X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת Emuse ישראל, המתמחה במתן פתרונות ושירותי IT מקיפים לארגונים, מונתה כשותף של פתרונות SAP למגזר ה-–SME (ארגונים קטנים ובינוניים). חברת Emuse תספק פתרון מלא של SAP Business One באתר הלקוח או בתצורת ענן
▪  ▪  ▪
לוגו סאפ [לוגו רשמי]

חברת Emuse ישראל, המתמחה במתן פתרונות ושירותי IT מקיפים לארגונים, מונתה כשותף של פתרונותSAP למגזר ה–SME (ארגונים קטנים ובינוניים). חברת Emuse תספק פתרון מלא של SAP Business One באתר הלקוח או בתצורת ענן. בדגש על יישום והטמעת המערכת בהתאמה לצרכי הארגון.
במסגרת תוכנית VAR להסמכת שותפי ערך מוסף (Value Added reseller) סיימה חברת Emuse בהצלחה את ההסמכות הנדרשות לשווק, הטמעת והפצת מוצר SAP Business One בתצורת OnPremise או בתצורת OnDemand ומציעה ללקוחותיה סל שירותים משלים החל מאפיון דרישות, יישום, הטמעה והפעלת המערכת כשירות מנוהל בתצורת SaaS. הפתרון המוצע נבחן אל מול צרכי הלקוח ודרישותיו תוך ניצול מיטבי של יכולות ההתאמה ורמת הגמישות הגבוהה של המוצר.
פתרון ה- SAP Business One המיועד לעסקים קטנים ובינוניים, הינו פתרון משולב, גמיש וידידותי, לניהול מערך התפעול והכספים של העסק. למחלקת הפיתוח של Emuse ניסיון עשיר ומגוון בניהול ופיתוח פרויקטים בתחום ה-SAP Business One בארץ ובחו"ל. חברת Emuse ישראל מספקת מעטפת כוללת, המקיפה את כל צרכי המחשוב ומערכות המידע של העסק, מאפשרת לו לאחד את כלל התהליכים העסקיים, ובכך לקבל פתרון של ארגונים גדולים בתקציב מוגדר מראש ומותאם לארגונים קטנים ובינוניים.
אילן מזוז, מנכ"ל חברת Emuse ישראל, אמר: "ההסמכה אותה קיבלנו מחברת SAP היא חלק ממימוש חזון החברה. שיתוף הפעולה שלנו עם SAP מאפשר לנו להציע ללקוחותינו את הפתרון המתקדם מסוגו בשוק במודל הענן המתאים מאוד לארגונים קטנים ובינוניים. מודל הענן מצמצם את ההשקעה הגדולה ברכישת תשתיות, עלויות פיתוח, יישום והטמעה, הוא חוסך עלויות שוטפות ומאפשר גמישות של תשלום על-פי היקף שימוש. הפתרון של SAP יהווה את ראש החץ המוביל את פעילות החברה. השילוב של ה- SAP Business One עם הפתרונות הנוספים, שפותחו על-ידי Emuse בתחום 'משרד ללא נייר', יאפשר ללקוחותינו להתייעל ולחסוך במשאבים. את המשאבים שהתפנו הם יוכלו להשקיע בפיתוח עסקי וארגוני.
לדברי גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One ב-SAP ישראל: אנו רואים בשילוב שותף מקצועי ואיכותי כ Emuse כשלב נוסף באסטרטגיית SAP להרחיב את מפת הפתרונות והשותפים בישראל ובכך לאפשר ללקוחותינו מגוון אפשרויות הטמעה, הפעלה ותמיכה שוטפת במערכת. Emuse אשר תספק פתרונות לארגונים קטנים ובינוניים תזכה להכשרה ולהסמכות הניתנות לגופים מקצוענים עם ניסיון רב. ותציע ללקוחות פתרונות משלימים במגוון תחומים ייחודיים ובניהם מודל הענן הצובר תאוצה בישראל, מידע ניהולי עסקי (BI), פתרונות למשתמש הנייד (Mobile) ניהול ההון האנושי (HR) ניהול שרשרת האספקה ועוד.
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP כמאתיים ארגונים גדולים ואלפי ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשיה במשק: המגזר הציבורי, ביטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשיה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

תאריך:  05/03/2014   |   עודכן:  05/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
CSR משיקה פתרון Bluetooth® Smart חדש, זעיר ועמיד, עבור עולם המיחשוב הלביש
שי מרון
טלפוניקה חוברת לסמסונג, LG וסוני מובייל לשילוב שירות ה-Tu Go שפותח בישראל במגוון מוצרי מחשוב לבישים. במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה-Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על-כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש
הראל גלעד
מתקפות מניעת שירות, וירוסים, התחזות לאפליקציות והפלת הבורסה הגדולה בעולם לסחר בביטקוין. וגם - פריצה לאתר מימון ההמונים קיקסטארטר ומתקפת מניעת השירות הגדולה בהיסטוריה. מה תקף אותנו בפברואר?
שי מרון
מסכמים 6 שנות תמיכה בננו-טכנולוגיה כפרויקט לאומי: 206 סטארטאפים חדשים, מאות שיתופי פעולה בין אקדמיה לתעשיה וקרוב לאלפיים סטודנטים לתארים מתקדמים
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il