X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תפקידו של סאטורן בחודשים האחרונים היה לעמת אתכם עם הנושאים הטעונים שיפור בחייכם - ואכן, מעכשיו ועד לשנת 2012 תוכלו ליישם ולטפל בטעון תיקון, במידה שעדיין לא עשיתם זאת. ועכשיו סאטורן מפנה את הבמה לכוכב אוראנוס והמשפט "כוכב הולך וכוכב בא" מתאים מאוד לתקופת האנרגיה המתקרבת של הכוכב אוראנוס
▪  ▪  ▪

אנו נמצאים בתקופה משמעותית מבחינה אסטרולוגית שבה אנרגיית הכוכבים משתנה בצורה קיצונית בדרך מהירה ומיידית שאינה מותירה זמן למנוחה וכל זאת בהתאם לאנרגיית הכוכב התורן המשפיע.
השבוע מתיישר הכוכב סטורן מהילוכו האחורי בו שהה בחודשים האחרונים. עובדה זו מלמדת על סיומה של תקופה ארוכה שבה חוויתם לבטים, קשיים ותובנות שנאלצתם לקבל על עצמכם ועל החיים כתוצאה מהאירועים שחוויתם.
בתקופה האחרונה נאלצתם להכיר בעובדות שאינן נוחות ומתאימות לכם ואף ייתכן שבמשך שנים העדפתם להתעלם מהצורך בשינוי, למרות שלעיתים חוויתם רגשות אשם או קשיים רגשיים שונים כתוצאה מכך שלא טיפלתם בדברים בזמן.
תפקידו של סטורן בחודשים האחרונים היה לעמת אתכם עם הנושאים הטעונים שיפור בחייכם - ואכן, מעכשיו ועד לשנת 2012 תוכלו ליישם ולטפל בטעון תיקון, במידה ועדיין לא עשיתם זאת. ועכשיו סטורן מפנה את הבמה לכוכב אוראנוס והמשפט "כוכב הולך וכוכב בא....." , מתאים מאוד לתקופת האנרגיה המתקרבת של הכוכב אוראנוס.
למעשה זוהי התפתחות טבעית, והיקום שהינו חכם ביותר מאפשר ואף נותן לנו את הכוח המתאים לאחר תקופה מעייפת של למידת הבעיות על-ידי הכוכב סטורן, גם ניפוץ מסגרות בדרך מהירה מלווה בעשייה, תחת השפעת הכוכב אוראנוס.
תפקידו הבסיסי של הכוכב הוא לעזור לנו לבצע את השינויים שאנחנו חייבים לעשות, אך מסיבות שונות משכנו אותם לאורך זמן ושנים. ההבדל בין הכוכב סטורן לאוראנוס הוא בעוצמה ובצורת הכוח שהכוכב מפעיל.
הכוכב סטורן משפיע באיטיות ובשיטתיות על כל מזל במשך תקופת זמן של כשנתיים וחצי. כלומר, זהו פרק הזמן שאדם מרגיש שהוא נדחק לפינה בנושא כלשהו שהוא צריך לעשות שינוי - ולעיתים הסבל שמגיע דווקא כתוצאה מחוסר השינוי הוא זה שגורם לאדם להבין שאי-אפשר יותר להמשיך בדרך הקיימת ועד לשינוי.
לעומת סטורן, נראה שלכוכב אוראנוס אין את הסבלנות ואורך הרוח של הכוכב סטורן ולכן תפקידו של אוראנוס הוא לחולל שינויים נוספים אך הפעם במהירות כשגורם ההפתעה מקבל כאן משמעות נרחבת. התנהלות זו של הכוכב פוגעת באדם כמכת ברק במקרה הרע, או כקרן לייזר במקרה הטוב. לעיתים, אין כל אזהרה מוקדמת והכוכב מביא איתו מהפך קיצוני לטוב או לרע.
ובמידה ולא מתבצע השינוי במיידי, הרי שהכוכב מבקר במזל שבע שנים, כך שלא ניתן להתחמק מההתרחשויות שהוא מביא איתו. תאונות דרכים רבות נגרמות בזמנים בהם הכוכב נמצא בנסיגה כיוון שאוראנוס משפיע גם על המערכת העצבית והחשמלית של הגוף ולכן, בתקופות של סטרס כאשר המתח עולה קיימת נטייה ועקומה חדה בתאונות הדרכים ואף במצב הביטחוני של המדינה.
בחודש הקרוב אנחנו נמצאים על מעלת התחנה של הכוכב אוראנוס למרות שרק במחצית חודש יולי יבצע את נסיגתו באופן הרשמי של המילה ואולם מעכשיו ועד לחודש אוגוסט צפו להפתעות. תקופת הנסיגה היא המשמעותית ביותר להתרחשויות שאולי תהיינה פתאומיות אך הן גם הזדמנות להתרענן מהאנרגיה הכבדה והקשה של הכוכב סטורן ולבצע את השינויים הנדרשים תחת השפעתו הברוכה של הכוכב אוראנוס. במידה ותזרמו עם הצרכים הפנימיים שלכם הרי שתחוו את אוראנוס מצדו החיובי של המילה ותוכלו להביא את חייכם להישגים ולדרגות גבוהות יותר.

והרי התחזית...

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/06/2011   |   עודכן:  14/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוראנוס מול סאטורן: שבירה או שמירה על המסגרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בשנת 2025 בעולם המערבי יהיו יותר בני 65 ומעלה מאשר צעירים בני 17 ומטה    בשנת 2050 מחצית מהעולם המערבי תהיה מעל גיל 50    בעולם קרוב זה, בו רבים מהאנשים החיים כיום יחצו את גיל 100, יהיו צעירים בני 60 ומעלה שימשיכו להיות מוגדרים באופן שגוי כזקנים, במשך רוב ימי חייהם
חגית ששר
גבירותיי ורבותיי, מהפך: אתם יכולים לשבת ביחד. אחרי שבמשך שנים נחשבו מצדדי החברה המעורבת לחפיפניקים של הציונות הדתית, ניתן להם כעת גיבוי הלכתי מנומק. האם זה מה שיפצל את החברה הדתית-לאומית באופן סופי? קשה להאמין, כי אם יש משהו שמחזיק אותה יחד, אלו הוויכוחים הנצחיים
אלישע פורת
מעשה בחבר סורר, שרצה לחדש את אזרחותו הגרמנית. אותו חבר פעל כדי לצאת לברלין ולבדוק את מצב שרידי הרכוש של משפחתו. היום היו כוונות אלה זוכות לא רק לאישור ועידוד מטעם הקיבוץ, אלא אפילו לברכת הדרך
אריה גלוזמן
הכלכלה המצרית בצרות, זאת למרות התמיכה הגדולה ממדינות המפרץ העשירות. האחים המוסלמים מצאו דרך יצירתית להתמודד בבחירות במדינה בה אסור למפלגה דתית להציע את עצמה
יובל לובנשטיין
נדמה שהשוני הרב בין החנויות וההתנהגויות והצרכים השונים של הלקוחות יצרו מצרפים גדולים מדי של מסקנות. בכל מקרה ישנם אזורים או גושים בהם הלקוחות פוקדים יותר - והם המחלקות הטריות, מעברים ראשיים והמוצרים המתכלים, כמו חומרי ניקוי וניירות הטואלט. ישנן חנויות אשר "פתרו" בעיה ולא מאפשרות ללקוח "חופש תמרון" אינסופי, גם אם הלקוח הבודד אינו חש במבוך במהלך הביקור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il