X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
נמרוד ניר, בנם של ג'ודי שלום-ניר-מוזס ועמירם ניר ז"ל, נמצא במסע שתכליתו להותיר חותם בעולם "האג'נדה שלי היא לעשות משהו כל-כך מגניב וגדול ועוצמתי, שיישאר אחרי שאני אמות"
▪  ▪  ▪
נמרוד ניר. בן של מפורסמים [צילום: מן הטלוויזיה]
"אימא שלי היא פרסונה מצד אחד של המפה, ואבי המאמץ מהצד השני. בית של פוליטיקאי ועיתונאית, שחווים בו חוויות אחרות, כמו למשל את אריק שרון שמרים אותי על הכתפיים"

   רשימות קודמות
  האם פעל השופט זפט בניגוד לכללי האתיקה
  האמת על התרופות שרושמים לכם
  "אולמרט היה לוחם השחיתות הגדול"
  יזם ההיי-טק רוני קז: "בגיל 12 קיבלתי אופניים מאבא, אבל הצטרכתי לעבוד חודשיים כשליח בכפר שמריהו"
  למה עזב קובי מימון את הארץ ומה הקשר לשוק האפור?

המחשבה הראשונית, המתבקשת אפילו, שעולה בראש רגע לפני המפגש עם נמרוד ניר, היא שמדובר בבחור מהזן הגרוע ביותר. בטח צעיר, יהיר, בן עשירים מפונק ויומרני שחושב שהוא יודע יותר טוב מכולם. אבל ניר הוא אחר. ב-27 שנותיו הוא כבר היה במקומות שפרחי פרסום אחרים בגילו לא חלמו עליהם. נפל וקם, הושיט יד אל האש, נכווה, החלים, פגש במוות, פגש בחיים, צלל לעומקים רוחניים, צף למעלה, שחה נגד הזרם או נסחף עמו. קורות חייו הקצרים יחסית יכולים למלא ביוגרפיה עמוסה, והוא רק בתחילת דרכו. בנם של ג'ודי שלום-ניר-מוזס ועמירם ניר ז"ל נמצא במסע שתכליתו להותיר חותם בעולם, ואת הצעד הראשון הוא עושה ממרומי הקומה ה-30 בבניין משרדים יוקרתי ברמת-גן.
לפני 3 חודשים הוא הקים את The Brief, סוכנות לשיווק קריאטיבי. אל תגידו משרד פרסום. זה לא זה. מדובר בקונספט אחר, לדבריו. "אספתי סביבי חבורה של אנשים שסולדים מהבינוניות בענף. זה לא סוד שבארץ הפרסום הוא לא אפקטיבי, וההחזר על ההשקעה הוא בין הנמוכים בעולם", הוא אומר. "הסיבה לכך, בין היתר, היא שבארץ הפרסום מבוסס על מדיה. אם לאחד המשרדים יש 'פילר' (הזדמנות לקנות מדיה בזול - ח"ב), הוא אומר 'בואו נמציא קריאייטיב שימכור את הפילר'. לא עושים שיווק, לא עושים אסטרטגיה, רק מחפשים איך לעשות את ה-25% עמלה. ובעולם שבו הכוח של המדיה נחלש באופן משמעותי, ואנשים כבר לא רואים פרסומות בטלוויזיה, והכוח של הדיגיטל עולה - צריך למצוא משהו אחר. וזה מה שאנחנו עשינו. המטרה שלנו היא להגביר את המכירות של הלקוחות.
"אם בא אליי לקוח אני בונה לו אסטרטגיה מבוססת מחקר ומשם אני מפתח את הרעיון של המותג - מרמת המוצר, דרך הנראות בחנות, תוכניות מכר מיוחדות ושת"פים, ועד לרמה של קניית המדיה. אצלנו המדיה לא באה קודם, אני לא תלוי בה כי אני עובד על ריטיינר".
- על איזה סדרי גודל של ריטיינרים מדובר?
"אני מבקש כ-15 אלף שקל ללקוח הכי קטן שלנו ועד עשרות אלפי דולרים ללקוח גדול שאנחנו מנפיקים לו קריאייטיב שיווקי כולל. אני יודע שהמילה הכי מאוסה ושגורה בענף היא 360, וכולם מתהדרים בזה, אבל אצלנו זה אמיתי. אם אני בא ללקוח שלי שיש לו חנות רהיטים, אני בונה לו קונספט של 'עיצוב איטלקי במחיר שוודי' שבמסגרתו הוא נלחם באיקאה. זה אומר שכל החנויות שלו עכשיו עוברות למודל תמחור שקרוב לאיקאה, וכך גם תמהיל המוצרים ותוכנית הנאמנות של הלקוחות. זה מכלול עצום שנקרא שיווק, לא רק קריאייטיב שרצים למכור אותו לפרינט.
"בכל אחד מהמקומות שעבדתי לא חשבו על שיווק, על תמחור מוצרים. ברגע שאני לוקח מהלקוחות שלי ריטיינר, אני מייתר את מה שקורה במשרדים אחרים שבהם הלקוח מפרסם ב-20 מיליון שקל, המשרד גוזר את עמלת המדיה, והכסף שאתה משלם לקריאייטיב בא מהמדיה. ככה, גם אם אתה חושב שללקוח שלך נכון להשקיע רק מיליון שקל כדי לייצר משהו פסיכי שיביא הרבה אנשים, אתה לא תעשה את זה, כי מה שמעניין אותך זה המדיה. אתה נהיה עבד שלה".
אחד הפרויקטים הראשונים שיצאו מבית המדרש של The Brief היה קמפיין דל תקציב לתנועת "קול אחד", שפועלת למציאת פתרון לסכסוך על בסיס של שתי מדינות לשני עמים. "עשינו מהלך גרילה ב-6,000 שקל, שהכניס אלפי אנשים לאפליקציה בפייסבוק. בחרנו 150 מובילי דעה, חברי כנסת, עיתונאים, פוליטיקאים ובלוגרים, נתנו להם פרופיל פיקטיבי בפייסבוק, שבו הם קיבלו הודעות בפייסבוק מהאני שלהם בעתיד שכתב להם: 'הי, זה אתה מהעתיד, ביום ראשון תקבל חבילה'.
"ביום ראשון בבוקר אותם 150 איש קיבלו שליח עם עיתון 'ישראל היום', שעליו היה ז'קט (כריכה) שמודה להם על תרומתם לתהליך השלום וקורא להם להיכנס לתוך האפליקציה. לפחות חצי מהם כתבו על זה בפוסטים שלהם ובבלוגים, עשו לנו פולו-אפים בטלוויזיה בכל הערוצים ויצרנו המון באזז. בסוף היום, הקמפיין הזה עלה לנו עם ההפקה, ההפצה והדפוס 6,000 שקל, והיה המהות של אינטראקציה אינטרנטית שבה הופכים אנשים לסוכני ההשפעה. שמעתי פעם אימרה של מישהו שהשיווק בעתיד יהיה כמו סקס, רק הלוזרים יצטרכו לשלם עליו".

