X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יופּ ואן ברדן, מנכ"ל חברת CSR: "אנחנו מכריזים על CSR ישראל כמרכז הפיתוח הראשי שלנו בתחום הדיגיטל"
▪  ▪  ▪
יופּ ואן ברדן, מנכ"ל CSR וד"ר יצחק שנברג, מנכ"ל CSR ישראל וסגן נשיא בכיר ב- CSR [יחצ]

השבוע במלון הילטון בתל אביב, הכריז יופּ ואן ברדן, מנכ"ל חברת CSR , כי CSR ישראל (צורן לשעבר) השוכנת בפארק התעשיה מת"ם בחיפה, הפכה להיות מרכז הפיתוח הראשי והמוביל של חברת CSR העולמית בתחום הפיתוח הדיגיטלי, ובמסגרת זו תנהל את כל פעילות הפיתוח הדיגיטלי של החברה ברחבי העולם. "לאחרונה העברנו את פעילות הפיתוח בתחום ה-VLSI ממרכז הפיתוח שלנו בסין ל-CSR ישראל. אנו מאמינים ביכולות הגבוהות של CSR ישראל, משלבים את הטכנולוגיה שמפותחת בחיפה בתחומי הפעילות האחרים שלנו וחשים מחוייבות גבוהה כלפי ישראל."
מאז רכישת צורן הפכהCSR למובילה עולמית בפיתוח ובאספקת רכיבים למצלמות דיגיטליות. "אחת מכל שלוש מצלמות בעולם מבוססת על הטכנולוגיה של CSR" אמר ד"ר יצחק שנברג, מנכ"ל CSR ישראל וסגן נשיא בכיר ב-CSR. "מאחר ששוק המצלמות נמצא בירידה מאז שכולנו מסתובבים עם מצלמה אישית המשולבת במכשירים הניידים שלנו, לקחנו את הטכנולוגיה שלנו לעולם של מצלמות וידאו ולתחום הוידאו הלביש (Wearable). אנו יודעים בוודאות כי הטכנולוגיה שלנו טובה מזו של המתחרות שלנו ואנו שואפים להפוך למובילי שוק גם בתחום הוידאו." בין לקוחות CSR בתחום ניתן למצוא את אולימפוס, גרמין, ניקון, סוני, סמסונג ועוד.
ואן ברדן הגיע לישראל ביחד עם שאר חברי ההנהלה הבכירה של החברה לפגישות רבעוניות ולא הסתיר כי החברה כל הזמן בוחנת רכישות של חברות טכנולוגיות צעירות, שיכולות לתרום ל-CSR באחד מחמשת מנועי הצמיחה שהגדירה: Imaging, תחום הרכב עם מערכות infotainment, Location & Indoor Location, קול ומוזיקה ו- Bluetooth Smart. "רכישות בתחום ה- 3D או זיהוי קולי בהחלט באות בחשבון" אמר והוסיף כי "מבחינה אסטרטגית הפכנו מחברה המזוהה רק עם הבלותות', אותו המצאנו בשנת 2000, לחברה טכנולוגית מגוונת. אנו בוחרים לפתח פעילות בתחומים בהם יש לנו יתרון תחרותי והובלה של השוק."
"הגיוון הטכנולוגי, הבחירה במנועי צמיחה המתיישבים עם הטרנדים החמים ביותר, העכשוויים והעתידיים, הבחירה במיזוג חברות מובילות כדוגמת צורן – כל אלה ניכרים היטב במצב הפיננסי של החברה שמראה צמיחה עקבית של כ-10% בשנה. אם נבחן את המהלך שעשתה המניה של החברה בשנתיים האחרונות, מאז רכישת צורן, נראה שהמניה צמחה מ-2 פאונד (3.2$) ליותר מ-5 פאונד (8$)."
אודות CSR ישראל
CSR ישראל הינה מרכז פיתוח אסטרטגי מוביל של CSR העולמית, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה. החברה מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה, בקדמת הטכנולוגיה, לשוק האלקטרוניקה הצרכנית. הרכיבים הטכנולגיים של CSR משולבים במוצרים המובילים בתחומם ומעניקים למוצר יתרון יחסי, כך שבסופו של דבר הצרכן מקבל ערך מוסף בזמן השימוש.
החברה מפתחת פתרונות מתקדמים בתחום האודיו, וידאו, צילום דיגיטלי, קישוריות ומיקום. CSR ישראל מפתחת עבור החברה הגלובלית מוצרים לשוק הצילום ומערכות מתקדמות לתעשיית הבידור והמידע לרכב. מוצרי החברה משולבים במותגים המובילים בעולם, ומעניקים להם רמה נוספת של קידמה טכנולוגית וידידותיות למשתמש.
חברת CSR מעניקה לעובדיה סביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת, המאפשרת למפתחים ומתכנתים לרכוש ניסיון בינ"ל ולפתח פתרונות המעניקים לצרכן הסופי חווית משתמש עשירה, נוחה ומגוונת.
CSR ישראל, הממוקמת בחיפה, מעסיקה 300 מהנדסים מצטיינים, הנהנים מאינטראקציה טכנולוגית בינ"ל. בין לקוחות החברה: ניקון, סוני, פנסוניק, פיוניר, Alps, Harman, Continental ועוד.

תאריך:  20/10/2013   |   עודכן:  21/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
CSR ישראל תהיה מרכז הפיתוח הראשי בתחום הדיגיטל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
מטריקס תערוך כנס חוויתי ספורטיבי להשקת כלי הבינה העסקית SAP Business Objects 4.1 במועדון כושר בהרצליה
קרן יפה-גדיש
חוק רישוי שירותים לרכב מתמהמה והמוסכים ממשיכים במלחמת ההישרדות – ועידה ראשונה לניהול מוסכים תנסה לתת כלים נוספים לבעלי המוסכים במטרה לסייע להם לנהל את תזרימי עסקיהם בעידן בו הגופים הריכוזיים בענף נוגסים ברווחים והציבור מוחה על יוקר המחיה
איילת אליעזרי
פרס אות החסד לשנת 2013 ניתן בכנסת, במעמד שר החינוך עבור תרומה יוצאת דופן בתחום הנכויות - יוזמת משפחת טראמפ ובית איזי שפירא הוענק לגב' מרים פריאר, מייסדת עמותת שלהבת ולמר גיא פינקלשטיין, מייסד עמותת לשם
שלמור תקשורת
הרשת מציעה מגוון כיסאות מסוגים שונים במחירים אטרקטיביים ובהתאמה לפי צרכי הלקוח, הכוללת אפשרות להטבעת חתימה אישית
זהר נוי
CORFAC International מוסיפה את החברה הישראלית סטנלי פינקלשטיין בע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il