותיים למשתמש עבור ספריות מודרניות ומאפשרים להן לענות על הצרכים העכשויים והעתידיים של משתמשי הקצה והספרנים.
לאקס ליבריס 5000 לקוחות ביותר מ-80 מדינות.
For more information about Ex Libris Group, see our, join us on Facebook, visit our Commentary blog, and follow our Twitter page.

תאריך:  15/07/2012   |   עודכן:  17/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אונ' בוסטון קולג' בחרה ב-Alma אקס ליבריס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
זהר נוי
ד"ר דיוויד ב. סמאדי, מנתח רובוטי מוביל, מדבר על השוואה של שיעורי השרידות של חולים בסרטן הערמונית בין ניתוחים רובוטיים להסרת הערמונית והקרנה
עופרה מור
היקף הפרויקט כ-5 מיליון דולר
יצחק רביחיא
רוני עוזרי מונה למנהל רשת הדיור המוגן "נווה עמית" ולמנהל דיור מוגן "מעון הרופא" במוצא עלית
אביב בר נוי
עמותת צלול פנתה במכתב לרמטכ"ל בו התריעה על הוראות סותרות של פיקוד העורף בדבר התנהגות בעת אסון אמוניה ובעת רעידת אדמה באזור חיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il