X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר זה הזמן לעשות רשימה מסודרת, לעבוד לפיה ולא לחרוג ממנה
▪  ▪  ▪
שילוב מאתגר [צילום: סאנג טאן/AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל גדי את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים, או שלא, לשאר המזלות.
אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האדמה: בתולה ושור, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
טלה עם גדי - שילוב זה ככל שיכול להיות מאתגר עשוי להיות גם קטלני. יחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות . הגדי יותר סבלני ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!
מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח בכל הקשור ליחסים הדורשים יציבות, ובמיוחד בכל הקשור לנושאים החומריים. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. לא מומלץ!
מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של שני המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה וישתעמם מהר מאוד . סביר להניח שכל צד חסר במקצת את תכונות הצד שכנגד, אך בכל זאת לא מומלץ!
מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. אולם ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. הסרטן עשוי לצאת מדוכא ונפסד מהקשר. מתסכל!
מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל באהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!
מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך, הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.
מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!
מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות והנוקשות הפרקטית של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!
מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות אם כי צריך עצבים חזקים!
מזל גדי עם מזל גדי - שילוב זה עשוי להצליח אצל אנשים שאוהבים סדר, משמעת וארגון. בזוגיות זו לא תמצאו הפתעות ותמיד תדעו היכן אתם עומדים. מהן נקודות החוזק ומהן נקודות החולשה. תוכלו תמיד לסמוך על השותפים לכם בחיים. מומלץ לאוהבי יציבות !
מזל גדי עם מזל דלי - למרות ששני אלו שני מזלות עוקבים בגלגל המזלות ולמעשה בכל אחד מכם יש במקצת את תכונות האחר, הרי שלטווח הרחוק מערכת כזו אינה יכולה להחזיק מעמד בגלל הצרכים השונים מדי של כל אחד מהצדדים. לא מומלץ !
מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - זהו שבוע עמוס במיוחד בלוח הזמנים שלכם בגלל אירועים הנובעים מריבוי כוכבים במזל שלכם זה הזמן לעשות רשימה מסודרת , לעבוד לפיה ולא לחרוג ממנה
▪  ▪  ▪

טלה - בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים. אין לכם יותר מה לחכות לזמן טוב אחר שיגיע - אלא למצות את מקסימום האפשרויות הניתנות לכם בזמן זה. ייתכן שבחודש הקרוב תהיו נסערים מהרגיל בגלל ביקור הכוכב השליט שלכם במקום המסמל את היכולת שלכם להרוויח כסף מאחרים. עובדה זו תגרום לכם לעשייה מתוך לחץ ועצבנות. תיתכן חוסר סבלנות מצטברת שתיגרום לכם לעיתים לאבד שליטה.
שור - עליכם להיזהר בכל התקופה הקרובה מהיתקלות עם רשויות בגלל נושאים ביורוקרטים שונים. זה הזמן שלכם לטפל בנושאים רבים שלא אהבתם בגלל האנרגיה שהם מוציאים מכם ובכל זאת להתחיל לפתור אותם אחד לאחד עד אשר תסיימו את כל המטלות שלכם. נושאי זוגיות יהיו טעונים בשבוע זה בגלל ביקור כוכב מארס שהוא מלחמתי מטבעו בבית הזוגיות שלכם ובכל זאת מומלץ וחשוב לשמור על כל מוצא פיכם בעניינים אלה.
תאומים - אתם ממשיכים לעבוד קשה ולהוכיח את עצמכם בכל הנוגע לנושאי עבודה כיוון שיש לכם מטרה להגיע ליעדים גבוהים ולהוכיח את עצמכם על-מנת לזכות בקידום מקצועי. זה אכן הזמן שלכם להראות לכולם את יכולותיכם הטובות. תהליך זה שאתם עוברים ייתכן מאוד שלא ייתן לכם מנוחה רגשית ולכן יחסים קרובים יכולים לצאת נפסדים בגלל חלוקת הנטל שאתם מפנים אותה בעיקר כרגע לעבודה.
