X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עיתון לאנשים נאורים [צילום: קובי גדעון/פלאש 90]
לקחים מגל הטרור בישראל
הקיצונים מימין מוקצים כפשיסטים, נאצים, קלגסים וטרוריסטים, ואילו את העיתון המבין את הטרור ואת אבירי המוסר התומכים בארגונים ניאו נאצים, קוראים ומעריצים האליטות התרבותיות שלנו

שאלה לי לקהל הקוראים. מי פירסם את הדברים הבאים לפני יומיים בתגובה לגל הטרור הפוקד את ישראל? אבו מאזן, המשותפת, החמאס, סוריה, BDS, אירן, מנסור עבאס האיסלאמיסט? שלא לדבר על המשך עלילת הדם שגל הטרור נובע מאלימות המתנחלים, בציוצים, בנאומים, בראיה חד-צדדית המאשימה את ישראל בכל צרות העולם.
ב-31.3.2022 התפרסמה הכתבה הבאה בעיתון הארץ: "דרך הטרור היא הדרך היחידה הפתוחה לפלשתינים להיאבק על גורלם. דרך הטרור היא הדרך היחידה בעבורם להזכיר לישראל, למדינות ערב ולעולם את דבר קיומם. אין להם דרך זולתה. ישראל לימדה אותם זאת. אם לא ינקטו אלימות - יישכחו מלב כולם. אין זו ספקולציה היפותטית, זה הוכח במציאות, שוב ושוב. כשהם שוקטים, עניינם מתנדף ויורד מסדר היום של ישראל והעולם".
לעומת זאת, ב-2.4.2022 התפרסמה בידיעות הכתבה הבאה: "ניאו-נאציזם אינטלקטואלי - כל אדם שפוי, הומני, ליברלי, היה צריך להצטרף למאבק נגד המוטציה האינטלקטואלית של הנאציזם. תומכי ה-BDS הם שותפים לקמפיין של שנאה, תעמולת זוועה והשמדה של מדינה. ב-23 במארס, יום לאחר הפיגוע בבאר-שבע, פורסמה החלטת MESA (ארגון לימודי המזרח התיכון בארצות-הברית) על אימוץ ה-BDS. אם חפצה נפשנו לדעת מדוע הטרור האנטישמי-ג'יהאדיסטי חי, קיים ובועט - כדאי לזכור שהוא לא לבד. הוא זוכה לתמיכה בלב ליבה של האקדמיה המערבית. משום שרשת ארגוני ה-BDS היו ונותרו הזרוע התעמולתית והאינטלקטואלית של הטרור".
זה אותו ה-BDS שגולדרייך, חתן פרס ישראל, המתקבל בכבוד מלכים על-ידי שר הבריאות, מתערב למענו על-מנת שהגרמנים יבטלו את ההכרה שלהם ב-BDS כארגון אנטישמי. אני לא מקנא במנהיגים שלנו העומדים בלחצים של הקיצונים משמאל, המגלים הבנה לטרור ותמיכה בארגונים תומכי טרור, וקיצונים מהימין הטוענים את הטענה השקרית שידי ישראל קשורות במלחמתה בטרור בגלל שותפות מנסור עבאס האיסלאמיסט בקואליציה.
הקיצונים משמאל מבינים את הטרוריסטים והשבאב, הצועקים ומבצעים "מוות ליהודים", ואילו הקיצונים מימין צועקים "מוות לערבים", לרבות השוטרים הערבים שמתו כדי להגן על יהודים והרופאים המצילים את פצועי הימ"ם. הבעיה היחידה היא שהקיצונים מימין מוקצים כפשיסטים, נאצים, קלגסים וטרוריסטים, ואילו את העיתון המבין את הטרור ואת אבירי המוסר התומכים בארגונים ניאו נאצים, קוראים ומעריצים האליטות התרבותיות שלנו.
נאורים ופרוגרסיביים
חברים טובים אומרים לי "אני לא קורא את הכתבות נגד המדינה בהארץ, רק את גלריה ואת דה מרקר". אבל הארס מחלחל, זה לא יעזור. כמו ב-BDS, כמו ב-MESA, כמו בכל האירגונים האנטישמיים, כמו בכל העיתונים בעולם המאמצים את הנרטיב הנאצי של הפלשתינים. התעמולה הנאצית השקרית הוכחה כמאוד יעילה בימי גבלס, וגם בימינו. אין טרור מוצדק ויהיו סיבותיו ככל שיהיו. אין לגלות הבנה למניעי הטרור, זו תמיכה בטרור, מתן לגיטימציה לטרור, כי הטרוריסטים הם לוחמי חופש הנלחמים נגד הכיבוש, אם כל חטאת של המדינה הנאצית שלנו.
שייך יוסוף אל-קרדאווי, הפוסק החשוב ביותר באיסלאם הסוני קורא "להשלים את מלאכתו של היטלר" וחסאן נסראללה קובע ש"על אדמת ישראל יתבצע הפתרון הסופי והמוחלט". המטרה שלהם, כמו של הטרוריסטים מדאעש, מהגיהאד האיסלאמי, מהתנזים, מהחמאס, בדיוק כמו של ה-BDS, היא חיסול מדינת ישראל. לא הפסקת הכיבוש, אלא אם הכיבוש מתחיל מראש פינה. ואני מצטט את בן-דרור ימיני, המוהיקני האחרון שנשאר אובייקטיבי הכותב כי "רוב תומכי הג'יהאד בעולם, מבוקו חראם עד הטליבאן, לא ראו מעולם יהודי". היהודים זקוקים להם, כמו לנאצים, אביהם הרוחני, כדי לגבש את השנאה של המאמינים, כמו הקו קלוס קלאן הרודף את השחורים.
ובן-דרור ימיני מסכם את מאמרו: "העניין הוא שהגופים הללו לא פועלים בחלל ריק. הם זוכים לתמיכה בקרב אלה שנדמה להם שהם נאורים ופרוגרסיביים... הנאצים עשו דמוניזציה של היהודים. הניאו-נאצים עושים דמוניזציה של מדינת היהודים... כל אדם שפוי, הומני, ליבלרי, היה צריך להצטרף למאבק נגד המוטציה האינטלקטואלית של הנאציזם. אבל ההפך קורה... התמיכה ב-BDS היא לא תמיכה בפיוס או בשלום או בפשרה או בשתי מדינות, וגם לא ביקורת על הכיבוש או על ההתנחלויות. התמיכה ב-BDS היא תמיכה בחיסול... המחנה ההומני באשר הוא ניצב בפני חזית כפולה: אירן וארגוני הג'יהאד מצד אחד, והטרור האינטלקטואלי-גזעני-אנטישמי מצד שני".
אני לא אגרר לקרוא לאלה שלא חושבים כמוני מטפסים על עצים ונאנדרטלים. אבל מוזר שדווקא אלה עושים טקסי חניכה האמורים להוכיח את גבריותם, את השתייכותם לשבט, את נאמנותם. אבל אני מציע לכל מי שמאמין שהוא אינטלקוטאלי ונאור, לא להיגרר להתייצבות בשורת המקהלה, של קריאת העיתון לאנשים חושבים, של ביקור בהצגות ובסרטים, המבינים את הטרור, את BDS, את גדולי השונאים שלנו, את דרוויש האנטרופאג הרוצה לאכול את קרבינו, הרוצים להקים בית למחריבי ביתנו, המרגישים פעמי כ"ט בנובמבר כשהם מקימים מדינת טרור.
זהו לא מבחן החניכה שלכם להיותכם אינטלקטואלים, נאורים. אם אתם חושבים כמו גדולי הנאצים ושונאי ישראל, אם אתם מבינים את הטרוריסטים, זה לא מבחן שלכם להשתייכותכם לאליטות. מה עוד שיש אינטלקטואלים ונאורים לא פחות מכם שחושבים בדיוק ההפך, שבקיאים בצ'כוב יותר טוב מכם, שבקיאים ביונסקו, ברכט ואיבסן ואף מרצים עליהם. אתם יכולים לקרוא להם נאנדרטלים עד מחר, אבל תוכיחו אתם בהתנהגות שלכם שאתם לא אלה הנאנדרטלים, שטקסי החניכה שלכם זה לא פטישיזם ופונדמנטליזם, שאתם חושבים בצורה עצמאית ולא כפי שמכתיב לכם עורך העיתון או המחזאי או הבמאי. היו נאורים כמו זולא והוגו, לא כמו האייטולות, המופתי וערפאת.

