X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כבר עשר שנים שאתר "הבמה", מהאתרים החשובים ביותר בתחום התרבות בישראל, מציג מידע עדכני, כתבות, ביקורות ולוח מופעים המקיפים את כל המתרחש ורוחש בעולם התרבות בארץ
▪  ▪  ▪
"הבמה". במה תרבותית רחבה
דינה נאור, מייסדת האתר:
"האתר הוא כמו ילד, הוא גדל ומתפתח, והמטרה היא שכל אדם שרוצה לדעת מה לעשות בכל אזור בישראל - והכוונה בכל אזור, ולא משנה אם זה מרכז או פריפריה, מבחינתנו זה היינו הך - יכול למצוא את כל האפשרויות התרבותיות פרושות לפניו באתר"

אתר "הבמה" הוא אחד האתרים החשובים ביותר בתחום התרבות בעשור האחרון. יוזמת רעיון האתר והמנכ"לית היא אשת העסקים דינה נאור. כבר בצעירותה גילתה נאור יכולות של מובילת דעה בתחום התרבות. בין חבריה כונתה תמיד "שרת התרבות". היא צרכה תרבות באובססיביות, עד אשר החליטה להפוך את האובססיה למקצוע.
אחד הפיתוחים הראשונים שלה בתחום היה הפקת מדריך "מפת התרבות". במדריך זה הכניסה את כל מפות האולמות השונים מכל רחבי הארץ ומצבם הטכני. את המפות אספה בכוחות עצמה; היא נסעה מקריית שמונה עד אילת ועיצבה את המדריך בעיצוב גרפי ממוחשב שלא נראה קודם. המדריך כלל גם את הפסטיבלים השונים המתקיימים באזורים שונים בארץ ונמכר ביותר מ-30 אלף עותקים.
סיפור חייה של דינה מרתק. היא נולדה במחוז טרנסילבניה שברומניה, למשפחתה מורשת חסידית עתיקת-ימים. אמה נפטרה כשהייתה בת שישה חודשים והורישה לה את האהבה והתשוקה למוזיקה, לתרבות ולמחול. בגיל 6 עלתה ארצה עם אביה ומשפחתה. לאחר השואה, כמו רבים מהיהודים, אביה איבד את אמונתו וחינוך הילדים הפך לליברלי יותר, אך עדיין נשאר דתי.
בגיל 13 עזבה דינה את הבית ועברה לפנימיית האולפנה אמנה של "בני עקיבא" בכפר סבא. היא הייתה בת המחזור הראשון של בנות שהתנדבו לשירות לאומי ושירתה בלשכת הסעד של קריית שמונה. בקריית שמונה הכירה את בעלה, התחתנה איתו בגיל 19 ונשארה לגור שם ארבע שנים. שם נולד בנה הראשון בשנים שבהן הייתה הקריה מופגזת וחשופה לחדירות מחבלים.
משם עברה עם בעלה לקיבוץ נירים בדרום ושם נולדה בתה. בשנותיה בקיבוץ למדה הוראת מחול ותנועה בסמינר הקיבוצים, עבדה בחינוך והייתה אחראית על כל הפן האמנותי-תרבותי בקיבוץ. אחרי כמה שנים, כשהבינה שאין לה לאן להתפתח בקיבוץ, הגיעה להחלטה דרמטית ובחרה לעזוב את הקיבוץ ולעבור לעיר הגדולה, תל אביב.
מערכת נשים מנוסות
בעקבות מהפכת האינטרנט זיהתה דינה נאור בחושיה המחודדים את הפוטנציאל הטמון בעולם הווירטואלי והחליטה להעביר את הידע שלה בתחום התרבותי לעולם זה - כך קמה הגרסה הראשונה של אתר "הבמה", אתר אשר מציע מדריך לאירועי התרבות בארץ. באתר הצעיר והרענן ריכזה דינה מידע על מופעים ואירועי תרבות, ביקורות וקורות חיים של אמנים. בתחילה עבדה לבד, ואחר צירפה אליה אנשי צוות. היא הבינה שניתן לפרוץ את תקרת הזכוכית ולפתח אתר בו תוכל לבנות מפת תרבות "וירטואלית" מקיפה ורחבה על-מנת לקדם את התרבות הישראלית באופן שעוד לא היה מקובל לפני כן.
בימים אלה חוגג האתר עשר שנים. את האתר מפעילה היום מערכת כלל-נשית הכוללת שש עורכות וגרפיקאיות מנוסות. הבחירה לעבוד עם נשים אינה מקרית. חשוב לציין כי אין משרד לאתר, כולו מופעל מהבית - כל חברות הצוות, חלקן אימהות לילדים, עובדות כל אחת מביתה ביחסי עבודה שמושתתים על אמון הדדי ואחווה נשית.
