X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
זה זמן שבו יהיה לכם נכון יותר להיות מכונסים בעצמכם עם המחשבות וההרהורים שלכם ולא בטוח שתרצו להכניס עוד אנשים למחשבות הכי כמוסות שלכם
▪  ▪  ▪
מזל פסיבי [צילום: פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל דגים, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, עקרב, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל דגים עם מזל דגים - זהו שילוב מעניין ודי נפוץ אם כי לא מומלץ במיוחד. הדגים כשלעצמו הוא מזל פסיבי שזקוק לניעור משמעותי כדי שיזיז את עצמו לעשייה ולכן, כאשר שניכם מאותו המזל, ייתכן שתשקעו בשגרה מבלי יכולת לצאת ממנה. היזהרו!
טלה עם מזל דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!
מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור מבחינתו ירגיש חזק ותומך, יקבל את החיזוקים המתאימים כך שיוכל לתחזק את עצמו וגם לדחוף את הדגים לעשייה. מומלץ!
מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. הקצב הפנימי שלכם אינו מתאים כך שחבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!
מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול וארגון המשפחה והמשפחתיות, תזניחו מבלי משים את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!!!
מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!
מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. שניכם עשויים לקבל מהקשר, כלים משמעותיים לחיים. מומלץ!
מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת - הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!
מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!
מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.
מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!
מזל דלי עם מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!!!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

תחזית אישית
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע - שילוב משמעותי של כוכבים רבים ומשפיעים שנמצאים במזל שלכם גורמים לכם לתחושת הקלה ומחזוריות חדשה בחיים
▪  ▪  ▪

טלה
כוכב התקשורת יצא מהנסיגה בה שהה בחודש האחרון ועל כן דברים מתחילים להתבהר בכל הקשור למעמד החברתי שלכם ומאחר שנושא זה מאוד חשוב עבורכם, נראה שאתם שואלים את עצמכם כיצד אתם יכולים לחזק את מעמדכם האישי ולהגיע לפסגות יותר גבוהות והתשובות כבר בידיכם. זה הזמן לא להתייאש אלא להמשיך ולחזק את התחומים בהם אתם מרגישים פחות חזקים.
שור
כוכב העשייה המוכר בשמו מארס עדיין נמצא במזל שלכם ומנסה להעניק לכם מהאנרגיה הטובה שיש ביכולתו לתת לכם על-מנת לסיים/להתחיל פרויקטים שנחשבים בעיניכם. נראה שבשלב זה כל האנרגיה שלכם מנותבת לקידום עצמכם בקריירה ועל כן, הרבה דברים בחייכם מתרכזים בנושא זה. נצלו את השבוע הקרוב לקידום כל תחום שמתמהמה עד כה.
תאומים
היכולות האישיות שלכם באות עכשיו יותר לידי ביטוי לאחר יציאת כוכב התקשורת שהוא גם הכוכב האישי שלכם מהנסיגה. ולמרות זאת, אתם עדיין נמצאים בסופה של תקופה שבה קשה לכם לבטא את עצמכם בצורה נאותה במקומות שמאוד חשוב לכם לצאת הכי טוב שאפשר. בשלב הזה השתדלו להיות יותר זורמים עם הנסיבות, ותתנו לכישרונות הביטוי הטבעיים שלכם לפעול בספונטניות.
סרטן
מבחינה חברתית וכלכלית אתם נמצאים בהתחלה חדשה אך נראה שלמרות שאתם מכירים אנשים חדשים שלאחרונה נכנסו לחייכם, אתם גם פועלים רבות מאחורי הקלעים לקדם את עצמכם כלכלית וזאת כדי להרוויח יותר ולהעצים את היכולת העסקית שלכם. נושא זה בחייכם הוא הנושא האקוטי בשלב זה ולכן אתם עושים את מירב המאמצים ובדרכים שונות לגייס כספים למטרות שאתם מאמינים בהם.
אריה
זוהי תקופה חשובה ביותר כיוון שזה זמן בו המשפחתיות הופכת להיות משמעותית יותר עבורכם. אתם לומדים להכיר מקרוב את המשפחה הגרעינית להעריך את מה שהיא עושה עבורכם ולכן אתם פתוחים יותר מבחינה רגשית גם לקבל ביקורת, כי אתם יודעים שזה בא ממקום של אהבה והכלה. חשוב שתלמדו לעמוד על דעותיכם ותבנו לעצמכם גב ועתיד כלכלי לשנים הבאות.
בתולה
הכוכב שלכם מרקורי שאחראי על תקשורת, לימודים ונסיעות נמצא אצלכם בבית העבודה ביחד עם כוכבים רבים נוספים ועל כן, נראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל נושא המקצועיות שלכם עומד למבחן. כמו-כן, גם נושא השותפויות בעבודה יעמוד לבחינה מחדש, מכיוון שגם יחסי האנוש שלכם עומדים בסימן שאלה בתקופה זו וזאת עד אשר יתבהרו הדברים.