סרטן - נושאי זוגיות ושותפויות עומדים עכשיו על הפרק כיוון שאתם חייבים להיות כנים עם עצמכם ולהראות עד כמה אתם מוכנים לתת מעצמכם בכל הקשור לתחום הרגשי בחייכם. נראה שהשותפים לכם לא חושבים כמוכם ולכן הם מרגישים תסכול כי אתם הנהנים היחידים מסגנון החיים שאימצתם לעצמכם. עובדה זו מנוגדת לדפוס הרגשי הרגיל שלכם שבו כולם מכירים אתכם ולכן אתם מבלבלים את הקרובים לכם.
אריה - זה הזמן שלכם לצאת מתוך המחבוא הרגשי שאתם חיים בו ולהראות לאחרים שקרובים לנשמתכם מה אתם באמת מרגישים כלפיהם. אל תצפו שהם יבינו את המסרים שאתם מנסים להעביר להם מבלי שתאשרו שאכן אתם עומדים מאחורי המסרים ולוקחים אחריות על מעשיכם. כל הקשור לבית, עבודה ולמשפחה עולה עכשיו הילוך ואתם אכן נמצאים בתקופה שבה עליכם להגיע להחלטות חשובות.
בתולה - כוכב העשייה ושמו מארס נמצא בבית המקושר עם לימודים והסביבה הקרובה לכם. זה בדיוק הזמן הנכון להשקיע את מקסימום האנרגיה שלכם בכל הקשור לפיתוח עצמכם והתוכניות האישיות שיגרמו לכם להתקדם. השבוע מתחילה לכם גם ההזדמנות לשפץ את ביתכם, לעבור דירה או לעשות כל דבר שיכול לגרום לכם להרגיש שהנה אתם חווים שינוי. חשבו על דרך יצירתית כדי למצות את האפשרויות העומדות לרשותכם.
מאזניים - מאחר שאתם מזל שבדרך כלל העשייה שלכם איטית ולעיתים אף קשה לכם להגיע להחלטות הרי שעכשיו זה הזמן שלכם לקחת את עצמכם בידיים ולפעול בצורה מאוד מחושבת ומהירה, וללא היסוסים. כל נסיגה מהמטרות הראשוניות שלכם רק תעזור לאחרים להחליש את כוחכם ולגבור עליכם בניסיון להגיע ראשונים למטרה. כוכב השפע בבית הכספים שלכם יעזור לכם להביא עצמכם לידי ביטוי.
עקרב אתם נמצאים בתקופה מעניינת מבחינתכם בעיקר בגלל כוכב העשייה שנמצא במזל שלכם ונותן לכם כוח לפעול וגם כוכב השפע שמביא אליכם את ההזדמנויות הדרושות להצלחה. כרגע יש לכם קונפליקט פנימי שבו אתם מתלבטים מה הדבר הנכון ביותר לעשות עבור עצמכם. מצד אחד הנשמה דוחפת אתכם לעשייה ולמימוש ומצד שני אתם מנסים לרצות אנשים קרובים לכם וללכת בדרכם שלהם.
קשת - אתם נמצאים בתקופה כלכלית שבה אתם מנסים לעזור לעצמכם בדרכים שונות על-מנת לממש את תוכניותיכם. אתם יודעים פנימה שהדברים יסתדרו אך עדיין אינכם יודעים כיצד. זמן רב מדי ויתרתם על עצמכם ועל העשייה שלכם ולכן הגיע הזמן שתיקחו החלטה ותפסיקו להסתובב סחור סביב הזנב של עצמכם. איש לא יעשה את הדברים טוב מכם, ולכן ככל שתקדימו לעשות ולפעול, יהיה לכם מספיק זמן לעשייה נוספת.
