X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ירחון האופנה הוותיק ביותר בארה"ב Harper's BAZAAR חוגג עשור לעורכת הנוכחית שלו, גלנדה ביילי. הן בספר ענק בו מכונסים מיטב הצילומים שהתפרסמו בירחון היוקרתי בעשר השנים האחרונות, והן בתערוכה שמוצגת בימים אלה במוזיאון הגדול בעולם לצילום - ה- I.C.P.
צילומים שחלקם הפכו לאייקונים בתולדות הצילום העולמי. העלעול בספר, כמו הביקור בתערוכה - הם בבחינת חגיגה
▪  ▪  ▪
תערוכת הבאזאאר. מומלץ בחום [צילום: מוזיאון הצילום בניו יורק]
צילומו של טים ווקר מ-2009 כפי שהופיע במגאזין באזאאר [צילום: מוזיאון הצילום בניו יורק]

"ואיזו מסיבה!!” אומרת גלנדה, שאף ערכה את הספר המרהיב. כל מיני ידוענים, שחקנים-כוכבים, מעצבי צמרת כמו קלר לגרפלד כראפר, ג'וליאן מור בתלבושת נזירה שצולמו בידי האמן הנודע ריצ'רד פרינס. שרה ג'סיקה פארקר מ"סקס והעיר הגדולה" רצה בבגד של שאנל על גשר ברוקלין כדי להגיע לכאן; או נעמי קאמפבל הסופר-מודל רצה במקביל לנמר-צ'יטה; צילומי דוגמניות-על כמו קלאודיה שיפר ללא איפור, עם היופי הטבעי בו אלוהים חנן אותה; המעצב הנודע מרק ג'ייקובס דיגמן בעירום מוחלט, כשרק כתובות קעקע מכסות את גופו החטוב; כך דיגמנו לצלמי ה"באזאאר" גם פטי סמית, טים ברטון וגווינת פאלטרו.
לדעתה של ביילי, המגזין בצילומיו בעשור לעבודתה, בצילומי האופנה - משקף את מה שמתרחש בעולם באותה תקופה. ובאזאאר אכן עשה מהאופנה - תרבות. גדולי המוזיאונים בעולם מקדישים בעשור האחרון מחלקה מיוחדת לתערוכות על אופנה. כך מוזיאון המטרופולטן בניו-יורק, ומוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון בין היתר. לדוגמה: רק כעת, בביקורי האחרון בניו-יורק בספטמבר-אוקטובר, ראיתי תערוכת אופנה מרהיבה של ענקי המעצבים של כל הזמנים, בתוך מוזיאון השייך לבית הספר לאופנה היוקרתי בניו-יורק F.I.T. היה בתערוכה ניחוח היסטורי שהציף את המבקרים בנוסטלגיה למעצבים של פעם.
במוזיאון השייך לבית הספר לעיצוב BARD ,מוצגת תערוכת "כובעים - אנתולוגיה מאת סטיבן ג'ונס". התערוכה היא מבט היסטורי מתוך תצוגת כובעים, (ברובם אנגלים) החל מהפרעונים ועד לימינו, עם מעצבים מכל העולם, והדמיון פשוט משתולל. לא להאמין למראה העיניים. אלו יצירות. אפילו העתיקו לתערוכה את הסטודיו המקורי של המעצב סטיבן ג'ונס עצמו. חלק מהדמיון היצירתי הזה נחשף בצילומי חתונת הנסיך הבריטי הארי וקייט מידלטון השנה, אבל בתערוכה ב B.G.C לדמיון אין גבולות, והצופים נשארים פעורי פה.. התערוכה נערכה בשיתוף מוזיאון העיצוב הגדול בעולם - ויקטוריה ואלברט בלונדון, שמי שמגיע ללונדון אסור שיחמיץ ביקור מהנה בו.
בתערוכה "המיטב של באזאאר" יוכלו כל הפוקדים בחנוכה את ניו-יורק לראות את קייט מוס שיופיה מדהים, את ג'יזל בונדשן בלבוש שעיצב ג'ורג'ו ארמני, שאינו משאיר הרבה לדמיון הודות לצילום המיוחד של פאטריק דה מרשלייה; את דרו בארימור בשמלת קרולינה הררה על גגו של הקרייזלר בילדינג, שהוא היפה ביותר בניו-יורק, את ג'ניפר אניסטון, את סטלה טנאנט בצילום שעשה קרל לגרפלד, ובשמלה שיצר וואלנטינו, שיחד עם הכובע הטווסי מתחבר היטב לתערוכת הכובעים שציינו במוזיאון "בארד”. טרי ריצ'רדסון צילם את טרודי סטיילר על ירכי בעלה - סטינג.
הדמיון בצילומים עובר כל גבולות, ויכול ללמד פרק בהלכות צילום הרבה חובבי צילום וצלמים. זוויות הצילום המפתיעות והבלתי רגילות, דונה קאראן שצולמה ע"י פרנסואה דישינגר - מצופה כולה בזהב, צילומים שכביכול צולמו על הירח, לצד החללית ואסטרונאים תוקעים את דגל ארה"ב על הירח - כל אלה רק קצה קצהו של מה שניתן להתרשם מהתערוכה ומהספר.
מומלץ בחום.

תאריך:  23/11/2011   |   עודכן:  23/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אילן שקד
כדאי שיהיו בארון התרופות כדורים למבוגרים וסירופ לילדים להורדת חום    מומלץ שיהיה בכל בית מכשיר אדים    מד חום, פלסטרים, אמצעי חבישה, משחות לכוויות, הם חלק בלתי נפרד מארון התרופות
ד"ר עאדל ברבארה
במצבים של רוחק ראייה, יש בדרך-כלל נסיגה במשך השנים מהתיקון    במקרה של צילינדר, חוזר בדרך-כלל רבע עד שליש מהצילנדר שתוקן    סיבוכים קשים הפוגעים בראייה כתוצאה מהניתוח הם נדירים
צילה שיר-אל
השנה תהיה לכם הזדמנות מחודשת לבחון את החברויות שלכם ולהכניס אנשים חדשים לחייכם. כמו-כן, תהיה זו הזדמנות מעולה לשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שהעיסוק שלכם יגרום לכם להיות יותר מוערכים גם בקרב אנשים שאינם מקורבים אליכם מבחינה אישית
זיו יצחקי
טלי במפגן הערצה לבעלה לשעבר, דפנה יוצאת לדייט עם דוקטור ציצי, וענבר מגלה סקפטיות ומפתחת דיונים סוערים עם ניקול על ערבים ונישואים    מעקב שבועי
עליס בליטנטל
הגבולות בין תחומי האמנויות השונים מתמסמסים, ובהופעת קבוצת "גרופיוס" המוסיקלית, בשילוב משחקו של איתי טיראן, מעמיד הקאמרי לצופים אתגר מרתק ומפעים של הופעת תזמורת, בה כלי הנגינה מספרים יחד עם השחקן הנערץ את סיפורו של גוגול "רשימותיו של מטורף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il