X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עומדים אנו לפני ראש השנה מיוחד מכל שנה. העולם נמצא בפרשת דרכים מהמורכבות שהיו דורות רבים, וחייב כל יהודי להיכנס בצורה מושלמת ליום הדין
▪  ▪  ▪
[צילום: מגד גוזני/פלאש 90]
זה דור קשה שרוצים להביא את העולם לפשרות בטענות שונות ומשונות - הקידמה, השינוי של העולם. אבל עלינו לדעת, חדש אסור מן התורה וכל פשרה בתורה, בהלכה, בכשרות, גוררת פשרות יותר קשות

בע"ה נשתדל הערב זמן לוס אנג׳לס למסור שיעור.
אנחנו בצער שהנה ימי הרחמים והסליחות פונים ועוברים ובעוונות הרבים פחות שיעורים. היצר הרע נלחם בכל הכוח להטריד אותנו בדברים קשים בבריאות, לגרום ביטול תורה, אבל בע"ה "יִגְעַר ה׳ בְּךָ הַשָּׂטָן".
ונשתדל במסירות נפש גיבורים לעמוד בפרץ, לעורר את הזמן ושנהיה כלי קיבול לקבל עלינו עול מלכות שמיים ביום הדין.
ולכל בני הקהילה הקדושה, ישתדלו בכל הכוח לגדל ולחזק התורות וההנהגות, ההלכות והמנהגים של הקהילה הקדושה שבהם ישכון אור. למסור נפש שבכל מקום ומקום יפתח עוד בית השם, עוד בית מדרש של "שובה ישראל", "הַרְחִיבִי מְקוֹם אָהֳלֵךְ וִירִיעוֹת מִשְׁכְּנוֹתַיִךְ יַטּוּ אַל תַּחְשֹׂכִי הַאֲרִיכִי מֵיתָרַיִךְ וִיתֵדֹתַיִךְ חַזֵּקִי"
האור המאיר לעולם מהדרך המתוקנת והמאירה של "שובה ישראל" משפיע שפע רב בכל העולמות, ובדרך זו בה ישכון אור לא ימושו דברי התורה הללו מפיך, והגית בו יומם ולילה.
אלו ימים שהשטן מרקד ונלחם להוציא את האדם מהריכוז לעבודת השם, ועלינו לעמוד ולחזק ולגדל את בית השם, להשתדל בתשובה, בצדקה, ולחיות את התורות של הישיבה ולא להסתפק במה שעושים לעצמנו ולבני ביתנו, אלא לצאת לשער בת רבים ולהיות קול קורא לאור המאיר והמשפיע לעולם.
אלו ימים שהחושך יכסה פני אור, וכל היסודות של היהדות עומדים במלחמה לטמא את כל השמנים, וגם אשור נלווה עימם, וכל מעשיך בספר נכתבים. וככל שנכין את עצמנו ליום הדין הממשמש ובא, נהיה כלי קיבול לקבל השפעות מעולם העליון.
ועלינו לדעת שבימים אלו אשר החושך מכסה פני ארץ, כל מי שמשתדל לשם שמיים יותר, ההשפעה שמקבל מהשמים היא גדולה ועצומה. ולכן בימים שנשארו מחודש אלול, עלינו לקיים היכון לקראת אלוקיך ישראל.
ברוך השם, יש בידנו שנה של מסירות נפש, שנה של זיכוי הרבים, שנה שמשה רבנו רעיא מהימנא מליץ יושר על כל בני הקהילה ועל כל כלל עם ישראל, אך יגער השם בך השטן. ואמרו רבותינו, כאשר השטן מרגיש מנוצח, מוסיף כוח ונלחם. ועלינו להוסיף כוח על כוח, ואין מחזקים אלא למחוזקים, וכל בני הקהילה הקדושים יצאו לרחובה של עיר ויצעקו צעקה מעומק הלב, מי להשם אלי.
עומדים אנו לפני ראש השנה מיוחד מכל שנה. העולם נמצא בפרשת דרכים מהמורכבות שהיו דורות רבים, וחייב כל יהודי להיכנס בצורה מושלמת ליום הדין.
