X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Zynq 7045 [Xilinx]

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), הכריזה כי הגדילה ל-1 ג'יגה הרץ (GHz1) את הביצועים המקסימליים של המערכות על גבי-שבב (SoC) מסדרת Zynq™-7000, תוך הקטנת המארז של לוחות המעבדים. שינוי זה נוצר במטרה להעצים את ביצועי המערכת ואת האינטגרציה עם תוכנות פיתוח.
הרחבת הביצועים ל-1 ג'יגה הרץ מהווה עלייה של 25% בהשוואה למפרט ההתחלתי של שתי המערכות הגדולות ביותר מסדרת Zynq™-7000. משמעות ההרחבה מתבטאת בכך שמשפחת Zynq™-7000 יכולה כעת לעמוד בדרישות של אפליקציות רבות יותר, במיוחד ביישומים המערבים תמונות עתירות-זיכרון או תהליכי עיבוד אותות, בהם המשתמשים זקוקים ליכולות עיבוד גבוהות בשבב אחד.
השיפורים החדשים במעבד מרחיבים את יכולות המערכת לשרת אפליקציות גרפיות הכוללות תמונות רבות באיכות גבוהה, המשמשות בעיקר בענפי התעשיה הרפואית, התעופה והביטחון (A&D), ומגבירים את כושר החישוב ביישומים המיועדים למכשירים קוויים ואלחוטיים. המערכות על-שבב Zynq-7000 הן הראשונות בתעשיה המשלבות אמצעי חומרה, תוכנה וקלט/פלט הניתנים לתכנות.
לקוחות הנזקקים למספר שבבים יכולים להשיג את היקף העיבוד הנדרש ולצמצם במקביל את עלויותיהם,תוך הגעה לאופטימיזציה של האפליקציה שלהם באמצעות ביצועים משופרים וצריכת אנרגיה מופחתת, הודות לאינטגרציה בין המעבדים של ARM ללוגיקת התכנות העצמי של המערכת.
ההגעה לרמת הביצועים החדשה מגיעה במקביל לציון דרך נוסף ב-SoC's מבית זיילינקס: משלוח ראשון של התקני Zynq-7045 ללקוחות מועדפים. ההתקן החדש, המצויד במעבדיCortex™-A9 MPCore™ בעלי ליבה כפולה ומהירות עיבוד של 1 ג'יגה הרץ, הוא הגדול ביותר מבין ה-SoC's הניתנים לתכנות של זיילינקס, ומכיל למעלה מ-5 מיליון פתחי ASIC מקבילים (תאים לוגיים בהיקף של 350 קילובייט), שישה עשר מודמים בגודל של 12.5 ג'יגהבייט כל אחד ו-1,334 פעולות GMAC במיצוי מלא של טכנולוגיית DSP. התקני ה-Zynq-7045 משדרגים את רמת השילוב של מערכות לומדות באמצעות הוספת כרטיס החומרה PCIe® Gen2 x8 (ניתן להתקין את טכנולוגיית PCIe x8 Gen3 באמצעות סינתזה לוגית) וטכנולוגיית SelectIO™ התומכים ביכולת עיבוד של עד 1,866 מגה-בייט בשנייה לממשקי זיכרון DDR3 נוספים ושל 1.6 ג'יגהבייט בשנייה עבור ממשקי LVDS במצב .DDR
אודות Xilinx
Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתוך התכנונים של קשת רחבה של יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות.Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. הכנסותיה של Xilinx ב-2011 הסתכמו ב-2.37 מיליארד דולר. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות מפיצים, אבנט וניסקו ישראל. מנכ"ל Xilinx העולמית - משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.
אתר החברה: www.xilinx.com

תאריך:  10/10/2012   |   עודכן:  10/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם קניון לב אשדוד
מיכל ויינשל-שיינמן
- הושעה מטעם מרכז רפואי וולפסון
גל זרביב
בחברת "דקר בנין והנדסה בע"מ"
זהר נוי
הפרכת מיתוסים עממיים ואמיתות בנושא סרטן הערמונית
שיא בכר
לקבלת החלטות מהירות - עוד בשלב התכנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il