X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רד האט מקדמת את הטכנולוגיה ומפת הדרכים של OpenStack Enterprise הארגונית והקהילתית שלה
▪  ▪  ▪

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על עידכונים לטכנולוגיות ולמפת הדרכים של OpenStack הארגונית והקהילתית שלה, כולל הקידום של היצע Red Hat OpentStack שלה עם תוכנית מאמצים מוקדמים (Early Adopter Program) והזמינות של RDO.
RDO הנה הפצה של OpenStack הנתמכת ע"י הקהילה, אשר רצה על Red Hat Enterprise Linux, Fedora ונגזרות שלהן.
בנוסף הכריזה רד האט על רשת שותפי תשתית ענן Red Hat OpentStack , שהנה אקו-סיסטם גלובלית של שותפי טכנולוגיה ושירותים שיעזרו להאיץ את האימוץ של פתרונות תשתית ענן של רד האט.
יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי באוגוסט 2012 הודיעה רד האט על זמינות מהדורת צפייה מוקדמת של הפצת Red Hat OpentStack שלה המבוססת על מסגרת OpenStack הפופולרית, עבור בנייה וניהול של ענני תשתית כשירות (IaaS) פרטיים, ציבוריים והיברידיים.
בכך סיפקה רד האט את השלב הראשון בתוכניותיה להפצת OpenStack היחידה בתעשיה שמוכנה לפעילות בארגון, עם תמיכתה המסחרית עתירת הפרסים של רד האט, אקו-סיסטם של יצרני חומרה ויישומים מוסמכים, והובלה באספקת ענני קוד פתוח אמינים עבור ארגונים ברחבי העולם הדורשים פתרונות ותמיכה ברמה ארגונית.
עתה מודיעה רד האט כי הפצת Red Hat OpentStack שלה התקדמה שלב לתוכנית מאמצים מוקדמים המבוססת על מהדורת Folsom הקהילתית, לה רד האט הנה תורמת קוד ארגונית השנייה בגודלה. במהדורת קהילת OpenStack.org העדכנית ביותר, Grizzly ששוחררה בחודש אפריל, הפכה רד האט לתורמת קוד ארגונית הגדולה ביותר.
Red Hat OpentStack מספקת לארגונים בסיס עבור בניית ענן IaaS פרטי או ציבורי לעומסי עבודה גדולים בעלי יכולת ענן, ומאפשרת ללקוחות למנף טכנולוגיות OpenStack תוך שמירה על אבטחה, יציבות ומוכנות ארגונית של פלטפורמה הבנויה על Red Hat Enterprise Linux.
השקת קהילת קוד פתוח RDO
RDO, הנגישה מיידית, הנה הפצה נתמכת קהילה, המסופקת ללא תשלום, של OpenStack הרצה על Red Hat Enterprise Linux, Fedora ונגזרותיהן.
היא מציעה חוויית OpenStack טהורה משודרגת, עם המהדורה היציבה העדכנית ביותר של OpenStack.org - ארוזה, משולבת וקלה לפריסה על פלטפורמת רד האט.
Openstack.redhat.com מציעה את ההזדמנות לאינטראקציה עם משתמשים אחרים של OpenStack בפלטפורמות רד האט, לשיתוף ידע ובניית קיבולת.
RDO מביאה את רכיבי הליבה של OpenStack כמו גם פרויקטים עבור תזמור יישומי ענן, וניטור ומדידת משאבים. ההתקנה קלה עם כלי ההתקנה PackStack שפותח ע"י רד האט.
בנוסף לאספקת מערך של חבילות תוכנה, RDO גם מאפשר למשתמשי פלטפורמת מחשוב הענן במערכות ההפעלה של רד האט, לקבל עזרה ולהשוות הערות על הרצת OpenStack.
יניב ליבוביץ מציין כי למשתמשי Red Hat Enterprise Linux ונגזרותיה, יש עכשיו מקום בו הם יכולים לקבל חבילות רשמיות של התוכניות העדכניות ביותר המשוחררות ע"י פרויקט OpenStack, עבור הפלטפורמה לבחירתם.
בריאן סטיבנס, CTO וסגן נשיא עולמי להנדסה ברד האט, אמר: "OpenStack מייצגת דוגמה אידיאלית של חדשנות בענן המקודמת ע"י הקהילה, ורד האט מחויבת להביא מודל של מעבר מקהילה-למנוי סביב טכנולוגיית OpenStack המיועדת להגדיר IT מחדש. אנו תומכים באקו-סיסטמם של OpenStack דרך פיתוח תוכנה ומעורבות קהילה, ואנו שמחים להמשיך לקדם טכנולוגיות אלה עם הקהילה דרך ' RDO ועבור לקוחותינו הארגוניים עם ההתקדמות בהפצת Red Hat OpentStack היום".
אודות Red Hat
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה- S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.
מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.
רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.
רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ-100 עובדים.
פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.
מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

תאריך:  27/05/2013   |   עודכן:  27/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
גוף העבודות של לידיה ברלינסקי מלקט בתוכו מגוון גישות, ולמעשה רוקם סוג של רטרוספקטיבה בזעיר-אנפין
שי מרון
פטנט ישראלי: קליפסונית - תופסן למקלות הליכה המשחרר את הידיים לשלל משימות
שי מרון
ההאקתון הראשון של טלפוניקה בישראל - לפיתוח בסביבת TokBox - המאפשר שיחות וידאו קבוצתיות 'חיות'
שי מרון
חברת קסורקום תחשוף את מערכת AMITY - המנטרת באמצעות חיישנים חריגות מפעילות יומית של קשישים ומתריעה עליהן מיידית לסלולר
שי מירון
החידושים הלוהטים של הטכנולוגיה ההולנדית - השבוע בישראל: מדבקת א.ק.ג. המשדרת את מצב הלב לסמארטפון, פתרון GPS על שבב הראשון בעולם לניווט בתוך מבנים ותאים פוטו חשמליים מודפסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il