X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מזל החודש: מאזניים; תכונות חיוביות ושליליות שלו, ותחזית שנתית כללית - שפע וקושי תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
סמלו של מזל מאזניים [צילום: פלאש 90]

השבוע נגיע מזל טוב למזל החודש, מזל מאזניים.
תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10;
אלמנט: אוויר;
אופי האלמנט: יוזם;
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אמנות מפותח.
תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי ביטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים - שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, לתלותיים ולנצלנים בגישתם לאחרים.
תחזית שנתית כללית לילידי המזל
שפע
: כרגע, אתם עדיין בשלב בו עליכם לשפר את היחסים בעבודה, אך מחודש פברואר 2011 יופיטר כוכב השפע יביא אתכם לרווחה בדיוק בנושאים הרגישים שלכם. תיפתחנה בפניכם אפשרויות חדשות בנושאי זוגיות ושותפויות. אלה מכם המצויים בקשר עשויים לשפר את היחסים שלכם, ואלה מכם שאין להם זוגיות יוכלו סוף-סוף למגנט אליהם את האנשים הנכונים לכם להמשך הדרך.
קושי: בשנה זו נמצא סטורן המביא איתו עיכובים במזל שלכם, וזאת כדי שתלמדו לשנות את חייכם במקומות הדורשים שינוי. נראה שהפעם, מתוך רצון, תיקחו אחריות על חייכם ולא תדחו החלטות כפי שלעיתים עשיתם עד עכשיו. אלה מכם המעוניינים לרדת במשקל - יהיה זה זמן מעולה עבורכם לממש זאת ולהיות אחראים לגזרתכם המתחדשת.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בימים אלה מומלץ לכם לקחת מרחק הסתכלות מהחיים ולבחון את התנהגותכם והתנהלותכם מהצד. רק התבוננות מעין זו תוכל להביא אתכם לתובנות, כיצד אתם מתנהלים בנסיבות השונות של החיים.
מאזניים
אתם נמצאים בתקופה מאוד לא קלה. יום ההולדת המגיע תמיד בצמוד לחגים, הוא תקופה קשה עבורכם, כיוון שהשילוב בין חגים ותסמונת יום הולדת מביא איתו הרבה חשבונות נפש. תכננו תוכניות חדשות שיגיעו למימוש לאחר יום ההולדת. נושאי כספים עלולים להיות בעייתיים בגלל נסיגת הכוכב ונוס, שליט נושאי כספים, בבית המקושר עם התנהלות כלכלית שוטפת של חיי היומיום.
עקרב
תקופת החגים מביאה איתה הרהורים על דרך החיים באופן כללי. אתם מפנימים את התובנות הפנימיות שהחג מביא. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם, היא מעולה ומנסה להתחבר אליכם ולתת לכם את ההכוונה אותה אתם מבקשים להמשך. הכוכבים מארס וונוס נמצאים במזל שלכם, כך שיש לכם כעת שפע של אפשרויות להתנהלות חדשה בתחום היחסים הבין-אישיים.
קשת
החגים המתקרבים מחדדים לכם את התחושה שיש הכרח לעשות שינוי מהותי בחייכם, זה הזמן לעשות חשבון נפש ולבדוק מי הם האנשים אותם אתם רוצים להוציא מחייכם. הקשיבו לגופכם, הוא יעביר לכם את המסרים המדויקים ביותר בבחירת אנשים לחיים. עושה רושם שבכל הקשור ליחסים בין-אישיים אתם נמצאים בתקופה בה אתם מרגישים שאתם פועלים, אך עדיין אינכם מגיעים לתוצאות המקוות.
גדי
מאחר שהשנה אתם עומדים בסימן שינויים, הרי שאתם צריכים לעשות חשבון נפש אינטנסיבי ביחס לכל נושאי הקריירה שלכם. אתם מצליחים, אך עדיין צריכים יחסי ציבור כדי לדעת כיצד ואיך לפעול ובעיקר, מתי הוא הזמן הנכון. את נושאי הקריירה המשתנים שלכם אתם צריכים להכין בצורה מאוד חכמה ועניינית, ולכן עליכם להקפיד עם מי אתם באים במגע ומי הם האנשים שיכולים לעזור לכם במובן המקצועי.
דלי
אין כמו הימים של החגים כדי לאסוף את עצמכם ומזוודותיכם ולנסוע למנוחה במקומות רחוקים, גם אם עוד לא חשבתם על זה עד עכשיו - מהרו ועשו זאת. זוהי תקופה מעולה להתאווררות ולקבלת אנרגיות חדשות. את חשבונות הנפש השאירו לאחר שתחזרו, באם עדיין תחושו רצון לכך. עומדת להיות בתקופה הקרובה התרחשות חדשה בנושאי העבודה, שתגרום לכם להתייחסות חדשה של פני הדברים.
דגים
הימים הנוראים ימצאו אתכם מכונסים בתוך עצמכם ומנסים לקבל תשובות מהיקום, מדוע החיים שלכם מתנהלים כך ולא אחרת. התשובה היא שהחיים שאתם מנהלים היום הם התוצר של כל השנים האחרונות וזה הזמן לשנות, במידה שעדיין אתם מעוניינים בכך. בחודש הקרוב יפעל כוכב התקשורת בבית הזוגיות שלכם כך שתיאלצו לבחון מחדש את ההתייחסות שלכם לקרובים לכם בחייכם.
