X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אלפי המבקרים אשר יגיעו השנה לפסטיבל הכליזמרים ה-26, יוכלו ליהנות גם מסדרת הרצאות מרתקת על צפת, מקובליה ומכמניה, ופעילות של סיורים שיתמקדו במבנים היסטוריים חשובים בעיר. ההרצאות תתקיימנה בבית בוסל (אולמי פלטין לשעבר) במכללה האקדמית צפת, בכל יום בתאריכים 5-8 באוגוסט, החל מהשעה 17:00 לפני תחילת המופעים והן תהיינה פתוחות לקהל הרחב - ללא תשלום
▪  ▪  ▪

אלפי המבקרים אשר יגיעו השנה לפסטיבל הכליזמרים ה-26, יוכלו ליהנות גם מסדרת הרצאות מרתקת על צפת, מקובליה ומכמניה, ופעילות של סיורים שיתמקדו במבנים היסטוריים חשובים בעיר. ההרצאות תתקיימנה בבית בוסל (אולמי פלטין לשעבר) במכללה האקדמית צפת, בכל יום בתאריכים 5-8 באוגוסט, החל מהשעה 17:00 לפני תחילת המופעים והן תהיינה פתוחות לקהל הרחב - ללא תשלום.
מדובר בפרויקט "צפת שלפני הפסטיבל", המשותף להפקת פסטיבל הכליזמרים וליחידה למעורבות חברתית של המכללה האקדמית צפת, שמטרתו להאיר באמצעות הרצאות אקדמיות וחוויות אישיות של תושבים את צפונותיה של צפת, מורשתה, וייחודה כערש הקבלה והמיסטיקה.
שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה האקדמית צפת, הרואה חשיבות רבה בשילובה של המכללה בפעילות תרבותית וחברתית בעיר. "המכללה מזמינה את אורחי הפסטיבל ותושבי צפת לפעילויות והרצאות אשר יובילו אתכם למסע קסום בנבכי הזמן של העיר, מורשתה, תרבותה וקסמיה. ההרצאות והפעילויות יועברו על-ידי חברי סגל של המכללה ותושבי העיר, אמנים וארכיאולוגים".
החידוש השנה הוא סדרת סיורים מודרכים בנבכי העבר של מתחם ההיסטורי של בית בוסל שנרכש לאחרונה ע"י המכללה האקדמית צפת. הסיורים אשר יתמקדו בסיפורם המופלא של המבנים ההיסטוריים במקום, יתקיימו בהדרכת שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה, שחקר את תולדותיו של המתחם הייחודי ויספר על שיקום האתר ועתידו, במסגרת התפתחותו של המוסד האקדמי.
סדרת ההרצאות תפתח ביום שני, 5 באוגוסט 2013 בשעה 19:00 ברחבת בית בוסל, בערב פיוטים "עת שערי רצון" המתקיים מידי שנה כמסורת, במסגרת הקתדרה העממית. באירוע יופיעו אמנים בפיוטי סליחות והימים הנוראים לציון ראש חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות.
בהמשך ימי הפסטיבל יתקיימו הרצאות: "על צפת , גיא אוני והספין התקשורתי" מפי החוקרת רבקה אמבון; ארכיאולוג ומשמר רשות העתיקות אבנר הילמן, ירצה על שימור העיר צפת; אמן הקבלה דוד פרידמן יספר על "אמנות הקבלה - ספר היצירה המיוחס לאברהם אבינו: הקשר בין גימטריה לגיאומטריה וסוד האותיות והמספרים"; הרב בניהו ברונר ירצה על דמותו הפלאית של האר"י הקדוש; הארכיאולוג יוסי סטפנסקי יאיר את "בשדה התפוחים הקדושים" של האר"י הקדוש בצפת ובתי כנסת הקרויים על שמו, וכמו-כן יספר על עדויות חדשות ומפתיעות על החיים בעיר במאות ה: 16-17.
פרטים נוספים ניתן לקבל בעמוד הפייסבוק ואתר המכללה האקדמית צפת באינטרנט.

יוני לובלינר - קשרי עיתונות המכללה האקדמית צפת
תאריך:  30/07/2013   |   עודכן:  30/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד פרידמן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צפת שלפני הפסטיבל - במכללה האקדמית צפת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
קומסק חושפת שירותי מודיעין סייבר וסימולטור להתמודדות עם איומי סייבר
עדי וילדר
איריס וינשטיין
פתרון CA ARCserve D2D for Linux מעניק הגנה על נתונים והתאוששות בצורה מהירה ויעילה - לסביבות וירטואליות ופיזיות של שרתי Linux
אמיר בן ארצי
חברת אירוח האתרים הישראלית אינטרהוסט תספק שירותי מחשוב ענן מתקדמים ומאובטחים בעזרת פתרונות F5    הפרויקט שעלה לאוויר לאחרונה, משרת אלפי אתרים ומאות אלפי משתמשים
מיכל סדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il