X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
MobileU תאפשר לארגונים הוספת פתרונות חדשניים לניהול כל המכשירים הניידים ולאבטחת תשתיות הארגון. "פוטנציאל השוק בישראל מוערך בלמעלה מ-30 מיליון ש"ח בשנת 2013 ויצמח להיקף של עד 80 מיליון ש"ח בשנת 2014", אומר יעקב שרבן, מנכ"ל מובייל יו. נציגים בכירים מ-Zenprise העולמית יגיעו לישראל להכריז על נציגותה של מובייל יו ולהציג את הפתרונות והחידושים בפני הלקוחות
▪  ▪  ▪
יעקב שרבן, מנכ"ל מובייל יו [צילום יח"צ]

חברת MobileU, המפיצה בישראל פתרונות ניהול ואבטחה להתקנים ניידים ומוצרי Mobile Security, הודיעה היום, במקביל להודעתה של חברת זנפרייס בארה"ב, כי מונתה למפיצתה הבלעדית של החברה בישראל. בכוונת שתי החברות להמשיך לפתח רשת שותפים במטרה לקדם את פתרונות האבטחה של ZENPRISE המתמחה בפיתוח תוכנה לניהול מכשירים ניידים לניהול ולאבטחת תשתיות הארגון, מקצה לקצה.
כיום, חברות בכל סדר גודל, מתמודדות עם האתגר הגדול ביותר ליישום אבטחה ושמירה על תאימות במגוון רחב של מכשירים, החל מ-iOS, אנדרואיד, בלקברי, סימביאן ו-Windows Mobile. אבטחת המכשירים הניידים ויישום מדיניות הארגון נעשית מורכבת ומחייבת פתרונות MDM, אשר יגנו מקצה לקצה לא רק על המכשירים, אלא גם על הרשת, היישומים והנתונים.
יעקב שרבן, מנכ"ל MobileU, אומר: "Zenprise בחרה במובייל יו הישראלית למפיצתה הבלעדית לאחר שבשנה האחרונה ניהלה החברה את רשת המפיצים והתקינה את הפתרונות של זנפרייס בהצלחה רבה בקרב ארגונים רבים. זנפרייס רואה בשוק הישראלי פוטנציאל צמיחה אשר מוערך בלמעלה מ-30 מיליון ש"ח בשנת 2013 ויצמח להיקף של עד 80 מיליון ש"ח בשנת 2014".
פטריק קוסטלו, מנהל ערוץ אירופה בחברת Zenprise, אומר: "השוק בישראל ממשיך להתרחב. אנו מאמינים כי דוח גרטנר האחרון, הכולל את זנפרייס כחלק מגרעין הספקים העיקרי בתחום, משקף את היותינו גורם מוביל בתעשיה. השיתוף עם MobileU מאפשר לארגונים בישראל לאמץ בביטחה את העולם הנייד וכתוצאה מכך לרשום רווח עסקי משמעותי".
אודות רשת שותפי Zenprise
רשת שותפי Zenprise היא מרכיב מרכזי באסטרטגיה הגלובלית של Zenprise. דירוג מספר רמות של שותפות, Authorized, Premier and Distribution, נועדה לספק לכל השותפים הזדמנות להגדיל את נתח הפעילות שלהם עם הזמן תוך השגת אבני דרך.
אודות Zenprise, Inc
המטה הראשי של החברה ממוקם בעמק הסיליקון. החברה מובילה בינלאומית בניהול התקנים ניידים ומאובטחים. פתרונותיה של זנפרייס הם היחידים בשוק המגינים על כל שכבות הארגון הנייד, תוך שמירה את תאימות בין המכשירים.
החברה מקפידה על פיתוח פתרונות המסייעים לשמור על תאימות, כמו גם מדיניות רגולציה ותאגידים על-מנת לאפשר למנהלים לנצל היטב את העולם הנייד ובאמצעותו להשיג פרודוקטיביות גם מחוץ למשרד.
לקוחותיה ושותפיה הגלובאליים של זנפרייס משתרעים על פני חתך רחב של מדינות ותעשיות ממגזרים שונים: תעופה, ביטחון, שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, נפט, גז, משפטי, תקשורת, קמעונטות, בידור, מוסדות פדרליים ועוד. אתר הבית של החברה: www.zenprise.com
אודות MobileU
חברת מובייל יו, אשר הוקמה על-ידי מומחי IT, מציעה מגוון פתרונות טכנולוגיים של חברות מובילות בעולם. הפתרונות המיוצגים ע"י מובייל יו לישראל, הינם פתרונות חדשניים ומוכחים כבעלי ערך מוסף והצלחה באתגר הקיים של אבטחת הנגישות לארגון,
חברת מובייל יו משרתת בעיקר ארגוני Enterprise ומפעילי תקשורת סלולארית בישראל, באמצעות אינטגרטורים מובילים. החברה מעמידה לרשות שותפיה העסקיים מרכז תמיכה טכנית ושיווקית.
בין החברות אותן מייצגת מובייל יו בישראל ניתן למנות חברות מובילות דוגמת: ShoreTel , Zenprise, Esnatech, File Cathalyst הבינלאומיות וחברת Let Mobile הישראלית.
אתר הבית של החברה: www.mobileu.co.il

תאריך:  28/08/2012   |   עודכן:  28/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Zenprise מינתה את MobileU למפיצה בלעדית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
יום העיון, לרגל השקת מחקרו של ד"ר שמואל גורדון: "דב נגד עקרב", יתקיים ביום שישי, 7 בספטמבר, במכון פישר בהרצליה
אריאל איתן
מהטיפול הנמרץ ועד הקהילה. כנס אלי"ן הראשון לשיקום ילדים. 11-12 בספטמבר 2012
שלמור תקשורת
גלאי תקשורת
התערוכה הבינלאומית Salon d'Automne (סלון ד'אוטון), מאירועי האמנות החשובים בעולם, מגיעה להציג בישראל, בפעם הראשונה בהיסטוריה
ירון לוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il