X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שרה אהרונוביץ קרפנוס דוברת לשעבר   |  אגודת הסופרים העברים
הגענו לשלב ב', מי בעל כורחו, מי מבחירה מה אומר לנו שלב ב'? האם אפשר לקיים זוגיות המבוססת על חברות בלבד ואהבה אפלטונית, כפי שחיים רבים מהזוגות הנשואים שנים רבות?
▪  ▪  ▪
אינטימיות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

סיימנו פרק ארוך של עשרות בשנים ועלינו להכיר בן/ת זוג חדש/ה. הכרנו. חושבים שמתאימים? יש נקודות ממשק רבות וקובעים להפגש. נפגשים מספר פעמים ואז אם יש כימיה, יחסי המין מקבלים אישור בר תוקף משני הצדדים.
מה קורה אם אין משיכה מינית מצד האישה? האם ליהפך לבת זוג ולהמשיך היכן שהפסקת? הרי לאחר כמה עשרות שנות נישואים המשיכה המינית כמעט ואינה קיימת (אם בכלל). אם כן, כיצד אפשר להתחבר לגבר חדש ללא משיכה מינית כלל?
האם אפשר לקיים זוגיות המבוססת על חברות בלבד ואהבה אפלטונית, כפי שחיים רבים מהזוגות הנשואים שנים רבות? האם אפשר להסכים שזוגיות תהיה ללא יחסי אישות? מי הייתה מוכנה לוותר על כך? מי הייתה מסוגלת לקיים יחסי מין עם גבר ללא משיכה גופנית? מי אינה יכולה לעשות כך ודרכה תהיה קשה יותר במציאת בן הזוג המתאים? כמה גברים באמת חושבים שרק יחסי מין הם שיחברו בין בני הזוג?
אנו צריכות להבין, כי בבואנו להכיר גבר חדש, הרי כל תהליך החיזור אותו חווינו בהיותנו צעירות, אמור להתחיל שוב. האם במציאות זה קורה? האם אותו גבר בודד המחפש לעצמו בת זוג שתמלא את החלל שהותירה אשתו לשעבר, יחפש בעצם עקרת בית, האחראית על ניהול הקניות, הנקיון והבישול, כאשתו משכבר הימים?
האם הוא מודע לכך שאינו יכול להמשיך מהנקודה בה חייו פסקו ושעליו לחזור לנקודת האפס ולחזר אחר בת הזוג שהוא חושק בה? האם הוא זוכר את מלאכת החיזור?
כמה קשרים שהחלו בידידות חמה ויפה ובשותפות מלאה עלו על שרטון, רק כי לא קיימת משיכה גופנית, או כי הגבר רצה מיד לממש קיום יחסי מין ולא השכיל להבין שהאישה זקוקה לאותו חיזור וכפועל יוצא, אינטימיות הנוצרת בשל רגש אהבה וקרבה המתפתח לאטו? מי מבין שזו כבר לא "אהבה" ממבט ראשון, אותו מבט שרק מדד והחליט על-פי מראה חיצוני (גובה, גוון שיער ועיניים ומבנה גוף)?
כיום כשאנו בשנות ה-50, 60, 70 ואף 80, קשה מאוד להעזר באותם מדדים. מראה הגוף אינו כשהיה, הגובה התכווץ לו, עור הפנים אינו חלק ויפה כשהיה והשיער, נו, לכאן ולכאן. מה בעצם נותר לנו שיכול לשמש אותנו כקריטריון למשיכה לגבר? נכון, המוח.
המוח בלבד. אותו איבר שמנוני, מפותל, סבוך, אפרורי ומכוער השולט בכל תא ותא בגופנו והיודע אף להפעיל את רגשותינו. לפגוש את הגבר היודע לחדור אל מוחנו בעזרת האינטליגנציה השכלית והרגשית שלו ולהביננו, שיגרום למוח להפריש אותו חומר, שיפעיל את זרימת הדם המואצת, את הרגש, הלב ואזורים נוספים לצורך הבאת יחסי המין לידי מימוש.
היש גבר כזה? התמצא האישה את הגבר הזה? הימצאו שניהם זה את זה?

תאריך:  10/03/2020   |   עודכן:  10/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלב ב'
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סכנה גדולה לאנושית מהתנועה הפמ
בן נאמן  |  10/03/20 19:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה נסטלבאום
טור דעה אישית בשלישי ובשישי שלא דופק חשבון    איך טרפו הנדל והאוזר את הקלפים לכחול לבן?    ארדן יודע שאיש עוד לא מת בגלל חנופה    עורך ישראל היום נכנס להסגר קורונה אחרי שהשתתף בפאנל בערוץ 12    על אומנים שבוחרים להזדהות פוליטית והמחיר שהם משלמים    ומתי נעלמו מצחצחי הנעליים מרחובות ת"א
ד"ר רפאל בוכניק
מתן לגיטימציה לשיתוף הרשימה המשותפת כנדבך עקיף או ישיר בממשלה עתידית בישראל, כמוהו כהכשרת הקרקע לקידום החזון האסטרטגי הערבי-פלשתיני משנת 2006, בדלת הקדמית    האמנם "המטרה מקדשת את האמצעים" כמימרתו של הוגה הדעות האיטלקי ניקולו מקיאוולי ובלבד שיובא הקץ לשלטונו של בנימין נתניהו?
אליהו קאופמן
בסיפור המלחמה נגד הקורונה - של המדינה ושל משרד הבריאות, ישנם צדדים תמוהים בעניין חוסר סימטריה בנושא המלחמה בהתקהלויות ובאסיפות גדולות ממדים, וכמו-כן בעניין המדינות שהגעה מהן מחייבת בידוד ומדינות אחרות שלא נכללו ברשימה הזו
דן מרגלית
היהודי האמריקני המסורתי או הדתי הזה הגיע לבית המשפט העליון ביזמתו של גלעד ארדן    אז גם הוא במושמצים? אסור להניח לביבי לגזול את הזמן    לא רוצה? לך לבג"ץ ובקש את יומך בבית הדין
איתן קלינסקי
קשה לי להתייחס בסלחנות לציוץ, שיוצא מהבית ברחוב בלפור ועליו חתום בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שכותב שחור על גבי לבן דברי לעז על ועדת הבחירות -"גונבים לנו שוב את הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il