X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
פלוטו מגיע
תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד - וזאת, כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים

הפעם אספר על השפעתו של הכוכב הרחוק ביותר וגם החזק ביותר - פלוטו. כוכב זה מזוהה עם השינויים העמוקים ביותר בחייו של אדם, נמצא על נקודת העצירה, ומתחיל בהתיישרות עד לנובמבר 2022. תקופה זו היא מאוד משמעותית המתרחשת אחת לכמה שנים, כיוון שהכוכב פלוטו נע לאט מאוד וביסודיות רבה ביותר. כל תזוזה שלו גורמת לשינוי משמעותי באותם תחומי החיים להם האדם זקוק.
הפעם נמצא הכוכב פלוטו במזל גדי, ומשבוע זה עומד הכוכב להיות בנסיגה עד לחודש נובמבר. זהו גם הזמן שישפיע בעיקר על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, אריה ותאומים והם אכן יקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לעשות את השינויים הנדרשים. בזמן ביקור הכוכב במזל גדי גם במהלכו הישיר, אך בעיקר בתקופות הנסיגה, צפויים מהפכים רבים לאלו שנולדו בשליש האחרון של המזל. אלה שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל - כבר חוו שינויים משמעותיים בחייהם.
בנוסף למזלות שציינתי יחושו בכך בצורה מעודנת יותר גם המזלות הבאים דגים, שור, בתולה ועקרב. למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם בצורה עקיפה, על-ידי קרבה לאנשים אחרים החווים את השפעת הכוכב.
תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד - וזאת, כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים. בזמן רטרו (נסיגה) של הכוכב יש תחושה קשה, בשל העובדה שזהו זמן של חוסר ודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת מעבר שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, ולכן הכל עדיין חסר ודאות ולא מגובש.
השינויים בהשפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם הייתם חייבים לעשות שינוי ממזמן, אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר ביטחון וכו' לא נעשו השינויים ונשארתם מקובעים באותו המקום ועם אותם האנשים. תפקידו של הכוכב פלוטו הוא להעניק את אותו הכוח החסר לעשייה כדי לגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך. טבעי הדבר שתחששו משינוי ואולם אמונה בדרך החדשה תיתן לכם את הכוחות והיכולת להתגבר.
בפרק זמן זה מומלץ לכם מאוד לזרום עם הקיים ולא לנסות להתנגד. כל הליכה כנגד הזרם תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר, כיוון שהשינויים יגיעו אם תרצו או לא והדבר היחיד הנמצא בשליטתכם, היא היכולת להבין, לקבל ולהפנים את הדברים. פלוטו כרגע משפיע על מפת המדינה בצורך שלו לשחרר תבניות ישנות והוא עושה את זה בשלל דרכים מפיגועי טרור ועד ועידות ומפגשים של מנהיגים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נצמד הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת פתוחה אל השמש שלכם שהיא מקור הכוח ולכן נראה שאתם לוקחים על עצמכם התחלה של סגנון חיים חדש
▪  ▪  ▪

טלה
נראה שסביבת החברים האישיים שלכם מתחילה להיות משמעותית בגלל שינויי סגנון חיים שחוויתם לאחרונה ונראה שאתם נדרשים גם לעמוד בציפיות של האחרים ולהיות בסדר איתם. מאחר שהאחרים במקרה זה יכולים להיות גם חברים רחוקים שיכולים להשפיע על ההתנהלות החברתית שלכם, חשוב מאוד שתחליטו לקבל את ההזדמנויות החדשות שהיקום הביא לכם.
שור
מבחינה אישית ורגשית קשה לכם עכשיו עם העובדה שאתם מרגישים צורך להסתגר בתוך עצמכם ולא לשתף במחשבותיכם אף אחד. אתם קשובים יותר לצרכים האישיים שלכם מאשר לאחרים וגם אם חברים קרובים מנסים להוציא אתכם קצת מהבית או לאירועים משפחתיים, אתם מסרבים בעדינות. זה הזמן שבו עליכם לחשוב על התוצאות וההשלכות של מעשיכם ולכן חשוב שתתנהלו בפרופורציה.
תאומים
הנושא החברתי והקריירה שלכם הם הדברים הכי חשובים לכם עכשיו ונראה שגם אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך לעבוד ועם מי לבלות. חלקכם הגדול מעיד על עצמו שאינו רוצה כלל בשינוי ואף מעדיף להישאר במקום המוכר והבטוח למרות שזה מאוד מנוגד לאופייכם הבסיסי. מאחר שכוכב וונוס נמצא בבית הקריירה שלכם ואחראי גם על יחסים אישיים, נראה שזה התחום הנכון לכם עכשיו לפעולה.
סרטן
השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית הקריירה עובדה שמצביעה על כך שאתם עסוקים מאוד בלשווק את עצמכם ועובדים לשם כך קשה מאוד. הדבר אינו בא לכם בנקל ואתם משקיעים שעות רבות על-מנת לעמוד במטלות שהטלתם על עצמכם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. נסו לנסוע למקום רחוק ממקום העבודה על-מנת שתוכלו להטעין את עצמכם באנרגיה חדשה שתיתן לכם יכולת עבודה.
