X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
שטייניץ, א-אולימפי
שטייניץ נמנה על מנהיגי הליכוד שאיש מעולם לא חשד בהם, חלילה, שמא דבקו בו "שוחד, מרמה והפרת אמונים" הוא ישר, אפילו תמים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

בראיון שלאחר התפטרותו, שהעניק ד"ר יובל שטייניץ לעמית סגל מערוץ-12, בחר הח"כ מהליכוד בהיפוכה של הסיסמה האולימפית. היוונים הבטיחו "מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר". אך גם בפרידתו הצורבת מבנימין נתניהו הופיע שטייניץ איטי יותר, נמוך יותר, חלש יותר. ובכל זאת בחשבון הרווח וההפסד הוא יותר על צד האמת מאשר במחנה החרפה.
שטייניץ נמנה על מנהיגי הליכוד שאיש מעולם לא חשד בהם, חלילה, שמא דבקו בו "שוחד, מרמה והפרת אמונים". הוא ישר. אפילו תמים. כאשר התברר לו כי פגזי השחיתות נפלו בחצרו הפוליטית, בפמלייתו שיצאו ממנה כמה נאשמים בפלילים, הוא לקה בהלם. הכיצד אירע כדבר הזה בסביבתו והוא לא הבחין? אך נקיון כפיו אינו מוטל בספק.
לאחר 27 שנים בכנסת ובממשלה יש לו מה להציג בפני ההיסטוריה. ספרו "הקרב על הגז" מתאר בפירוט מה עשה (בעזרת בנימין נתניהו) כדי להגדיל את הכנסות המדינה ממקור האנרגיה שבמעמקי הים; וימיו בכנסת יירשמו כחיזוק זרוע הצוללות של ישראל בלי שנטל לכיסו אפילו אגורה שחורה ושחוקה אחת. אך הוא שתק נוכח החשד הפלילי הכבד המיוחס למנהיגו.
הוא ידע כי הנורמה של לחמוס עוד ועוד תכשיטי זהב ובקבוקי שמפנייה וסיגרים יקרים מגונה ומשחיתה ומעכירה את האווירה בישראל ומהווה אור ירוק לעברייני הצווארון הלבן. העשייה המאוסה הזאת רשומה על שמו של בנימין נתניהו, ודווקא הוא, שטייניץ, האיש שבא מן הפילוסופיה באוניברסיטת חיפה שתק גם שתק.
עתה, אחרי שפרש, סיפר כי הייתה התרחקות בין נתניהו לבינו, ועדיין העבד העברי שטייניץ מוכן להצביע לביבי שהתנהל כפרחח בחברת שרים וח"כים על מדרגות בית המשפט1. שטייניץ הוא בין האישים הראויים בסיעת הליכוד. לא מסית ולא מסיט ולא מדיח. ראוי, זה נכון, אך לא מספיק ראוי.
לאחר כתיבת הדברים קיבלתי הערות והנה תוספת מאוחרת: מפי יודעי דבר - אם אחרי מה שהוא יודע על ההשחתה השלטונית לרבות בפמלייתו הוא לא רק שתק אלא גם יצביע בעד ביבי - מה זה אומר עליו? וזו בעצם הטענה החזקה מכולן, ושאלה זו לא הדגשתי דייה בסימן קריאה משולש!!!

הערות

1. שטייניץ נעדר מתצלום הקלון בו כיכבו יואב גלנט ואמיר אוחנה ומירי רגב ואוסנת מארק וישראל כ"ץ וניר ברקת וצחי הנגבי ואלי כהן, ואחרים - כולם ראויים לשריקות בוז. רק ששטייניץ בלע את לשונו ושתק נוכח מחזה האימים הזה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  10/07/2022   |   עודכן:  10/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
הוא נראה "ילד טוב ירושלים" והתגלה כמדינאי ברוך כישרונות    אפילו מי שהתנגד להסכמי אוסלו שטביעת אצבעותיו עליהם גדולה לא יתכחש ליכולתו המקצועית לממש את תוכניתיו ועמדותיו
ארי בוסל
נורות אזהרה מהבהבות, מסרבות להרפות: "ראו הוזהרתם"! הנשיא ג'ו ביידן אינו חבר של ישראל    הנשיא מוכן להקריב את שלומה-ארוך-הטווח של ארה"ב, כמו גם את מצבם הנוכחי של אזרחיה - ודאי שמדינת ישראל אינה בראש מעייניו
רוני מזרחי
נשאלת השאלה האם קיים קשר כלשהו, ישיר או עקיף, בין העלאות הריבית לבין פתרון משבר הדיור
עמנואל בן-סבו
אין המדובר בנושא של בני אור נגד בני החושך. גם לא בטהרנות, כי אם בציפייה להנהגה נטולת אינטרסים אישיים, הנהגה אשר אזרחיה יצביעו לעברה וילחשו בתפילה לילדיהם, כך ראוי וצריך להתנהג
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - מבשילים, לומדים, מנציחים, מוקירים, מטייחים ומגבים    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)    שבוע טוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il