X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המכללה האקדמית צפת פותחת מסלול לימודים מיוחד לתואר ראשון במערכות מידע קהילתיות, המיועד לגברים מהמגזר החרדי. מדובר במקצוע המחר – מקצוע אטרקטיבי בתחום טכנולוגית המידע המבוקש בשוק העבודה העולמי ובישראל
▪  ▪  ▪

תוכנית הלימודים לתואר ראשון במערכות מידע קהילתיות מציעה לימודי טכנולוגיות מידע המשלבת קורסים מתחום מדעי המחשב וקורסים בנושאי הסביבה הארגונית, החברתית וניהול. התוכנית מאפשרת התפתחות תעסוקתית במגוון מקצועות רלוונטיים. בוגרי המסלול יוכשרו להיות מומחים בניהול, תכנון, אפיון, פיתוח והטמעה של מערכות מידע בארגונים. הבוגרים יוכלו להשתלב במיוחד בעבודה במוסדות קהילתיים כמו מוסדות חינוך, שלטון מקומי, מרפאות, בתי"ח וכיו"ב. "בוגרי התוכנית יוכלו לעסוק בתחום המיחשוב במיוחד במוסדות חרדיים הנזקקים לסיוע בנושאי מיחשוב, כמו גם במקומות עבודה כלליים" ציין נשיא המכללה, פרופ' אהרן קלרמן.
יצוין, כי בעת האחרונה מגלה המשק הישראלי בהדרגה את הפוטנציאל הטמון בכוח אדם המגיע מהמגזר החרדי, ויותר גברים בעלי תואר מהמגזר החרדי נקלטים בעבודה.
ארגוני עזרה וסיוע של המגזר החרדי, הערים לצרכים ההולכים וגדלים עם התרחבות המשפחה והתבגרות הילדים, תומכים וממליצים לנצל את ההזדמנות המיוחדת. ראשי הארגונים מוסיפים ואומרים ש"עשיית כלים" לפרנסה בהרחבה בעז"ה, יאפשרו לאנשי הקהילה החרדית אורח חיים שליו של תורה ומצוות, וחיים יציבים של שלום בית.
במכללה האקדמית צפת זיהו את ההתעניינות ההולכת וגוברת בקרב הגברים מהמגזר החרדי להשכלה לצרכי פרנסה, ופתחו מסלולי לימוד ייחודיים במטרה לצייד אותם בכלים האקדמיים והמקצועיים למימוש יכולותיהם וכישוריהם. הלימודים הותאמו לאנשים לומדים/עובדים ומתקיימים בשעות אחה"צ-ערב. במסגרת זו נפתחו תוכניות לימוד לתואר ראשון רב-תחומי לסטודנטים מהמגזר החרדי. בקרוב יסתיים המחזור הראשון במסלול כלכלה, מנהל עסקים ומשאבי אנוש, ובוגריו ישתלבו בתעסוקה בצפת ובגליל.
בין הבוגרים הרב ירמיהו זלמנוב, מורה ומחנך במערכת החינוך של חב"ד בצפת. "הלימודים ציידו אותי בכלים אקדמיים חדשים ובגישות מקצועיות בתחום ניתוח, והבנת מערכות ארגוניות וציבוריות גדולות. בשלב זה אני ממשיך לעסוק בחינוך ואיישם את כל מה שלמתי באקדמיה לטובת התלמידים והארגון. גם בעתיד, אם וכאשר אפנה לכיוונים חדשים, אדע כיצד ליישם את כל מה שלמדתי במכללה בעיסוק החדש בו אבחר".
המעוניינים בפרטים וייעוץ יכולים לפנות לר' יהל דהאן המרכז את הפרויקט בטלפון 054-6785740

יוני לובלינר - קשרי עיתונות המכללה האקדמית צפת
תאריך:  16/07/2012   |   עודכן:  17/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהרן קלרמן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מערכות מידע קהילתיות – מקצוע המחר לחרדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני לובלינר
היכן מתאים יותר מצפת ללמוד מיסטיקה ורוחניות - עיר המשלבת היסטוריה מפוארת, מסורת יהודית עתיקה ותרבות רוחנית מעמיקה! צפת, שבסמטאותיה הקסומות נולדה קבלת האר"י הקדוש, והגליל שבו רוחשת גם היום יצירתיות מיסטית ורוחניות...
חמי כהן
התערוכה תוצג בבית האמנים ע"ש יוסף זריצקי עד תחילת אוגוסט
חמי כהן
מיזם "סיסמה" לכל תלמיד מסכם את שנת הלימודים תשע"ב עם 151 בתי ספר, כ-50,000 תלמידים ולמעלה מ-5 מיליון כניסות לפורטל המיזם
שרעבי תהל
תנועת "המחנה המשותף", המובילה את המאבק על שוויון בנטל ואת מחאת הבנקים, דורשת מראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שר האוצר, יובל שטייניץ, בעקבות המלצות ועדת זקן לנושא התחרותיות בבנקים. ראש התנועה, עידן מילר: "הדוח הוא עדות לכך שבשל חיבוק הידיים של שטייניץ הפכה המערכת הבנקאית לשוק אפרפר, בו ריביות העושק הנגבות מהסילמנים של החברה הישראלית מממנות את התספורות של הטייקונים. מדוע איש איננו שוקל הענקת רישיונות לבנקים חדשים כדי להגביר את התחרותיות?"
אריק בלומברג
ביום שני, ד' מנחם אב, תשע"ב ה-23.7.12 יתקיים אי"ה כנס החינוך השלישי: "חינוך לחשיבה - האתגר והחזון" בהשתתפות אנשי חינוך וטיפול ממכללת "חמדת הדרום" והמרכז לחינוך והתפתחות הילד ע"ש סליגמן מ.א שדות הנגב. הכנס, בהנחיית ד"ר שמרית היימן, יתקיים בבית רבקה שבמועצה האזורית "שדות נגב" ובמכללת "חמדת הדרום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il