תאריך:  04/04/2022   |   עודכן:  04/04/2022
+"80% מתקציב המשטרה - לשכר, לתפעול - רק 3 מיליארד שקל"
18:03 04/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך אומר ח"כ אבי דיכטר בדיון ועדת החוץ והביטחון  ▪  יו"ר הוועדה: "הפשיעה בחברה הערבית הפכה ללאומנית. הגיע הזמן לשקול שימוש בחוקי חרום"  ▪  ח"כ האוזר: "אין מנוס מלהקים כוח משימה ייעודי וייחודי לאיסוף נשק בלתי חוקי"  ▪  ח"כ סטרוק: "הובטח שהשב"כ יהיה מעורב בטיפול בפשיעה הלאומנית בחברה הערבית, אך זה לא קרה. הדין עם פורעי שומר החומות לא מוצה וההרתעה אפסית"

ח"כ אבי דיכטר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
מאות פורעים ערבים התעמתו עם כוחות הביטחון בירושלים    שלושה נעצרו ובהמשך צפויים מעצרים נוספים ויידו בקבוקים ואבנים לעבר שוטרים ועוברי אורח    הרשות הפלשתינית נגד לפיד: הסיור בשער שכם - התגרות
יוסי אוחיון
"עוני אישי או בורות - אינן הסיבות שגורמות לאדם להיות מחבל מתאבד    התפישה של מחבל מתאבד כאדם לא רציונלי או לא שפוי הופרכה בבירור"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - שחרור, גל טרור, אין חדש תחת השמש, רחב לבי, הגנת העורף    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה ואושר    שבוע טוב    "בניסן נגאלו אבותינו ממצרים ובניסן עתידין להיגאל" (תלמוד בבלי, ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
סוזי דים
לקרוע את מסיכת הלגיטימיות מעל פני הרשות הפלשתינית. הסגל הדיפלומטי - בראשות רה"מ בנט - חייבים לדרוש מהאיחוד האירופי להפסיק אחת ולתמיד עם רטוריקת אי-החוקיות השופעת שלהם, נגד ההתיישבות ונגד צה"ל. כי ארגוני הטרור ממשיכים להסתמך על רטוריקת אי-החוקיות ("פשעים של ישראל" כלשונם), כדי להצדיק לנתיניהם ולעולם, את מעשי הרצח שלהם
עידן יוסף
ראש הממשלה אומר במטה השב"כ כי חותרים לסכל גם אותן    "טרור הוא לא דבר חדש. פעם זה חמאס, פעם זה ג׳יהאד איסלאמי, הפעם יש מעורבות מסוימת של דאעש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il