X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"אם אין חיסונים - אין לימודים" קראה הסתדרות המורים בסוף דצמבר תחילת ינואר, וכעת כאשר חלק מהמורים מסרבים להתחסן, שקט דממה זו לא הסתדרות של מורים זו הסתיידות של מורים
▪  ▪  ▪
רק בזום [צילום: פלאש 90]

על-מנת להבין מהם הצעדים אותם ממשלה אמורה להפעיל במגיפה די לעיין בפקודת בריאות העם המפרטת את סמכויות הטלת צווים לשעת חירום בימי מגיפה:
בין הצעדים האלה היא רשאית לבודד אנשים, לחדור לרכוש פרטי, להרוס רכוש פרטי, לחייב חיסונים ועוד. כן לחייב חיסונים. המחוקק החכם העניק לממשלה את היכולת לפעול על-מנת למזער את ממדי המגיפה, אבל אותנו כמובן לא מעניין החוק, אותנו מובילים אורנה בנאי מכחישת הקורונה ואיזה רב של סלבס שאת שמו אני מתקשה לזכור.
ומילא הממשלה לא מצליחה להשליט כאן סדר, מדוע האליטה כושלת? המורים של הגנים והיסודי, האליטה של האליטה, אמורים להיות אנשים נבונים. הם הבינו באמצעות הגוף היציג שלהם, הסתיידות המורים, כי משרד הבריאות חייב להעדיף את המורים בחיסון, והמורים האלה ברוב תבונתם אף איימו להשבית את המערכת אם לא יועדפו. הממשלה נענתה והמורים אכן תועדפו, אממה חלק מהמורים מסרבים להתחסן.
ומה צריך לעשות? ברור שצריך לפטר אותם על אתר, ולקלוט למערכת מורים אחרים שהתחסנו ועומדים בתור כעובדי קבלן לרוב. אבל כמה שחיפשתי קריאות של הסתיידות המורים למורים להתחסן, מעל כל במה ובמלוא העוצמה - לא מצאתי כדבר הזה. מהסתיידות המורים אנו שומעים רק משפט רב משמעות המסתכם במילה אחת "לא" ובשתי מילים "לא ולא".
זו לא הסתדרות, זו הסתיידות. הסתיידות מסוכנת בעורקי החברה בישראל. כמה עצוב שדווקא בידי ההסתיידות הזו אנו מפקידים את ילדינו ונכדינו בשנים הכה חשובות להתפתחותם.

תאריך:  12/02/2021   |   עודכן:  12/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסתיידות המורים בישראל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תובנות לעניין , הלפרין
שלמה המגיב  |  13/02/21 10:50
 
- כפיית חיסונים אינה חוקית,
שניכם מסויידים  |  14/02/21 12:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
92% מהסבים והסבתות עצובים על הריחוק מהנכדים    לכ-48% מהזוגות, הקורונה פגעה בזמן איכות המשותף של בני הזוג    לכשליש מבני הזוג הקורונה פגעה ביחסי האישות    65% מההורים ענו כי הרגישו שמסוגלים לעזור לילדיהם להתגבר על המשברים שנוצרו בעקבות הקורונה במידה בינונית ומטה    אצל רוב ההורים (78%), שפוטרו או הוצאו לחל"ת, המסוגלות ההורית לא נפגעה או אפילו עלתה
איתמר לוין
ההיסטוריונית דוריס קירנס-גודווין מתארת בספרה המרתק "מנהיגות בעיתות סערה" את הדרכים בהן התמודדו אברהם לינקולן, תיאודור רוזוולט, פרנקלין דלאנו רוזוולט ולינדון ג'ונסון עם משברים ואתגרים אדירים - ובכך עיצבו את דמותה של ארה"ב    עם כל ההבדלים בין המקומות והזמנים, יש לא מעט מסקנות שניתן ללמוד בישראל מוכת הקורונה    בנימין נתניהו עשה כמעט הכל הפוך; האם יימצא מנהיג אחר, שיהיה מוכן ליישם ולו במעט את הלקחים העולים מנשיאים אלו?
עידן יוסף
כל חולה מדביק בממוצע פחות מאדם אחד, באופן המסמן דעיכה מסוימת בהתפשטות המגפה    עלייה במספר החולים במצב קשה החדשים בקרב הקבוצות הצעירות מגיל 60, המהוות בשבוע האחרון, כ-40% מהתחלואה הקשה החדשה    בשבועות הקרובים צפויה עלייה חדה בתחלואה
עידן יוסף
החוגגים, שאינם תושבי האיזור, כיבו את האור, השליכו מכל הבא ליד לעבר השוטרים ופגעו בניידות המשטרה    כוח תגבור עצר ארבעה מן החשודים בתקיפה וצפויים מעצרים נוספים
איציק וולף
שר הביטחון דורש מראש הממשלה, בנימין נתניהו, להביא להכרעת מליאת הממשלה את דרישתו לחשיפת הפרוטוקולים של דיוני הממשלה בנושא הקורונה    "העובדה שהציבור נחשף למידע חלקי ומגמתי המודלף מישיבות הממשלה, משפיעה על אמונו באופן עבודת הממשלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il