חב' "מחלבות גד" יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום לסדרת גבינות ה"שמנת ניו-יורק", הקמפיין צולם בעיר ניו-יורק (בטמפ' של -17 מעלות).
סרט הפרסום מתאר פגישה נרגשת בין הסבא של "מחלבות גד" לאחיו התאום המייצר גבינות שמנת בעיר ניו-יורק.
קמפיין הפרסום הינו לקראת השקת סדרת הגבינות "שמנת ניו-יורק" ו"ניו-יורק לייט" של מחלבות גד, הסדרה כוללת 8 מוצרים: גבינת "שמנת ניו-יורק" 30% - טיבעי, זיתים, ירקות ובזיליקום ו גבינת "ניו-יורק לייט" 5% - טיבעי, זיתים, ירקות ובזיליקום.
תקציב הקמפיין בשווי של 3.5 מיליון ש"ח, מדיה, טלוויזיה, אינטרנט ופייסבוק.
גיל שגב, סמנכ"ל השיווק של "מחלבות גד": גבינות השמנת של גד הן התשובה לכל מי שמתגעגע לגבינות השמנת המקוריות של ניו-יורק, מולדת הקרם צ'יז.