X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פורבס מפרסם: Salesforce דורגה כמובילה בתחום Social CRM בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2012
▪  ▪  ▪
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בסרוויס ווייז [יח"צ]

"מערכת ה-CRM הטובה ביותר משנה את הארגון ומערכות היחסים שלו לטובה. הטמעה טובה של מערכת CRM יכולה לקדם את העסקים לשווקים חדשים לגמרי ולחזק את מי שאוחזים כמובילים בתחום", כך בכתבה שפורסמה בפורבס, בה דורגה Salesforce כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר.
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, שותפתה העסקית של Salseforce בישראל, אומרת: "Salesforce.com השיקה כבר לפני קרוב לשנתיים את Chatter, שהכניסה מימד של שיתוף מידע חברתי לסביבת ה-CRM מהסוג שמשתמשים מכירים מרשתות כמו פייסבוק וטוויטר. מאז היריעה הוסיפה והתרחבה ועם הרכישות של Radian6 ו-BuddyMedia, Salesforce ביססה את עצמה בשנה האחרונה כמובילה האולטימטיבית של תחום ה-Social CRM. עובדה זו משתקפת היטב בניתוח של גרטנר."
בחודש שעבר התקיים בסן-פרנסיסקו האירוע השנתי של Salesforce, שהיה לכנס הטכנולוגיה הגדול בעולם עם מעל 90 אלף משתתפים. במהלך הכנס שמה החברה דגש נרחב על האספקטים ה'חברתיים' בפלטפורמה שלה, תחת הסלוגן Business is Social, והציגה סיפורי הצלחה מרשימים בקרב חברות גלובליות כמו Activision וקוקה-קולה.
צור-שיין מוסיפה: "בחודש הבא ייערך בישראל הכנס השנתי של ServiceWise בשיתוף עם Salesforce, ותהיה בו הזדמנות לקהל העסקי והארגוני הישראלי להיחשף בצורה ישירה לכל מה שהופך את מערכת ה-CRM של החברה הזאת לייחודית ולמובילה בתחום ה-Social CRM, כפי שגרטנר, בצדק, קבעו".
אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, אשר מייצגת בישראל את החברה הבינלאומית Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 90,000 לקוחות ברחבי העולם.
בנוסף מספקת ServiceWise פתרונות משלימים בתחום ה-Marketing Automation והינה שותפה וספקית שירותים מקצועיים של חברת Marketo.
אתר הבית של Service-Wise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: [קישור]

תאריך:  17/10/2012   |   עודכן:  18/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבריאל בן דור
INTER ISRAEL פירמת ייעוץ בינלאומית בתחום הנדל"ן, חברת אקו אנרג'י יוזמת הוועידה השנתית לאנרגיה ועסקים, מרכז רפואי AYA MEDICAL, המרכז לרפואה כירורגית SurgiCare וחברת המנעולים Knollan
גלאי תקשורת
Wix יוצרת הזדמנות עסקית לחברות ולמפתחי אפליקציות אינטרנט: חשיפה לקהל של 25 מיליון לקוחות
הילה עובדיה-אקרמן
מי שמעוניין להתקבל ללימודי תואר ראשון ב-UC ברקלי או בסטנפורד אך אינו מצליח לעמוד בתנאי הקבלה של מוסדות לימוד מובילים אלו ישמח לשמוע כי ישנו "קיצור דרך"
כהן יניב
דאסו סיסטמס חוברת עם Philosophia הקוריאנית בתחום תחנות כוח גרעיניות
יפעת יחסי ציבור
רשת "אליתה ליוינג" תקים ב"ריהוטים" שטח תצוגה ענק של כ-200 מ"ר, באולם 1
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il