X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כשהחוקר של אריה, מטיח בו "אתה רוצח"! הוא מגלה חוסר מקצועיות ובעצם עובר על החוק... שכן הטחות אשמה כאלה, נחוצות ונהוגות במקרה של עבריינים, שכמובן טוענים לחפות ותמיד אומרים שהם לא אשמים
▪  ▪  ▪
מתוך הגנה

מנסים לשכנע אותנו שוב ושוב, באמצעות סרטון המצלמה, שאריה שיף, שירה בגנב הרכב הבדואי, הוא בעצם רוצח. זאת תוך חזרה על המשפט: "אריה שיף שירה למוות בגנב הרכב שלו".
יש פה משפט תמים, שמאחוריו מסתתר עוול גדול. שהרי אריה סך הכל היה מבוהל וניסה למנוע מהגנב שכבר "ביקר" אצלו כמה וכמה פעמים (ממש סמוך לקראוון שבו ישן, ותמיד הצליח להימלט עם שללו) לחזור אליו שוב ושוב. כלומר, אריה שיף לא ירה למוות, בכוונה להרוג, הוא ירה בכוונה להתגונן ולשים קץ לסבל ולסכנה שבה היה נתון כבר תקופה ארוכה! הוא עשה מה שכל אחד מאתנו היה עושה, אילו באמצע הלילה היה גנב מפתיע אותנו בביתנו. ולא סתם גנב, אלא הגנב שמירר את חייו וסיכן אותו ואת משפחתו, כבר תקופה ארוכה!
כשהחוקר של אריה, מטיח בו "אתה רוצח"! הוא מגלה חוסר מקצועיות ובעצם עובר על החוק... שכן הטחות אשמה כאלה, נחוצות ונהוגות במקרה של עבריינים, שכמובן טוענים לחפות ותמיד אומרים שהם לא אשמים. אבל אריה שיף ירה בגלוי, זקוף ויודע שהוא עושה מעשה צודק, בגנב. אי-אפשר לנסות להפוך אותו לרוצח קר מזג, שתכנן רצח, אלא הוא אדם שירה בעל כורחו.
הלוואי שהמשטרה הייתה מצליחה ללכוד את הגנב. הוא פשוט ניסה לעשות את העבודה של המשטרה. לא בתור אחד שלוקח את החוק לידיים, אלא בתור קורבן, שמנסה להציל את נפשו.
כל שצריך לעשות, כדי לזכות את אריה שיף מרצח, זה להביא את המקרים הרבים מספור, שבו קורבנות גנבה, שהפתיעו את הגנבים, נרצחו או לפחת נפגעו קשה בידי הגנב. ומנגד את פסקי הדין של גנבים שכן נתפסו, שזכו להקלות מפליגות בעונשים שקבע החוק.
עוד אלמנט חשוב יש במקרה של אריה שיף, שיכול לשמש לקח ודוגמה למלחמה בעבריינים המסכנים את חיי כולנו. הירייה שביצע אריה בגנב, הייתה מטווח קרוב ולא סיכנה שום עוברי אורח או אנשים אחרים. יש לנו לצערי, מקרים רבים מספור, של נהגים עבריינים שלא עוצרים לקריאות המשטרה ופותחים בנהיגה פראית, כשהם מסכנים את כל עוברי האורח בכביש. חוצים באדום ופוגעים ברכבים אחרים בכביש בלי חשבון. הם אפילו נהנים מהמעמד הזה, שבו הם מתחרים בשוטרים, מי יצליח להשיג את מי.
במקרה כזה, עוד לא ראיתי דוגמה של שוטר שנקט בפעולות כדי למנוע את הסכנה הזאת לציבור, (שקדמה לתפיסתו לעתים נדירות). קרי - לירות מטווח בטוח בנהג העבריין. כל השוטרים רואים לנגד עיניהם את השופטים הללו, שמרשיעים דווקא את הקורבן, למרות שהעבריין לכאורה, בעיני השופטים, הוא זה שטובת הציבור נגד עיניו. העבריין האמתי נהנה בעצם מחסות החוק.

תאריך:  03/03/2021   |   עודכן:  03/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוקי לביא
"דיברטימנטו" של התזמורת הקאמרית הישראלית - מופע עם תו ירוק    הסנונית הקלאסית הראשונה של החזרה לשגרת האקוסטיקה והצלילים
אורי שרגיל
מבלי להתייחס לכל העוולות שנגרמו בשנות שלטונו הארוכות של השמאל, או כפי שכונה בעברו הרחוק: 'ההתיישבות העובדת', עצם הצהרתם של בניו ש'גנבו' להם את המדינה, מצביעה על הכשל המוסרי העמוק של המגזר הזה ואין צורך להסביר
אליהו קאופמן
פסיקת בג"ץ - בנוגע ל"גיורים" הרפורמים והקונסרבטיביים איננה בבחינת הפתעה    ספק אם רוב ה"גיורים האורתודוקסים" כיום הם "מהודרים" משל הרפורמים והקונסרבטיביים אבל הפסיקה החדשה לא תהיה כל כך בעלת השפעה דתית כמו שתהיה לה השפעה דמוגרפית    הקורבנות הדמוגרפיים שלה הם החרדים והערבים ואילו שתי מפלגות - מהימין הקיצוני ומהשמאל הקיצוני, הן בעצם הנהנות הגדולות ממנה
איילת פדה-גולדשטיין, איתי הל-אור
מתום סגר שלישי - שלושת סודות הפרזנטציה וההשפעה שיסייעו לנו לחזור מהר לעניינים    כלל חשוב מאין כמוהו בפרזנטציה: התמקדו בשפת הגוף שאתם משדרים!
עמנואל בן-סבו
התמונות הקשות של מאות שוטרים ולוחמי מג"ב שגויסו למשימת אכיפה כשהם עומדים חסרי אונים, נבוכים, מבולבלים אל מול המון מפר סגר, או המון חוסם כבישים הם הבבואה המטרידה של ההתרסה מרימת הראש והמאיימת על שינוי סדרי עם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il