גדי - בתקופה הקרובה ישחק לכם המזל ונראה שלא יהיה יום אחד דומה למשנהו בחייכם. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם לתקופה של אינטנסיביות משמעותית. גם הימצאות כוכב השפע נמצא בזוית טובה לכם, אך בבית של תת-הכרה שעדיין אינה מאפשרת לכם את ההתקדמות לה אתם מייחלים.הכוכב סטורן שהגיע אל המזל שלכם ייתן לכם את האפשרויות הטובות לקחת אחריות ולהצליח לממש אתגרים.
דלי - מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת-ההכרה שלכם ולכן הגיע הזמן שתקשיבו היטב למה שהאני הפנימי מנסה להנחות אתכם, כי זו הדרך הנכונה ביותר עבורכם להביע את רגשותיכם ולהביא את עצמכם למימוש אישי. זוהי תקופה שפחות אפשר לפעול בה, אך בהחלט מתאימה לתכנון, כדי שבהמשך תוכלו להיות מרוצים מהתוצאות של דרך פעולתכם.
דגים - אתם מנסים לבנות את עצמכם מחדש מבחינה חברתית ואף עושים כל מיני מעשים שהם חריגים לאופייכם הרגיל וכל זאת על-מנת שתוכלו להגיד לעצמכם שעשיתם את המקסימום על-מנת שבהמשך איש לא יוכל לבוא אליכם בטענות על כך שהזנחתם את תפקידכם. מבחינה כספית זוהי תקופה שבה אתם צריכים יותר להיזהר כיוון שהכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם יכול להביא שינויים פתאומיים שלא תמיד תאהבו אותם.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/01/2018   |   עודכן:  08/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה ליברמן
כמיליון מעריצים מול ארונו של ג'וני אלידיי, "אלביס פרסלי הצרפתי", שלא לדבר על המיליונים מול מסכי הטלוויזיה, התייחדו עם זכרו של מי שליווה בשיריו הסוחפים את חייהם של ארבעה דורות    צרפת של מעלה, צרפת של מטה, ימין, שמאל, מרכז, אינטלקטואלים ופועלים, קשי יום ומעומלני צווארון, הכל מאוחדים, לפחות ליום אחד    רבים מהנוכחים במעמד אמרו שיש להם ההרגשה שאיבדו בן משפחה
עליס בליטנטל
הצגת "שונאים, סיפור אהבה" שמעלה החוג לתיאטרון בסמינר הקיבוצים, ייחשב לאבן דרך בתולדות החוג בסמינר. הסיפור שיצחק בשביס זינגר כתב ויונק מהאוטוביוגרפיה שלו, קיבל עוד יותר חיות ודרמה הודות למחזאית עינת ברנובסקי, שיחד על הבימאית טטיאנה קנליס אוליאר יצרו יצירה יפהפיה, מרטיטה וסוחפת ברמות
אלי אלון
שרה כפרית מכפר יהושע, הייתה חברת כנסת בכנסות ה-2 וה-3    ידעה לא מעט שכול בחייה    ב-1953 נהרג בעלה מיכאל כפרי בתאונת דרכים בכביש "ואדי מילק" וכעבור כ-5 שנים, ב-1958, נפצעה אף היא בתאונת דרכים באותו כביש בהתהפך מכוניתו של סגן שר החינוך והתרבות    ב-1970 נהרג נכדה יאיר כפרי, אף הוא בתאונת דרכים, באחד מכבישי האזור
אולגה רז
האם תה מוריד סיכון למחלות לב, גורם לאנמיה ומכיל עופרת ואלומיניום? ומה ההבדל באמת בין תה שחור וירוק?
קרן אלמוג
מדוע אנו מסבירים לאנשים אחרים דברים שחשובים לנו אך הם אטומים ולא מבינים? מדוע זה קורה בזוגיות, בתחום המקצועי ובתחומים נוספים? מדוע אנשים משתי קצוות הקשת הפוליטיות לא מבינים כלל זה את זה ולא יכולים לנהל דוח שיח פורה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il