X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"ממשלת השינוי" של ימין-שמאל-ימין, מחדשת לנו עוד נקודה הפעם זו מרב מיכאלי - יו"ר מפלגת העבודה, שמוכיחה כאשת שמאל שדרך הפמניזם אפשר לדגול גם בלאומנות מיליטאריסטית ולהמשיך להיקרא "אשת שמאל"
▪  ▪  ▪
מיכאלי. לא מביישת ח"כית לאומנית [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

השרה מרב מיכאלי חרתה בעבר על דגלה הפוליטי את סמל השלום ואת המאבק נגד המשך הלוחמה באזורנו, על-ידי הסכמי שלום צודקים עם הפלשתינים. כמובן שהרמת דגל השלום מחייבת גם את המלחמה בהמשך החימוש הישראלי, ובמיוחד בהפסקת הספקת צעירים וצעירות מישראל כחיילי מרחץ הדמים שמתקיים בארץ ישראל מימי המנדט הבריטי בכלל, והקמת מדינת ישראל בפרט.
אבל לגב' מיכאלי, כיום יו"ר מפלגת העבודה, יש גם סדר עקדיפויות רעיוניות שקודמות מסתמא לתהליך השלום. זה מתחיל ב"פמניזם" פראי שמשבש את הלשון העברית הציונית וממשיך באנטי דתיות ליהדות, באופן קיצוני ופוגעני. מסתבר שעניין "הפמיניזם" של גב' מיכאלי, כפי שהועלה בשבוע שעבר בישיבת ממשלה, מול שר הביטחון, בני גנץ, גם שינה את תפיסתה הפוליטית משלום לאקטיביזם מלחמתי קיצוני.
"שוויון נשים" גם בקרב החללים
הגב' מיכאלי מסתבר איננה רק כפרעה - שרצה להשמיד את הזכרים בעם ישראל, אלא כלבן הארמי שרצה לעקור הכול: בנים ובנות. כאשר גנץ דיבר על התפקידים בצבא מיד זעקה הגב' מיכאלי חמס וטענה כי הנשים הצעירות בישראל אינן מספיק מגויסות לתפקידי לוחמה כמו הגברים למשל. היא טענה שבכול תפקידי הלחימה הללו - קשים כשיהיו, חייבות להשתבץ גם נשים, ושווה בשווה.
בשאלה אם הדבר מועיל לאישה המתגייסת ואם הדבר ריאלי בכלל פיסית היא לא נגעה. העיקר שיהיה שוויון בקרב הלוחמים והלוחמות במרחץ הדמים הזה. פמיניסטית אמיתית - שהשלום באמת הוא בראש מאווייה, הייתה יוצאת חצץ נגד המצב הבלתי נסבל שבמשך כל שנות קיומה של המדינה הפך מחיר הדמים של צעירים וצעירות לעובדה עצובה שאיש איננו מהרהר עלייה, ואילו הסכמי השלום עם הפלשתינים רק מתרחקים.
אבל הגב מיכאלי מוסיפה חטא על פשע ומבקשת לצרף למרחץ הדמים הזה עוד ועוד נשים וצעירות אומללות שתגויסנה לא פעם בניגוד לרצונן, ואולי תהיינה, חס ושלום, גם קורבנות האונס של המלחמות הבאות. מעניין כיצד ח"כ איסתאם מרעוונה - חברתה למפלגה של מיכאלי, יושבת בשקט על ההתלהמות הזו, של מיכאלי, שתביא יותר ויותר נשים ישראליות לשדה הקרב מול אחייה הערבים של מרעוונה... כנראה שה"פמניזם" של מרעוונה דוגל בשוויון המתים בין גברים לנשים, גם כשהוא נגד האינטרס הנשי.
זהו הפמניזם הלאומני והמיליטריסטי של מרב מיכאלי שלא היה מבייש שום ח"כית לאומנית מהימין החילוני הישראלי. עוד פרדוקס רעיוני בממשלת הצו'לנט ו"השינוי" של ימין-שמאל, רק חול וחול.

תאריך:  30/06/2021   |   עודכן:  30/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
סדרי עולם השתנו בעקבות מגיפת הקורונה    יש מי שסגירת אולמות התרבות גורמת לו לעברה וזעם, יש מי שהבידוד החברתי שנכפה עליו גרם לו לדיכאון ויש מי שהמקרר הריק והניסיון להמציא את עצמם מחדש גורם להם למאבק קיומי יומיומי, שעתי
הרצל חקק
בימים אלה של ציון חודש למותו של אהרון זכאי, בחרתי לכתוב על ראשית כתיבתו, להבין מה היה המוטיב המרכזי של שירתו
איתן קלינסקי
לצערי, ערב יום כ"א בתמוז, שמונים ושבע שנים לאחר פטירתו של המשורר חיים נחמן ביאליק, עובר על חיינו התרבותיים בדממה מוחלטת ולא מובנת
יוני בן-מנחם
ועדת החקירה של הרש"פ בנסיבות מותו של ניזאר בנאת סיימה את עבודתה אך מסקנותיה לא פורסמו, משפחת בנאת מסרבת להכיר בוועדה ודורשת הקמת ועדת חקירה בינלאומית. אמצעי תקשורת ערביים מדווחים כי ניזאר בנאת חוסל בהוראה של יו"ר הרש"פ בעקבות הביקורת שמתח ברשתות החברתיות על עסקת חיסוני הקורונה הכושלת דבר שפגע קשות במעמד הרש"פ
מרדכי ליפמן
חוק האזרחות: מעשה הרמייה הגדול, שערבים (מיעוט), מבצעים בישראל    כל הסיפור מבוסס כביכול על תביעה ליחס הומאני מצד ישראל    אמת, על ישראל לגלות יחס הומאני כלפי כל אזרחיה, אבל יש כאן מעשה תרמית בקנה מידה ענק כלפי המדינה, ועוד בחסות בית המשפט הישראלי הדגול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il