X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
התבטאויות פוגעניות ואינן ראויות מן העבר כלפי נשים, של עו"ד איסמן, צפו ועלו מחדש ארגוני נשים קראו שלא לאשר את המינוי וזאת בזמן ששר המשפטים מחבק ומברך את הפרקליט הבא
▪  ▪  ▪
איסמן. נמצא ראוי

הכהן הגדול בבואו אל קודש הקדשים בבית המקדש לעולם ילבש כתונת בד נטולת כיסים, כדי למנוע לזות שפתיים שלא יעלה בדל הרהור בפי מי מהמשרתים בקודש שמא נטל לעצמו דבר מה.
כל אדם מחויב לנהוג ביושרה, לשאת ולתת באמונה, בוודאי חלילה לא למעוד, איש ציבור על אחת כמה וכמה, נושאי משרות ציבוריות המובילות את העם שבעתיים.
אזרחי מדינת ישראל נמצאים באחת השעות היותר מורכבות בהם האמת לשקר תחשב והכזב לאמת לאמיתה. ההכפשות, ההשמצות, הגידופים והנאצות יהיו כבושם על עורם של האזרחים אשר התהום הנוראה הנפערת לרגליהם, מתרחבת מיום ליום.
והנה לתפקיד בכיר ביותר, תפקיד פרקליט המדינה אשר היועה"מ משמש כמ"מ עד למינוי הקבע, נבחר על-ידי ועדת איתור שהעומד בראשה הוא היועמ"ש, ד"ר אביחי מנדלבליט, עו"ד עמית איסמן, פרקליט מחוז חיפ.
עו"ד איסמן נמצא ראוי ביותר על-ידי ועדת האיתור. ייתכן שהוא גם בעל כתפיים רחבות אשר יוכל לשאת את המעמסה העומדת לפתחה של הפרקליטות אשר אמון הציבור בה נמצא בשפל עצום, ייתכן שהוא הראוי והמתאים לרפא את השבר ולאחות את הקרעים באמון הציבור, אלא ש...
אלא שהתבטאויות פוגעניות ואינן ראויות מן העבר כלפי נשים, של עו"ד איסמן, צפו ועלו מחדש. ארגוני נשים קראו שלא לאשר את המינוי וזאת בזמן ששר המשפטים מחבק ומברך את הפרקליט הבא. מבוכה בקרב תומכי היועהמ"ש, ופרקליטות המדינה, שנעמדו על הרגליים האחוריות כדי להדוף כל דיון, הרהור ושיח אמיתי על איכות המינוי.
השדרנים נכנסו למגננה, השדריות נכנסו למבוכה רבתי, הגמגום של חלק מהח"כיות מהצד התוקף בשצף קצף ובצדק פוגעים בנשים מילאו פיהן מים ומי שהצליחה לדבר נאלצה לגמגם עצמה לדעת.
הרשתות החברתיות זעקו על יחס מפלה, ברנני, על סיקור מוטה, על התגייסות כללית של מי שנתפסו במערומיהם ונאלצו לראיין מספר ראיונות חובה על גבול הליטוף. בקול דממה דקה קיוו לקבור את הסוגיה. האריות היו לחתלתולים, הנמרים היו לכלבי מחמד. בעיתונים מסוימים הידיעה נכנסה בעמוד שבע עשרה למטה ברבע עמוד. מבוכה.
היו פרשנים ברדיו הציבורי שבכל בוקר עם ההשכמה משחיזים את הציפורניים לנעוץ במי שאינם חפצים ביקרם, אשר הציעו לעו"ד איסמן לפרסם התנצלות ולסיים בזה את העניין. האלם שאחז בהם, השאלות שהתייבשו, האמונות והערכים שהתכסו בבושה, החמלה הסלקטיבית תפסה מקום של כבוד.
אני חסיד של צדק וחמלה בצדו. ייתכן שעו"ד איסמן יהיה פרקליט מדינה מעולה ומצוין, יוביל לתהליכי ריפוי בפרקליטות, ייתכן שהבהרה ברורה מצדו אמורה לסיים את הדיון הציבורי והדרך לתפקיד סלולה.
אלא שחובה לתבוע ולהחיל את היחס הזה כלפי כל אזרח במדינת ישראל. דין אחד לכולם. לעו"ד איסמן כמו לכל אדם. יחס האיפה ואיפה של הפוליטיקאים, אנשי המשפט, נבחרי ציבור, עיתונאים, פרשנים ומגישים, בבואכם לדון את האדם הבא שימו לנגד עינכם את יחסכם החומל, העוטף, המגונן, המלטף שזכה לו עו"ד איסמן.

הכותב הינו מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  07/12/2020   |   עודכן:  07/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שווים בפני הדין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מר בן סבו היקר
gngs  |  8/12/20 12:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמית רווה
אחת הסיבות המשמעותיות לכך שהרבה מאזרחי ישראל נמצאים במינוס, היא בגלל תרבות צריכה ראוותנית, שנועדה לשעבד את האזרחים למעגל העבודה-צריכה, ובכך לא להצליח להרוויח כסף ולחסוך אותו בכבוד
טל בן-יעקב
אין שום צל של ספק שנתניהו שם את האינטרס האישי מעל זה הציבורי - אי-העברת התקציב מעידה על כך; ברור לכל כי גנץ שם את האינטרס הציבורי מעל זה האישי - תעיד על כך העובדה כי הוא נכנס לממשלה למען המלחמה במגיפה הבריאותית והכלכלית למרות שהייתה זו התאבדות פוליטית ידועה מראש
איתן קלינסקי
כואב לקרוא על יעקב, אחד משלושת אבות האומה, המשקר לאבא עיוור ולאחר מכן בניו ישקרו לו ולא יספרו לו את האמת הכאובה, שהם מכרו לנוודים ישמעאלים, הסוחרים בבני אדם, את הבן האהוב עליו - את יוסף
יורם אורעד
מה גורם לנו להתרגש ולפחד כל כך מתאונות חלל ביחס לאסונות תחבורתיים אחרים המתרחשים ללא הרף סביבנו?
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ החל במגעים עם מדינות ערב לקראת כניסתו של ג'ו ביידן לבית הלבן ולהשגת תמיכה ביוזמתו לכנס ועידת שלום בינלאומית בתחילת השנה הבאה. מצרים יוזמת הזמנת בכירים ישראלים לקהיר כדי לדון בשבירת הקיפאון וחידוש המו"מ בין ישראל לפלשתינים, הנושא איננו עומד בראש סדר היום של הממשל החדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il