"בסוף 'ידיעות' יעתיקו מ'מעריב'"

"הייתי ישיבע בוחער"

"עשו לאבא שלי עוול"

איל חומסקי ברגע נדיר של פרגון

אימא חיית פייסבוק - זה מבאס
"גדלתי בבית סוער", הוא מספר. "עמוס פוליטיקאים ואנשי תקשורת. אימא שלי היא פרסונה מצד אחד של המפה, ואבי המאמץ מהצד השני. בית של פוליטיקאי ועיתונאית, שחווים בו חוויות אחרות, כמו למשל את אריק שרון שמרים אותי על הכתפיים, ובכל פעם שהוא בא וישב במטבח אימא שלי אמרה לו את אותו הדבר: 'אתה זוכר שבהלוויה של עמירם, רודי (נמרוד) ישב לך על הברכיים ושאל אותך למה אתה כל-כך שמן?' או פגישה עם נשיא ארה"ב.
"הייתה לי גם סבתא פולנייה וגם סבתא תוניסאית. זה היה בית שבו כשסילבן היה שר אוצר אנשים הגיעו אלינו, צבאו על הדלתות וקיללו, ואני הייתי צריך לשים פינק פלויד בסטריאו כדי לא לשמוע את הצעקות. אתה גם לא יכול להיות אתה עצמך עד הסוף, גם היום. אני לא יכול לכתוב כל סטטוס בפייסבוק, כל מה שבא לי, מה שאני חושב על כל מיני פוליטיקאים או על עצמי, יש מחירים שצריך לשלם. אתה גם לא יודע באיזה קטע אנשים באים אליך, אם לאנשים יש אג'נדה או לא".
- עד כמה זה קשה להתמודד עם אימא שהיא חיית פייסבוק?
"הרבה פעמים זה מבאס, כי אין הפרדה בין ההורים שלך אליך. אני מקבל מיילים שבהם אנשים מעבירים ביקורת על החלטות של סילבן או של ג'ודי. אני מחייך ולא מגיב. זה לא נעים לראות טוקבקיסטים וקומנטיסטים בפייסבוק שמלכלכים על דברים כאלה ואחרים. וגם לפעמים אימא שלי, שהיא טיפוס מאוד יצירתי ויש לה משפטי קופי חזקים, יוצרת הרבה עניין ובלגן גם מסביבי. תכל'ס, העניין של הפייסבוק קצת מבאס. אח שלי עשה לה רימוב ובלוק לגמרי".

