X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לא מקבלים ביטוי בכנסת [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
לסוציאל דמוקרטים אין כמעט ביטוי במדיה
לימין חשוב להיות בחדשות, גם בהקשר שלילי ככה קיבל איתמר בן-גביר את מרב החשיפה שלו

אמצעי המדיה כיום על ענפיהם ושלוחותיהם בכול מקום, וישראל אינה יוצאת מכלל זה, שמטבעם ותכונותיהם להבליט הקצנה, הם בפועל מסייעים לימין. זאת מכיוון שהימין רואה אותם בלאו הכי כמשקפים את השמאל ובכך הוא מתייחס אליהם כאל גורם מאחד במערכה נגד היריב. לאמור, הכלל הוא כמו חשיבות של פרסום, בכול מחיר, לפי האמירה הידועה, I don't care what you write as long as you spell correctly my name.
לא אכפת לי מה אתה כותב עלי כל עוד אתה מאיית את שמי כהלכה. לימין חשוב להיות בחדשות, גם בהקשר שלילי. ככה קיבל איתמר בן-גביר את מרב החשיפה שלו, והוא מוסיף לקבל אותה כמו גם אישים קיצוניים אחרים מימין. אני כבר עמדתי על תופעה זאת ואינני היחיד בקהילת אנשי תקשורת, בתחום המקצועי או האקדמי שחושב ככה. מה שאין כן לגבי השמאל. אם קיים שמאל קיצוני יהודי הוא מזערי.
זה ועוד שראוי לתשומת לב. כל העולם ואחותו יודעים כי בראש מעייניו של ביבי נתניהו זה המשפט נגדו ונושא חשוב זה לא נמצא על סדר היום, לא של המפלגות ולא של המדיה. הוא הוסט לנושאים אחרים - בעזרת המדיה ומומחים לדבר.
בהקשר זה אני מתייחס אל התלונה של "יש עתיד" נגד ערוץ 14 על שהוא מהווה ביטאון הליכוד ומשמש אותו במערכת הבחירות, והדיון סביב זה. אין חולק על כך כי לרשות הימין עומדים אמצעי מדיה מודפסים, קוליים וחזותיים. ואני לא מתייחס לרשתות שזועקות-ימין. עם זאת, יש אמצעי מדיה שמנסים לדווח ללא משוא פנים. אם הם מצליחים או לא, זה עניין אחר. ויש מדיום שמנסה לאפשר לדעות בשמאל וגם בימין, להשתקף בו, הוא אמור להיות "עיתונאות תקינה" אף שמערכתית, פוליטית לא כלכלית, הייתי מגדיר אותו נוטה לשמאל שמאל.
לסוציאל דמוקרטים כמו מפלגת העבודה ובמידה "יש עתיד" וגם "מרצ" - אין ביטוי חד בתקשורת. אם זאת היא המציאות אינני בטוח, אבל זה הרושם, ולרושם יש חשיבות.

תאריך:  04/10/2022   |   עודכן:  04/10/2022
+ישראל היום ומקור ראשון מגנים ניסיון לפגיעה בערוץ 14
12:05 04/10/22  |  עידן יוסף

קבוצת ישראל היום ומערכות העיתונים ישראל היום ומקור ראשון קוראות לשמור על חופש הביטוי והעיתונות. בקריאה מטעמן נכתב כי הן מגנות כל ניסיון או מהלך פוליטי להשתיק, להגביל, לאיים ולהצר את צעדיהם של כלי תקשורת ועיתונאים, ובכללם ערוץ הטלוויזיה עכשיו 14. "אנו תומכים בריבוי קולות ובפלורליזם תרבותי ותקשורתי - בשגרה ובתקופת בחירות", לשון הקריאה.

+בל"ד הגישה ערעור על פסילתה
11:37 04/10/22  |  עידן יוסף

רשימת בל"ד הגישה עכשיו ערעור לעליון על החלטת ועדת הבחירות המרכזית לפסול אותה מלהתמודד לכנסת. הדיון צפוי להתקיים ביום חמישי בהרכב של תשעה שופטים בראשות הנשיאה אסתר חיות. המפלגה מגייסת מתומכיה תרומות, מה שמעיד על בעיה במקורותיה התקציביים.

+האם הפעם ניתן לסמוך על נתניהו
08:59 04/10/22  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

האם נתניהו של תשפ"ג השתנה או שמא מדובר באדם אחר שידע סוף-סוף להגשים מאוויים לאומיים של הציבור היהודי שבוחר פעם אחר פעם ימין ומקבל שמאל?

נתניהו. פועל בניגוד להבטחות [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+שמירת חוק וסדר בעיני יאיר לפיד
08:58 04/10/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

איך ייראה לנו אם שודדי כספות לא ייענשו, אלא רק יידרשו לשלם מס על כספי השוד?  ▪  ויאיר לפיד במלוא אישיותו הדמוקרטית מחפש ומוצא דרכים להקריץ דברי חקיקה שלא באמצעות הכנסת

לפיד. "ליברל" [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+סקר: שפל בשיעור הערבים המתכוונים להצביע בבחירות
07:38 04/10/22  |  עידן יוסף

סקר ערוץ מכאן 33 ומכון סטאטנט בחברה הערבית: שיעור ההצבעה המשוער - 39%, 15% מתוכם מתלבטים. 29% מהמתלבטים נוטים להצביע לרע״ם, 11% לבל״ד, 11% לחד״ש-תע״ל, 36% לא יודעים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לסוציאל דמוקרטים אין כמעט ביטוי במדיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אמת ויציב
נושא הלפידוס  |  4/10/22 14:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
בעז שפירא
האם נתניהו של תשפ"ג השתנה או שמא מדובר באדם אחר שידע סוף-סוף להגשים מאוויים לאומיים של הציבור היהודי שבוחר פעם אחר פעם ימין ומקבל שמאל?
אפרים הלפרין
איך ייראה לנו אם שודדי כספות לא ייענשו, אלא רק יידרשו לשלם מס על כספי השוד?    ויאיר לפיד במלוא אישיותו הדמוקרטית מחפש ומוצא דרכים להקריץ דברי חקיקה שלא באמצעות הכנסת
עידן יוסף
אביגדור ליברמן אינו מסתפק בנהג ליתר ימות השבוע ונוסע גם בשישי ובשבת. מכרזים לחיפוש נהג נכשלו, ולמרות שהעלות לנהג במשרה מלאה היא כ-307 אלף שקל, הקצה לו נהג ועוד חצי תקן לנהג מחליף בנימוק שמדובר ב"סמל שלטון" הדורש אמצעי אבטחה מוגברים
חן שמיר
מסעות שורשים בפולין לבני ה-20+ יכולים לשנות את פני החברה הישראלית, כן, עד כדי כך    במסע לפולין שמתוכנן לבני 20+ משלבים שיחות מהותיות עם ביקורים באתרים מסמרי שיער, ביחד עם חוויות מגבשות ומהנות
רפי לאופרט
הכשל האמיתי איננו פוליטי אלא מנהיגותי-ניהולי    בנט ניהל את הממשלה כפי שמנהלים "סטארט-אפ" ולא כפי שיש לנהל את הארגון הגדול והמורכב ביותר במדינה - "קואליציה שסועה" מעצם הרכבה ומבנהַ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il