X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Outbrain בחרה ב-ServiceWise להטמעת מערכת CRM מבוססת Salesforce.com. במסגרת העסקה, יצאו נציגי ServiceWise לתמוך בתהליך ההטמעה של המערכת בסניפיה של Outbrain באירופה
▪  ▪  ▪
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בסרוויס ווייז [יח"צ]

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, סיימה בהצלחה הטמעת מערכת CRM מבוססת Salesforce.com.
Outbrain, ברשימת הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2012 מונה בין לקוחותיו ענקיות מדיה בארה"ב, באירופה וכן אתרי האינטרנט הגדולים בישראל. המערכת של Selsforce.com, מבוססת ענן, נבחרה על-מנת להתאים לפעילותה הייחודית של Outbrain במכירות ובשירות לארגונים מסוגים שונים: אתרי תוכן, מפרסמים ומותגים.
גלעד דה פריס, סמנכ"ל אסטרטגיה בחברת Outbrain, אומר: "כארגון גלובאלי בתחום מתפתח, היינו צריכים להתאים את חוויית ה-CRM לתהליך העבודה הייחודי לנו. ServiceWise סייעה בידינו להימנע מטעויות עיצוב וליישם את Salesforce באופן חלק ובמינימום מאמץ, בכל רחבי הארגון".
עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומרת: "ההטמעה המוצלחת ב-OutBrain נבעה במידה רבה משני גורמים חשובים: הטמעה בעזרת גורמי מפתח מובילים בתהליך היישום, והיכולת שלנו לנצל את הגמישות הגבוהה של Salesforce CRM על-מנת להתאים את מילון המושגים של ה-CRM למושגים העסקיים שרלוונטיים לחברה תוך התחשבות בייחודיות הגיאוגרפית של כל אזור פעילות עיקרי בחברה".
אודות OutBrain
Outbrain (www.outbrain.com) המספקת את הפתרון המוביל לגילוי תוכן, שמה לה למטרה לסייע לקוראים אונליין למצוא את התוכן המעניין ביותר עבורם, ועל-ידי כך גם מאפשרת למפרסמים ולאתרים להגיע לקהל בעל רמת מעורבות גבוהה עם התוכן הנקרא. בעזרת שימוש בקישורים המותאמים אישית לקורא, אאוטבריין ממליצה על תוכן במעל ל-700 אתרי פרימיום בעולם, כולל CNN, Fox News, Hearst, Rolling Stone, US Weekly, MSNBC. המלצות קריאה באתר מסוים מגדילות את התעבורה בו, מייצרות עבור האתר הכנסה נוספת כאשר מפנות לתוכן של צד שלישי ומאפשרות למפרסמים להפיץ את התכנים השיווקיים שלהם. אאוטבריין מותקנת כיום על יותר מ-90 אלף אתרים בעולם, ביניהם אתרי התוכן המובילים בישראל, ומייצרת יותר מ-50 מיליארד המלצות תוכן בחודש. החברה הוקמה ב-2006 ופועלת ממטה החברה בניו-יורק ומ-15 משרדים נוספים בארה"ב, אירופה, ישראל, אוסטרליה ואסיה.
אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, אשר מייצגת בישראל את החברה הבינלאומית Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 90,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: [קישור]

תאריך:  14/10/2012   |   עודכן:  14/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל סופר
קונסורציום Orbis Cascade מצפון אמריקה בחר בפתרונותיה של Ex Libris
זהר נוי
ד"ר דיוויד סמאדי, חלוץ הניתוחים הרובוטיים לכריתת הערמונית, עונה על שאלות הקשורות לעלות ולערך הסופי של ניתוחים רובוטיים להסרת הערמונית
זהר נוי
רדיושק העניקה למג'יקג'ק את תואר יצרנית השנה של מכשירי צריכה אלקטרוניים
מיכל סדן
הסצנה העירונית שלה אינטנסיבית ועזה, מאופיינת בצבעוניות חזקה, בגרפיות פופ-ארטית ובדמויות מרשימות. זוויות הראייה שלה ייחודיות והקומפוזיציות מפתיעות בקריצה הומוריסטית
יצחק רביחיא
שיח גלריה בנושא "סימני דרך בחייו של קסטל" בליווי סיור מודרך וטעימות - שישי, 19 באוקטובר, מוזיאון קסטל במעלה אדומים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il