X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הסתיים החודש הראשון למבצע הסדרת רישוי תוכנה לעסקים: "עסק חוקי" של ארגון ה-BSA
▪  ▪  ▪

המבצע של BSA מתקיים עד 31.5, ועד סוף המבצע חברות יכולות להסדיר את רישוי התוכנות ברשותם, ללא תשלומי פיצויים וללא תביעות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנות בשנים עברו.
תל אביב, 1 במאי 2013 - BSA - ארגון מייצג מוביל המגן על תעשיית התוכנה העולמית, מדווח על הישגי החודש הראשון של המבצע להגברת המודעות לסיכונים וההשלכות של שימוש בתוכנה ללא רישיון. המבצע שנקרא "עסק חוקי", יסתיים ב-31 במאי 2013. עד סוף תקופת המבצע, החברות שייצרו קשר עם ה- BSA יוכלו להסדיר את רישוי התוכנות ברשותם, ללא תשלומי פיצויים וללא תביעות בגין שימוש בלתי מורשה בתוכנות בשנים עברו.
עו"ד נעמי אסיא, יועצת משפטית של BSA ישראל, אומרת כי במהלך החודש הראשון של הקמפיין בוצעו למעלה מ-3000 שיחות טלפון נכנסות ויוצאות במוקד הטלפוני, ויש אחוזי היענות גבוהים לביצוע בדיקות רישוי תוכנה. קרוב ל-1000 בדיקות רישוי בוצעו במהלך חודש אפריל או נמצאות בתהליך.
עד 31 במאי מעמיד ה- BSA צוות מומחים ייעודי, שיהיו זמינים בקו חם טלפוני (כוכבית 6063) שיסייע לבחון את הרישוי בעסקים ולוודא כי הם פועלים כשורה. מידע נוסף על הקמפיין ב-www.bsa.org.il.
עו"ד נעמי אסיא מדגישה: "שימוש לא חוקי בתוכנה, מהווה הפרה בוטה של זכויות יוצרים ועלול להוות עילה לתשלומי פיצויים ותביעות משפטיות. בנוסף עלולות להיות לכך השלכות כספיות חמורות על עסקים ופגיעה במוניטין שלהם".
אודות BSA
BSA | Software Alliance (www.bsa.org) הינו ארגון גלובלי מוביל המגן על תעשיית התוכנה. ה- BSA הוא שיתוף פעולה של חברות בינלאומיות המשקיעות מיליארדי דולרים מדי שנה, על-מנת לפתח פתרונות תוכנה המניעים את הכלכלה ומשפרים את החיים המודרניים. באמצעות יחסי ממשל בינלאומיים, אכיפת זכויות קניין רוחני ופעילויות חינוך, ה- BSA מרחיב את אופקי העולם הדיגיטלי, ובונה אמון וביטחון בטכנולוגיות החדשות המניעות את העולם הדיגיטלי קדימה.
למידע נוסף התקשרו: כוכבית 6063

תאריך:  01/05/2013   |   עודכן:  01/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
עלייה של כ-15% בהזמנות דגלים אדומים לעומת אשתקד. הדגל האדום כסממן למחאה החדשה!
זהר נוי
החדשות הכי מקיפות מישראל, שכנותיה במזרח התיכון והעולם היהודי: חדשות מסוג חדש מישראל והאזור    השקה רשמית של האתר המקוון Israel News Cloud חטיבה של News Cloud Overseas Corp
זהר נוי
i2c תציג פתרונות מסחר סלולארי בכנס כרטיסים ותשלומים המזרח התיכון. המשתתפים מוזמנים להתנסות בטכנולוגיות מתפתחות ממקור ראשון; בכירים מהחברה ידברו על מסיר דיגיטלי ועיבוד תשלומים מבוסס ענן
יניב כהן
בסמינר לימודי שהתקיים בשבוע שעבר הציגה ווינד ריבר את הסימולטור Simics
יוני לובלינר
מחר יום ד' 1.5.2013 יתקיים במכללה האקדמית צפת כנס לחברי ועדות אתיקה של בתי חולים. הכנס בהשתתפות חברי ועדות אתיקה מרחבי הארץ יעסוק, זו פעם ראשונה בשיתוף משרד הבריאות, בהדרכה מקצועית של הועדות לדון בסוגיות משפטיות ומוסריות מורכבות, הקשורות לגורלם של חולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il