מאזניים
זהו זמן בו אתם לומדים מי השותפים השווים לכם ליצירה ועשייה ומיהם האנשים שאתם צריכים להוציא מחייכם לאחר שאכזבו אתכם בצורה קשה. אתם לומדים עכשיו חברות מהי, אך בסופו של דבר תצאו שידכם על העליונה. למעשה, אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד-על-מנת שתוכלו להחצין ולשווק את התכונות הטובות שלכם. מבחינת פעילות יצירתית ומקצועית, אתם עומדים בפני התחלות חדשות.
עקרב
כוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם ומעורר אתכם לראות נושאים אלה בצורה יותר אובייקטיבית ואף נכונה לימים אלה. אתם חייבים לקחת אחריות בכל מה שקורה בבית שלכם ולתת מעצמכם קצת יותר מבלי להתחשבן מה עשו לכם בעבר ועל מה אתם לא מוכנים לוותר. ברגע שתלמדו לתת מבלי להתחשבן או להרגיש קורבן תיהנו מקבלה, כפי שאתם חושבים שמגיע לכם.
קשת
הסביבה הקרובה מתישה אתכם ופעמים רבות אתם מוצאים שהלבד חביב עליכם ואינכם זקוקים לאף אחד כדי ליהנות מהחיים. זהו זמן בו אתם זקוקים למנוחה נפשית ופיזית בגלל עומס שלאחרונה נחת עליכם ולא תמיד ידעתם לעשות את סדרי העדיפות הנכונים ולכן נקלעתם לסערות רגשיות משמעותיות במיוחד. יש לכם מזל שאתם אופטימיים מיסודכם ולכן אתם יכולים תמיד להרים את הראש באופטימיות.
גדי
בשבוע הקרוב ולמעשה גם עד לסוף החודש הקרוב יהיו כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת, כוכב השפע וכוכב האחריות בבית הכספים שלכם. כל אלה יגרמו לכם להבין שהנה הגיע הזמן שלכם לשפר את עצמכם ועדיף דרך מגע עם חברים וידידים שיכולים לעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים על-מנת לקדם את עצמכם. אין ספק שאתם בדרך הנכונה, ואל תתנו לאף אחד לערער אתכם.
דלי
אתם לאחר יום ההולדת אך עדיין זו תקופה מאוד משמעותית כיוון שהיא יכולה להיות נקודת מפנה בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבון נפש ולדעת שככל שתעמיקו בצורך שלכם להתעמת ולפתוח דף חדש אכן יצוצו בעיות שונות, אך ביחד עם כך תוכלו ליהנות מהעובדה שאתם כובשים כל פעם יעד חדש שעוזר לכם להתמודד עם הקשיים והדרך להתחלות חדשות.
דגים
בשבוע הקרוב ימשיך תת-המודע שלכם להיות מאוד אקטיבי ועובדה זו יכולה להתבטא בחלומות משמעותיים עם מסרים ברורים. זה זמן שבו יהיה לכם נכון יותר להיות מכונסים בעצמכם עם המחשבות וההרהורים שלכם ולא בטוח שתרצו להכניס עוד אנשים למחשבות הכי כמוסות שלכם. הרשו לעצמכם לעשות חשבונות נפש ובהתאם לכך לבנות את העתיד האישי והמקצועי שלכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  22/02/2021   |   עודכן:  22/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
האדמו"ר היה ידוע בקדושתו ובפרישותו מהבלי העולם הזה ובדבקותו המתמדת בקב"ה    הוא היה ידוע גם בעדינות נפשו ובאהבת ישראל שלו לכל יהודי באשר הוא
יוסף כהן-אלרן
ביקורות קצרות על שישה ספרי סיפורת (קבוצה א'): "נער האופניים" מאת אלי עמיר, "הפירט האחרון" מאת בילי טרובתי, "ברבורים בג'רוזלם ביץ'" מאת לילי פרי, "באתי, ראיתי, חוויתי" מאת משה גרנות, "גורלות" מאת גבי זיו, "בלעדייך איני שווה", מאת אסתר ח"ג ויתקון-זילבר
עו"ד גיא ברכה טשרניחובסקי
מהלך העשור שחלף השתנו בכל זאת מספר משתנים משמעותיים    סוללות ההטענה השתפרו לבלי הכר וכן המודעות לרכב החשמלי במדינות רבות בעולם    העובדה שרכב זה הינו לא רק חסכוני, אלא גם שקט, לא מזהם, ובקיצור נמרץ "אקולוגי"
איתן קלינסקי
על-פי ציוויי הפרשה נר התמיד אמור לדלוק באהל מועד מחוץ לפרוכת    הצו הזה מופיע גם בספר "ויקרא" כ"ד המדגיש "צו את ישראל ויקחו אליך שמן זית להעלות נר תמיד"    זה נר הדולק תמיד וללא הפסק
יוני בן-מנחם
הרש"פ שיגרה מכתב לממשל ביידן שבו היא מסבירה את השתתפות תנועת חמאס בבחירות אך היא מסתירה את העובדה כי מדובר בארגון טרור הדוגל בהשמדת ישראל. יו"ר הרש"פ מנסה "להכשיר את השרץ" ולהשיג לגיטימציה אמריקנית לחמאס כשותף פוליטי של הרש"פ הרשאי להשתתף בבחירות למרות שהסכמי אוסלו אוסרים השתתפות בבחירות של ארגוני טרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il