בע"ה ביום כ"ב אלול נהיה כולנו בשמחה הגדולה של מצות הנחת תפילין לבני אהובי שיח׳, וכאיש אחד בלב אחד נקבל עלינו עול מלכות שמיים, בזמן של ההילולה של המאור הגדול, מו"ר זקני הגדול רבנו חיים פינטו זצוק"ל. ונתפלל שספרי חיים ומתים שנפתחים יגנו עלינו החיים, שחיים עימנו עם צדקותם ומסירותם, והמתים הם האבות הקדושים יהיו מליצי יושר עלינו.
ונחדד בנפשנו בקבלה גמורה, אין פשרות בהלכה ואין פשרות ביסודות התורה, זה דור קשה שרוצים להביא את העולם לפשרות בטענות שונות ומשונות - הקידמה, השינוי של העולם. אבל עלינו לדעת, חדש אסור מן התורה וכל פשרה בתורה, בהלכה, בכשרות, גוררת פשרות יותר קשות.
בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו, אך במתי מעט, אלה שמסרו נפשם שלא להתפשר, רק הם שמרו על קיום עם ישראל. היכן שדורשים מהאדם פשרות, מצווה וחובה עליו לברוח כמאש מהמקום הזה, כי סופו להחריב ולא יישאר ממנו פליט ושׂריד.
כבר מצאנו קהילות שלמות שהלכו בדרך הפשרות ולא נשאר מהן שׁם ישראל. בני ישראל נגאלו ממצרים על שלא שינו שמם, לשונם ומלבושם. והיכן שנכנסים לנהל את התורה וההלכה אנשים שרחוקים מהתורה, כוח הפועל בנפעל, ומחריבים כל חלקה טובה, והשועלים הקטנים המחבלים כרמים הם באים על עונשם ראשונים.
נחזק עוד תורה, עוד עבודת השם, עוד בית מדרש, עוד ספר דברים בדרך הקדושה של "שובה ישראל" שבה ישכון אור.
המצפה לישועה ומבקש רחמים מבעל הרחמים, ומבקש בתחינה להעתיר בעדנו לרפואה.

תאריך:  17/08/2021   |   עודכן:  19/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים פינטו / Haim Pinto
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השטן מרקד ונלחם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח לרב הצדיק הי"ו
יובל כהן  |  21/08/21 23:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
משפט שלמה דומע בראס אל עמוד    חדר וחצי בהם אסור לפלשתינים לגור, כי הוא נבנה שלא כדין לדברי בית המשפט, אך הוא כשר בהחלט לדיירים יהודים
ארווין קליין
למרות שהאמת לגבי מעשי הפולנים בשואה מזעזעת, מן הראוי להתקדם הלאה ולהביט קדימה ולא אחורה
בעז שפירא
בהאזנה לתקשורת, לפרשנים באולפנים, למגישי החדשות ולמלהגים בתוכניות המלל ברדיו ובטלוויזיה לא תמצאו זכר לנוכחות ערבית    במקום מחבלים מידיי אבנים על מכוניות נוסעות כדי להרוג תשמעו דיווח על "נערים"    כל אימת ששריפה ענקית מתלקחת ידווחו לכם תחילה שלא ידוע מקור השריפה, בהמשך יגמגמו חלושות שהשריפה "מעשה ידי אדם"
רפי לאופרט
משילות הפכה במקומותינו למילה נדושה, באשר בפועל אין לה כיסוי במעשי השלטון. למעשה, היא מבטאת את איכות הניהול השוטף של המדינה על-ידי הממשלה, בשירות הציבור על-פי חוק וברמת יעילות התואמת את ציפיות הציבור. מבחינה זו מתדרדרת המשילות בישראל בכל העשור האחרון לפחות ובשנתיים האחרונות במיוחד
מריה סוידאן
כרישה שייכת למשפחת ירקות הנקראת ירקות אליום. כמו שום, שאלוט, בצל ירוק ועוד    הם בעלי תכונות בריאותיות דומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il