הכתבה המלאה במגזין פירמה - לקבלת הגיליון החדש הקלק
תאריך:  18/02/2011   |   עודכן:  19/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הקרב שלי הוא לא מול נוני, אלא מול מארק צוקרברג"
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
פאקצה בן פאקצה - תרתי משמע ל"ת
כדור נגד בחילות  |  18/02/11 16:48
2
שלא תדע עוד אכזבות תתבגר ילד ל"ת
יוסף הצדיק  |  18/02/11 17:33
3
למנף את מעריב? תעיפו את כזבית
כתבן גס רוח.  |  18/02/11 17:45
4
כשידיעות מפרסמים את מעריב
פרדי ב.  |  18/02/11 17:52
5
הבחור זקוק לפסיכיאטר בדחיפות ל"ת
בדיקת פוליגרף  |  18/02/11 18:40
6
אדם נשך כלב. ל"ת
אליהו חיים  |  19/02/11 00:20
7
נשמע מוכשר, רחב אופקים ויצירתי
כל הכבוד  |  19/02/11 01:33
8
ואם תכשל יש לך תמליונים של אמא ל"ת
פשוט מסכן  |  19/02/11 03:00
 
- כמה "פנינים" מעדות "הנחתום"
n_meyesh  |  19/02/11 14:47
9
אם ברצונך להתליח ו..
GALIA  |  19/02/11 07:59
10
הרמה של הבחור נמוכה מים המלח.
ויוי73324  |  19/02/11 08:01
11
רוצה לעשות? עשה. אל תדבר.
נראה אותך!  |  19/02/11 13:35
12
אדם המשועבד ועובד את עצמו הוא ל"ת
שיא עבודת האלילים  |  19/02/11 17:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה ספרא
התחזיות השחורות על הכלכלה הישראלית מתנפצות - ישראל בצמיחה    אי-שקט חברתי - גם בארה"ב, בגרמניה, בצרפת ובאיטליה    בחריין: המהפך בפתח    לוב וסעודיה: שינוי בתוך שנתיים    תחזית אסטרולוגית לשבוע 25.2.11-18.2.11
דרור אידר
המזרחן ברנרד לואיס, בן 94 ומגדולי המזרחנים בעולם, עדיין מוצא את המציאות המזרח תיכונית מרתקת    טוען כי בעתיד יחליפו אירן וטורקיה את התפקידים ביניהן    על חקירת ארגוני השמאל אמר כי כל עוד היא נעשית תוך כיבוד החוק יש בכך כבוד לישראל    מעריך כי מוקד מאבקי הכוח במאה ה-21 יהיה בין שתי המעצמות הודו וסין
אדוארד אטלר
מעוז גרמני מכף רגל עד ראש הוקם בלב העיר העברית. החוגגים הרימו כוסית, ואני נזכרתי בכיבוש גרמני אחר, תרבותי הרבה פחות. נחשו מה ענה לי כאשר שאלתי את היבואן החדש של אופל, שלמה שמלצר, אם לא מפריע לו שהתעמולה השיווקית מדגישה באופן מגונה למדי את שורשיה הגרמניים של סחורתו
אלעזר לוין
ביהמ"ש נוזף בוועדה בראשות עמי יפרח: "תקעה כל מקל אפשרי בגלגליה של מימי גרמנוב"    "סיפור תלאות של 60 שנה"    השופטת דחתה את תביעת הוועדה נגד גרמנוב, מתחה ביקורת חריפה על הוועדה, וחייבה אותה לשלם לקשישה הוצאות בסכום שיא של 100 אלף שקל
איתמר לוין
באיזה בית משפט העומס הוא הקטן ביותר? אלו עונשים מגוחכים נפסקים במסגרת עסקות טיעון? כמה זמן לוקח להחליט על פיצוי לנער שנכווה? איזה שופט רוצה עוד יום אחד בלי דיונים? וכיצד ניתן להילחם בסניגורים המזלזלים בבתי המשפט?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il