X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
החגים הגיעו ובגדי ילדים הם קורבנותיו הראשונים כתמי פירות, לכלוך מהגינה, נזקי שמש על הבגדים ותקלות נוספות אז איך נשמור על הבגדים של הזאטוטים?
▪  ▪  ▪
מלאכים קטנים בחגים [צילום אילוסטרציה: יקי הלפרין]

מספר עצות לשימור בגדי ילדים בתקופת החגים:
1. עדיפות לבגדי ילדים מסיבים טבעיים - הוראות הטיפול פשוטות, הבדים אומנם נעימים וסופגים היטב זיעה אך גם כתמים, הקפידי על שימוש בחומרי כביסה תואמים.
2. בגדי ילדים בלבן הם תמיד בעיה, אבל אם ככה את אוהבת אותם בכל זאת, והילדים שלך לא מוותרים על פירות הקיץ, תוכלי לפתור בעיות כתמים והצהבה על-ידי השריית הבגדים במים חמימים עם כוס חומץ או מיץ לימון לפני הכביסה.
3. לא יותר ממה שצריך - בגדי ילדים אכן נוטים להכתמה לעתים קרובות אך לא תמיד, אם אין צורך בכביסה מסיבית הסתפקי בכביסת יד לבגדי הילדים שלך, העדיפי תלייה (בצל ולא בשמש) על פני מייבש - בגדי ילדים קטנים וקל לתלותם במהירות, זה גם טוב יותר לבגדי הילדים וגם אקולוגי.
4. בגדי ילדים כדאי לחלק לבגדי יומיום ולבגדים יפים - נכון שזה קצת מזכיר את שמלת השבת של חנהל'ה, אבל כדאי לרכוש בגדים ליומיום במיוחד; רשתות בגדי ילדים מציעות היום בגדי ילדים במחירים סבירים ביותר שלא תכעסי אם יוכתמו... וגם ככה תבטיחי שבאירועים מיוחדים תוכלי להלביש בגדי ילדים שלא תרצי לקבור את עצמך תחת כתמיהם.
5. סוד של אמהות ותיקות - אמהות אוהבות בגדי ילדים יותר מהילדים עצמם, בכל עת שניתן, תני להם לרוץ כמה שפחות לבושים - קיץ, חם ודביק - ולהם, בניגוד אלינו, עוד יש את הפריבילגיה להתרוצץ כבימי בראשית - חופשיים מעול הבגדים (אם אתם בחוץ אל תשכחי למרוח להם קרם הגנה).
והכי חשוב - חג שמח!

תאריך:  22/09/2010   |   עודכן:  22/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר כרמי
מאות מיליוני גולשים מבקרים מדי יום באתר פייסבוק, אך אליה וקוץ בה    להלן מספר מהונאות הפייסבוק העיקריות שנתקלנו בהן עד היום וכיצד ניתן להתמודד מולן
חיים זיסוביץ'
המאבק של מרגלית עקרוני כל כך וחשוב כל כך לחופש העיתונות. כל מי שחרד לחופש העיתונות הממלכתית ולחירותם של עיתונאים המקבלים את משכורתם מן המדינה למתוח ביקורת על הממשלה המעסיקה אותם, חייב להשמיע את קולו
אבי דוידוביץ
כתבת המשך על חוות-דעתו של אלכס פלג, עד ההגנה במשפט הרוצח של הילדה תאיר ראדה ז"ל    הסחריר שבא מכיוון ההגנה בעניין עקבות הנעליים בלבל את הציבור ועורר ספק, שאינו קיים במציאות, לעניין זהותו של הרוצח האכזר    שלושה שופטים מצאו בהודאתו של הרוצח מספר לא מבוטל של פרטי חקירה, שרק מי שקטל את הילדה יכול היה לדעת אותם    פלג טוען כי הם נמסרו לו ע"י החוקרים    למה להרוס ולהפריך תיאוריה קסומה וקונספירטיבית עם כמה עובדות - לא חבל?!
צילה שיר-אל
מזל החודש: מאזניים; תכונות חיוביות ושליליות שלו, ותחזית שנתית כללית - שפע וקושי    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
צבי מגן, יפתח שפיר
רוסיה תספק לסוריה טילי שיוט    האם צעד זה הוא ביטוי לאי-שביעות רצון רוסית לגבי אי-שיתופה הראוי, לתפיסתה, בתהליך השלום; או שמא רוסיה מודאגת מהמאמץ האמריקני להחיות את הערוץ הסורי ללא שיתופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il