X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מאיר כהן מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
יותר אנשים יכולים לשלב כיום ניתוחים להשגת מראה צעיר וטבעי שלא מעיד כי עברו ניתוח פלסטי ניתוחי הצוואר הפופולריים נעשים כיום בהרדמה מקומית עם זמן החלמה קצר והתאוששות מהירה
▪  ▪  ▪
החזרת המראה הצעיר לפנים [צילום: יח"צ]

השינויים שחלו ברפואה הפלסטית והאסתטית, על ענפיה השונים בעשור האחרון, מאפשרים להרבה יותר פציינטים לשלב ניתוחים להצערת הפנים, יחד עם שימוש בשאר הטכניקות בתחום, כדי להשיג מראה צעיר, רענן, ובעיקר מראה טבעי שלא מכריז בקולי קולות: "הביטו, עשיתי ניתוח".
רופאים אחדים בתחום, מעדיפים לעשות ניתוח מתיחת הצוואר וקו הלסת, כהקדמה לטיפולים נוספים שאינם ניתוח - המחזירים לפנים בשלבים, את המראה שאבד בתהליך ההזדקנות. ניתוחי צוואר נעשים בהרדמה מקומית וההתאוששות המהירה, יחד עם זמן החלמה קצר, עם כאבים ברמה ממוצעת ומטה מחזירים את המטופלים במהירות יחסית לחיים הסדירים.
איך נעשה ניתוח צוואר וקו הלסת?
כאמור נעשה ניתוח זה בהרדמה מקומית, שיטה המחזירה את המנותח/ת לתפקוד, במהירות בלי כל תופעות לוואי של הרדמה מלאה. בזכות שיטות חדשות וצבירת ניסיון אפשר להגיע למיעוט משמעותי בשטפי דם ושאר תופעות לוואי של אחרי ניתוח. בניתוח הזה מחזיר הרופא למנותח/ת את קו הלסת שאיבד את צורתו כסממן של גיל בוגר והינו, לפני הניתוח בעל קו -מתאר רופף.
במקביל, מחזיר הניתוח למטופל/ת את הזווית שבין הראש והצוואר, זו שמשתנה עם הגיל ויוצרת לסנטר ולצוואר מראה מדולדל ונפול . הרופא משתמש גם בצילומי העבר של המטופלים כדי ללמוד את "היסטורית הפנים" ולהכיר את המראה הטבעי המקורי. הניתוח מטפל, אם כן בעור נפול ושרירים רפויים ובין השאר מבצע המנתח הידוק שרירים באזורים המנותחים.
כדי להדק את העור המנותח וליצור מראה מפוסל לצוואר וללסת שעברו תיקון , מבצעים חיתוך מאחורי האוזניים שם נמצאים התפרים. תפרים אלה הולכים ונעלמים, הולכים ומתרפאים תוך זמן מה. להקלה על המנותחים הם מקבלים , בקליניקה , במהלך ההחלמה, טיפולים קוסמטיים-רפואיים ומרגיעים.
למה להתחיל בניתוח צוואר?
יחסית לניתוח פנים שלם, ניתוח הצוואר, על כל יתרונותיו המובאים לעיל, מאפשר למטופל/ת , לחזור במהירות יחסית לתפקודים יומיומיים וגם לעבודה ולחיים רגילים. בניגוד לניתוח פנים מלא , המראה של הצוואר וקו הלסת החדש, נראה למתבונן מהצד כמו שיפור ולא "הופעה" של פנים מחודשות -מתוחות ,שבו , העלמות כל הקמטים והפגמים ניכרים מיד. המטופל, בדרך כלל רואה את השינוי והרגשתו משתפרת.
את שאר הטיפולים להם הוא זקוק יקבל בהמשך במרפאה . המטופל יקבל, בשלבים, טיפולים נוספים שאינם ניתוח, בטיפולים אלה ,שלב אחרי שלב ישתפר מראה פניו , למראה טבעי תוך שהוא זוכה לתיקונים משמעותיים בעור, תת העור, שרירי פנים, שומן, אבדן נפח וכן טיפולים לשיפור טקסטורת העור והעלמת כתמים.