אריה
הכוכב ונוס נמצא במקום המקושר עם כספים שאתם מקבלים מהזולת ואכן נראה שאתם בתקופה שאתם מקבלים תמיכה פיזית, כלכלית וגם נפשית אם אתם נזקקים לכך. אולם נראה שאינכם מעוניינים לשתף את האחרים בתוכניות ובמחשבות שלכם ולכן לעיתים ההתנהגות וההתנהלות שלכם אינה ברורה לקרובים לכם והם מרגישים שאתם מרחיקים אותם מחייכם.
בתולה
הכוכב יופיטר שנמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות וימשיך להיות גם בחודשים הקרובים גורם לכך שאתם פתוחים יותר בכל מה שקשור למערכות יחסים ומצפים כבר לתקופה שתוכלו להגיד לעצמכם שהנה הצלחתם בכל מטרותיכם האישיות ובעיקר המקצועיות. כל שותפות שלכם צריכה לעבור במסננת ההגיונית והשכלתנית שלכם ורק כך תוכלו להגיע להישגים.
מאזניים
יש לכם הזדמנות לנסוע לבלות ולטייל במקומות חדשים על-רקע מקצועי שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל תקופת הקורונה שטרפדה רבות מהתוכניות. זה הזמן להרשות לעצמכם לחלום על נסיעות למקומות רחוקים שיכולים להתאים לביקור, על-מנת להתאוורר. מבחינה חברתית זהו זמן שבו אתם עולים בסולם ויכולים להרשות לעצמכם לבקש קשרים במקומות חדשים שימשיכו להעלות לכם את הביטחון העצמי.
עקרב
נושאי עבודה וכספים מטרידים אתכם ובמיוחד הכספים שאתם מצפים לקבל כתוצאה מכל מיני קומבינציות שאתם מנסים לעשות, אך לא תמיד מסתדרות לכם. אינכם יכולים לסמוך על-אף אחד שיעזור לכם ונראה שהעובדה שאתם לא מנסים לעשות פעולות משמעותיות על-מנת לצאת מהבוץ שבו אתם נמצאים, אינו מועיל לכם. מבחינה כלכלית זוהי תקופה מאוד מתסכלת, אך היא באה למעשה כתוצאה מסגנון חייכם הקודם.
קשת
אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם מנסים להיות בסדר עם כולם. אתם חשים עייפות רבה גם מהאנרגיה הרבה שאתם מוציאים על נושאים שאינם קשורים באופן ישיר אליכם. ובהחלט ייתכן שאתם עובדים פעמים רבות לחינם ולא תמיד אף מוערכים על העבודה שאתם עושים. אתם נמצאים בנקודת זמן שהיא תקופת שיא לכל התוכניות שהיו לכם בשנה האחרונה.
גדי
מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחת הפעמים בהם אתם יודעים שחשוב מאוד שתשקיעו בעבודה ובקריירה שלכם כיוון שלמעשה זה הכוח המניע שלכם. אתם קרייריסטים מלידה ולא מוכנים לעיתים לקבל סירוב כתשובה. מאחר שכרגע כוכבים רבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולא בהכרח עם זוויות רכות כלפיכם, עליכם להיות זהירים כפל כפליים לפני שאתם נוקטים בצעדים משמעותיים.
דלי
הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם ושולט בצורך וברצון שלכם להשתייך לאנשים שחייהם מסודרים ומאורגנים ואינם צריכים תמיד לרוץ אחרי הכסף ואחרי ביטחון בחיים. הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אף הוא במזל שלכם ובמקום המקושר עם הצורך שלכם להוכיח לאחרים ולעצמכם מי ומה אתם ומה ההישגים שאתם יכולים לעשות על-מנת לשדרג את עצמכם וחייכם.
דגים
מאחר שמרבית הכוכבים כולל הכוכב שלכם יופיטר נמצאים אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שנראה שתמצאו את עצמכם נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק ואתם מתרגזים בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. ובכל זאת, הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם מניב עכשיו פירות כיוון שנראה שהסביבה מאוד מפרגנת לכם השבוע.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה.
תאריך:  03/04/2022   |   עודכן:  03/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
בכך היא בכך למדינה האירופית הראשונה שעושה כן. היא תאפשר את המשך העברת גז רוסי העובר בשטחה לכיוון מובלעת קלינינגרד הרוסית    שלאחר הודעת ליטא הודיעו גם שתי הבלטיות הנוספות לטביה ואסטוניה כי הן מפסיקות באופן מידי את ייבוא הגז הטבעי מרוסיה
רבקה שפק-ליסק
התקופה בה שלטו בממלכה הכליפים מבית אומייה הייתה "תור הזהב" של יהדות ספרד    "תור הזהב" בא לידי ביטוי בפריחה תרבותית    יצירות רבות בתחומים מגוונים נכתבו בעברית ובערבית
יוסי אוחיון
"עוני אישי או בורות - אינן הסיבות שגורמות לאדם להיות מחבל מתאבד    התפישה של מחבל מתאבד כאדם לא רציונלי או לא שפוי הופרכה בבירור"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - שחרור, גל טרור, אין חדש תחת השמש, רחב לבי, הגנת העורף    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה ואושר    שבוע טוב    "בניסן נגאלו אבותינו ממצרים ובניסן עתידין להיגאל" (תלמוד בבלי, ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
איתן קלינסקי
אחד המקומות המקסימים ביופיים ובעושרם הטבעי במדינת ישראל עלול להעלות על שרטון ההכחדה והכיליון, כי תאוות ההון לא שמה כל מחסום לפיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il