X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
השארם והשיק של השירים נשאר ושוחזר בנאמנות [צילום: ליאון אלי]
משנות ה-60 באהבה - שירים שלא נס חינם
מופע שירי שנות ה-60 בביצוע אבי טולדנו, רותי נבון, שם טוב מוראדי וניר גבע הקהל שגדש את המופע היה בגיל שזכר את השירים היטב כל אחד נזכר במשהו בעקבות השמעת כל שיר וליווה את הזמרים בשירה ובמחיאות כפיים סוערות ערב נהדר, מלא נוסטלגיה שכדאי לשמוע. מומלץ ביותר

לאחר ההצלחה הגדולה של "בחזרה לסן רמו" (הפיקה "רעות קשרי תרבות"), עולה מופע נוסף של שירים בשם "משנות השישים באהבה". במופע זה הושמעו משך כשעה ושלושים שירים מוכרים משנות השישים שהפכו להיטים במרוצת השנים ושכבשו את העולם משך תקופה ארוכה.
לאולם היכל התרבות בראשון לציון אי-אפשר היה להכניס אפילו סיכה נוספת. הקהל שמילא אותו היה בגיל שזכר את השירים היטב. כל אחד נזכר במשהו בעקבות השמעת כל שיר וליווה את הזמרים הן בשירה והן במחיאות כפיים סוערות וקצובות ולא נתן למבצעים לרדת מהבמה.
המבצעים היו זמרים צעירים כניר גבע, להקת הבית של ההפקה וכן זמרים שביצעו אותם השירים בשנות השישים כאבי טולדנו ורותי נבון. למרות שעברו מאז שנים רבות עדיין נשמר היטב קולם של האחרונים וכן הופעתם החיצונית שתשאר צעירה כנראה לתמיד. הופיע גם שם טוב מוראדי שם וזמר לא מוכר שזכה להצלחה כבירה עם קולו האדיר ושירתו היפה. השארם והשיק של השירים נשאר ושוחזר בנאמנות על-ידי המבצעים גם על-ידי הצעירים שביניהם.
ליוותה את המופע תזמורת בת 16 איש מתזמורת סינפוניט רעננה כאשר המנהל המוסיקלי ונגן הקלידים היה אורי קריב. שיר רדף שיר. מני פאר הנחה את הערב בהנחיה קצרה ולעינין שכללה דברים הקשורים למה שקרה בשנות השישים וכן לשיר.
שירי שנות השישים אופיינו במנגינה הנעימה, בקצב, במילים, שירים שאפשר היה לזכור ולפזם. שירים שמצד אחד היו סנטימנטליים ומצד שני קיצביים ביותר מלאי אנרגיה שפיזרו חום ותשוקה. השירים הותאמו לזמרים ששרו אותם כאשר, לפי דברי המנחה, שירו של פרנק סינטרה MY WAY שכל המבצעים רצו לבצע הוגרל בין המשתתפים כדי לקבוע מי ישיר אותו.
התוכנית הייתה עשירה ומגוונת ביותר, מוקפדת מאוד בבחירת השירים כאשר התזמור היה שונה במקצת מהמוכר אך מאוד אותנטי. היא כללה שירים במקצבים השונים שהיו באותה תקופה כרוק, טויסט, צ'ה צ'ה צ'ה, טנגו וכו'. בחלק מהשירים השתתף זוג רקדנים שרקד בהתאם לאופי השיר וקיצבו.
שמענו בין השאר שירים כדלילה, נאו אור נבר, אונלי יו, ילואו סובמרין, אי לוב יו, לט איט בי, לה בוהם, טומבה לה נז'ה ורבים אחרים. התוכנית כללה שירים צרפתיים, אמריקניים, אנגליים ועוד. שירים שבוצעו או חוברו על-ידי פול אנקה, הביטלס, טום גונס, אלויס פרסלי, פלייטרס ורבים אחרים. שירת כל הזמרים, הלווי התזמורתי ודברי המנחה היו ללא דופי ומצויינים. המופע הבא בסידרה יפה זו של שירי העבר יהיה "הזמר הרוסי בטעם של פעם".
לראות או לא לראות: ערב נהדר, מרשים, מלא נוסטלגיה שכדאי היה לשמוע. מומלץ ביותר.

ערב מלא נוסטלגיה [צילום: ליאון אלי]
הופעה שתישאר צעירה לתמיד [צילום: ליאון אלי]
תאריך:  12/03/2011   |   עודכן:  13/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משנות ה-60 באהבה - שירים שלא נס חינם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כאן אין שאלה של "חצץ וזבל".
אשכנזי  |  12/03/11 13:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
ההון בתוך השלטון    והפעם ע' - על עסקי האחים עופר סמי ויולי    כיצד ניצלו האחים לתועלתם את תאוותם של בכירים בשלטון    ומי החברים הטובים של האחים עופר
טובה ספרא
איתני הטבע? עוד לא "אמרו את המילה האחרונה"    שרה פיילין תכריז על התמודדות לנשיאות ארה"ב?    הדולר - יהפוך למטבע משני?    פתרונות יצירתיים לשיפור תדמית המדינה בעיני העולם    סעודיה - שינויים פוליטיים מהותיים    תחזית אסטרולוגית ל-18.3.11-11.3.11
נפתלי רז
את בסיס החשיבה הפוליטית יאייר פרופ' דני יעקבסון: הטבעות השלובות של הדגל האולימפי. כל אחת תשמור על זהותה ועל צבעה, אך שילובן ייתן להתארגנות את הרוחב של השלם הגדול מסכום חלקיו    ישראל שלנו חולה בלאומנות ובפשיזם ומחרחרת מלחמה, והיא זקוקה לכולנו להבראתה
אורנה רב-הון
השלום מתחיל בתוכנו - לא רק סיסמה    מנהיגת המרכז העולמי לקבלה: אם בישראל, ובמיוחד בירושלים, לא ישכילו הנשים - הרוחניות יותר מגברים - ליצור את השלום, לא יהיה שלום בעולם    רשמים ממפגש נשים יהודיות ומוסלמיות בחסות המרכז לקבלה
מקסין לויטה
לקראת תערוכת הפרחים ועיצוב הגינות הארצית הראשונה שתתקיים בחוה"מ פסח, 21-23.4.11 בפארק רעננה    עם תכנון יצירתי ומאמץ לא גדול, המרפסת שלך יכולה להפוך לגן עדן חיצוני יפה של דירתך    איך עושים זאת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il