צוות הכתבים והמבקרים של אתר הבמה כולל עיתונאים מהטובים ומהוותיקים בארץ. בין הכותבים ניתן למצוא את טל גורדון, צבי גורן, עמוס אורן, יוסי שיפמן, יוסי מר חיים, נחום מוכיח, ענת זכריה, ענת מוניץ, גבי אלדור ושמות נוספים שכל צרכן תרבות מכיר היטב. באתר מבקרים 300,000 גולשים בחודש.
נאור אומרת: "מי שרוצה להבין מה קרה בתרבות הישראלית בעשור האחרון יכול למצוא באתר הבמה תיעוד מצטבר של כל מה שהתרחש כאן בשנים האלה בתחומי אמנויות הבמה. האתר הוא כמו ילד, הוא גדל ומתפתח, והמטרה היא שכל אדם שרוצה לדעת מה לעשות בכל אזור בישראל - והכוונה בכל אזור, ולא משנה אם זה מרכז או פריפריה, מבחינתנו זה היינו הך - יכול למצוא את כל האפשרויות התרבותיות פרושות לפניו באתר".
מוביל דעה תרבותי
האתר מציג את כל גופי התרבות בארץ, מיטב הפסטיבלים, המופעים, ההצגות, אירועי התרבות והבידור, מופעי מוזיקה קלאסית ומוזיקה חיה, ומעדכן על אודות הפעילות השוטפת של תיאטראות, תזמורות, להקות מחול, מוסדות תרבות שונים ומופעי ילדים (על מופעי הילדים שם האתר לאחרונה דגש מיוחד, מכיוון שכאמור חלק לא מבוטל מהצוות הן אימהות לילדים צעירים).
גופי התרבות מודעים לעובדה שסיקור באתר הוא משמעותי עבור המופעים והיוצרים שלהם, ולכן מייחלים לסיקור באתר הבמה. האתר אינו מספק רק מידע, לוח מופעים ארצי מקיף ומעודכן, ביקורות וכתבות, אלא משמש כמוביל דעה בעולם התרבות בישראל. ביקורות האתר מצוטטות תדיר במדיה על-ידי גופי התרבות השונים. האתר מתוכנן להתרחב בקרוב ולסקר אירועים גם בתחום האמנות הפלסטית.

לאתר "הבמה"
תאריך:  24/02/2013   |   עודכן:  24/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יונה סוקולובסקי
פרק מרומן ארצישראלי    הרב חבשוש נהג ללכת לבית הכנסת לתפילת מנחה ומעריב. לאחרונה עזבוהו כוחותיו    את חנותו סגר    בניו ארגנו עבורו קרן פנסיה שנתנה לו קצבה חודשית והוא עסק בתורה. עורו נראה מצהיב ויבש
שרלי שטרית
את פורים חוגגים בישראל יום, מקסימום יומיים לאומרי מ-א-ת-י-ים, אבל המרוץ אחר התחפושת המקורית מעסיק את העולם 365 יום בשנה    היש צוהלת ושמחה
מיכאל טוכפלד
אורי אריאל מכחיש את קיומה של ברית בין הבית היהודי ליש עתיד, סבור שנתניהו טעה טעות חמורה כשנתן ללבני את תיק המשפטים, ומקווה להקמת ממשלה רחבה שתכלול את החרדים. בינתיים, הוא לא מבין מדוע "כולם עצבניים" ולא ממתינים בסבלנות להשלמת המגעים הקואליציוניים. ראיון
יאיר שלג
השם הרטמן מזוהה כל כך עם הזרם הדתי-ליברלי ועם מהפכת היהדות הפלורליסטית בישראל, שכמעט שכחנו שהרטמן הוא איש שחי בינינו, בירושלים. החוקר, המחנך והתיאולוג דוד הרטמן, שהציע יהדות של ברית שלא עוקדת את עצמה, הספיק לפני פטירתו לראות בהתגשמות התהליכים שחזה
אריאל כהנא
בעבר נהג נתניהו לומר שיש לישראל שלוש בעיות מרכזיות: אירן, אירן ואירן. עכשיו הוא מזהה שארה"ב ואירופה מתכוונות לדחוק בו לקדם את המו"מ עם הפלשתינים. הקפאת בנייה בהתנחלויות תהיה הפתרון הקל, אך הניסיון - של נתניהו עצמו - מלמד שזה לא באמת יעזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il