טלה
נושאי זוגיות יהיו נושאים רגישים מאוד בתקופה זו. נראה שכיום הציפיות שלכם לא מתממשות כפי שאתם רוצים ויש פער בין הרצוי למצוי. מומלץ לכם לקיים שיחות של תיאום-ציפיות עם הקרובים לכם, כדי לוודא שאתם מתואמים. הכוכב סטורן המבקר בבית הזוגיות שלכם אינו גורם לכם לעודף בשורות טובות, כיוון שאתם נקראים לתת יותר מעצמכם, עובדה שפעמים רבות נוגדת את הצרכים הטבעיים שלכם.
שור
נושאי עבודה עומדים להיות אצלכם רגישים בתקופה זו. נראה שהציפיות של אחרים מאוד גבוהות מכם, ולמרות שאתם מזל עם הרבה סבלנות, הרי שאתם מגלים שהפעם אתם קצרי-רוח. ההשקעה הרבה שלכם גורמת לכם להיות יותר ירודים אנרגטית, חשוב מאוד שתמצאו לכם עיסוקים ממלאי אנרגיה. הכוכבים מארס וונוס מבקרים בבית השותפויות שלכם, כך שבתקופה הקרובה תתעמתו עם נושאים אלה.
תאומים
צורת הביטוי והבילוי שלכם בתקופה זו עוברת שינויים. זה הזמן לשבת עם עצמכם ולבדוק כיצד אתם מעוניינים שייראו חייכם בשנים הקרובות, והאם לדרך היצירה הנוכחית שלכם יהיה בכך חלק. בצעו שינויים בהתאם לתוכניותיכם. תהיה לכם יכולת לבטא את עצמכם ותוכניותיכם יישמעו לאחרים הגיוניות ובנות-ביצוע. ולכן, זה הזמן המתאים עבורכם לנסות ולדחוף את עצמכם בכל הקשור לנושאי יחסים וקריירה.
סרטן
המושגים שלכם לגבי נושאי בית ומשפחה עומדים לעבור שינויים ולא רק בגלל שהחג מביא איתו התכנסויות משפחתיות בקנה מידה גדול. יש לכם נטייה "להחליק" מצבים כדי שיתאימו לסגנון חייכם ואילו מעכשיו תיאלצו לבחון את המציאות בעיניים אובייקטיביות. בחודש הקרוב תהיו עסוקים בכל מה שקשור לענייני משפחה ובמידה מסוימת העבודה שלכם תידחק לצד. זה הזמן שלכם לנסות ולאחד מחדש את המשפחה.
אריה
בימים אלה אתם מרגישים שיש לכם הכרח לשנות את צורת ארגון הבית בגלל צורכיכם המשתנים בעקבות השינויים החדשים, שנכפו עליכם נגד רצונכם. זה הזמן לרענן את הסביבה שלכם ולעצבה מחדש כרצונכם. עובדה זו חשובה כדי שתרגישו נוחות ושייכות למקום. מבחינה כלכלית אתם צריכים להיזהר כיוון שנראה שעומדים לחול אצלכם שינויים מבחינה כספית ואתם חייבים ללמוד להתגמש עם הנסיבות.
בתולה
ההפוגה ההכרחית שהחגים מביאים איתם בנושאי עבודה וקריירה מצוינת עבורכם כדי לעשות התארגנות מחודשת בכל הקשור להתנהלות הכלכלית שלכם. נראה שחרגתם מגבולות המותר ועכשיו אתם צריכים לאסוף את עצמכם מחדש ולחזור לגבולות. החודש האחרון הראה לכם את צידו השני של המטבע בכל מה שקשור להתנהלות הכספית שלכם, ולכן עליכם להיות יותר מגובשים בתוכניותיכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אישית.

תאריך:  21/09/2010   |   עודכן:  21/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי מגן, יפתח שפיר
רוסיה תספק לסוריה טילי שיוט    האם צעד זה הוא ביטוי לאי-שביעות רצון רוסית לגבי אי-שיתופה הראוי, לתפיסתה, בתהליך השלום; או שמא רוסיה מודאגת מהמאמץ האמריקני להחיות את הערוץ הסורי ללא שיתופה
מחלקה ראשונה
לקראת החג, מעניקים מומחי כביסה מגוון טיפים לכביסת בדי הסוכה שיעזרו להם להיראות כמו חדשים
אורן קאשי
אם תדבר איתי על משהו שתיקח מהארץ הזו - אני חולה, אני אינני יכול לסבול את זה פיזית, אמר שמיר, שנים לאחר שפרש    נדמה לי, שגם ללא הכותרת, לא קשה להבין כי לא מדובר במנהיגי הדור החדש    פרסום מכתביו של שמיר לאשתו מתוך ספר שכתב    וגם: אולמרט מתנבא
ענבל בר-און
פסק דין שניתן השבוע הורה לעירית י-ם לתקצב את הבית הפתוח    במסגרת פסק הדין סוקר השופט יצחק עמית את המהפכה ההומוסקסואלית במשפט הישראלי    כך הכירה שיטת המשפט הישראלית בזכויות ההומוסקסואלים - לסביות - בי - וטראנס - צעד אחר צעד
ענת גנדלב
הרפואה הטבעית מציעה מספר דרכים נוספות לטיפול בבעיה עצמה. למשל, צמחי מרפא או שינוי בהרגלי החיים הכולל תזונה נכונה, שימוש בארומתרפיה, תוספי תזונה ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il