סוגי טיפולים להשלמת מראה צעיר ורענן
למקרים של אבדן נפח בפנים ,המאפיין אף הוא ,פנים בתהליך ההזדקנות , יבצע הרופא הזרקה של שומן עצמי מועשר, הנשאב מגוף הפציינט ( בטן) ומוזרק לפנים כפיסול הממלא את החלקים השקועים , שנפחם אבד. על טיפול זה חוזרים שלוש פעמים עד למראה הרצוי. כדי לטפל בעור בעל קמטוטים משתמש הרופא בלייזר מסוג פיקסל, עד שלושה טיפולים לפי הצורך, המעניק לעור מראה חלק, צעיר, בוהק ובריא. הרופא מחליט, בשיתוף עם המטופל על טיפולים נוספים למשל, לשיפור השפתיים שמאבדות מנפחן בתהליך ההזדקנות ובטיפול בעור שמסביב לעיניים, במצח וכדומה הרפואה הפלסטית והאסתטית מספקת אם כן לרופא המיומן שלל טכניקות להצערת העור .
בתחום ניתוח הפנים ניתן לבצע את הניתוחים הבאים: הרמת עפעפיים, הרמת מצח וגבות, ניתוח אף ואוזניים וכו. יתרון נוסף וחשוב במיוחד ,בתחום המתפתח של הרפואה הפלסטית והאסתטית , הוא האפשרות של הרופא המטפל לתמחר את הניתוחים והטיפולים לא "לעשירים בלבד" אלא לכול מי שתוצאות ההזדקנות מפריעות לו, נפשית ואסתטית ורוצה להרשות לעצמו שיפור במראה.

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
תאריך:  23/08/2011   |   עודכן:  23/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניתוחי צוואר חדשניים להשבת המראה הצעיר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
וכמה עולה ניתוח צוואר? ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  23/08/11 14:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
היחסים בין ישראל וטורקיה מתחממים, בלי צורך במהלכים פוליטיים מופגנים. מלבד אלפי הישראלים הגודשים את אתרי הנופש בטורקיה בימים אלה, נכחו בפתיחת תערוכת הצילומים "רסיסי חיים" בבית העירייה בקופנהגן, שגריר טורקיה, שגרירת ארה"ב, שגריר ישראל שם ארתור אבנון, בכירי העירייה, ראשי הקהילה היהודית, אנשי עסקים וראש העירייה לתרבות פיה אלסלו - שתמכה בתערוכה
נועם בדין
לפני היישוב ניצן ניצבים כחלק ממחאת האוהלים שלטים השואלים: "6 שנים אחרי - עד מתי?"    באוהלים יושבים תושבי גוש קטיף לשעבר שגרים היום בניצן לאחר ההינתקות שהתרחשה ב-2005    אז הם הזהירו כי "הטילים עוד יגיעו לאשדוד" - וצדקו    והנה היום, באמצעות גראדים אירניים משופרים מאירן, עם טווח של 60 ק"מ מעזה, יושבי המאהל בשדרות רוטשילד נמצאים תחת אותו איום
מכון ויצמן למדע
מדעני מכון ויצמן פיתחו שיטה ליצירת ננו-חוטים ארוכים ומסודרים של מוליכים למחצה. היכולת לשלוט בו-זמנית על ייצורם של ננו-חוטים איכותיים ועל סידורם, עשויה לפתוח פתח למגוון יישומים טכנולוגיים
ראובן לייב
אין כמו המדרחוב הציורי של העיירה העתיקה בשווארצוולד הדרומי כדי לשובב את נפשו של תייר מצוי, שימצא בו את כל שיאבה ליבו: מקולינאריה משובחת, דרך שעשועי-בידור, ועד לקניות אטרקטיביות במחירים השווים לכל נפש. הישראלים עוד לא הגיעו לכאן
חיים נוי
המופע הוא שיר הלל לפלאי הפירוטכניקה, לדיוק בפרטים הקטנים וכמובן לסאונד שהופך את המופע לבלתי נשכח ולבלתי ייאמן. סלין דיון מופיעה מספר ערבים בשבוע ובכל הופעה היא מארחת אמן, מוזיקאי או זמר בינלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il