X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
התקרית בין חייל צה"ל לפעיל שמאל בחברון [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
הבטן הרכה של צה"ל
כשנער במדים משכיב באיפון את מי שהוא מזהה כיריבו ובהמשך גם תוקע בו אגרוף - האשם אינו בו אלא בערל הלב ששלח את אותו נער במדים אל מוקד השנאה והמשטמה

הצבא המהולל שלנו, שמכין עצמו להפציץ מקומות מעבר להרי החושך, מסתבך שוב ושוב בשרוכי נעליו כמו מין גולם מטומטם שכזה שעוד רגע יקפוץ ראש על המדרכה.
מנהיגים ומפקדים חכמים ונבונים שכבר ראו הכל בחיים שולחים נערים במדים אל חזית הקללות והיריקות כדי להתקוטט עם ערב רב של פרובוקטורים מסוגים שונים שהתמחותם ואומנותם היא להוציא את הנערים במדים מהכלים.
הם ודאי מבינים היטב המנהיגים החכמים שלנו שנערים במדים אינם מתאימים לעבודות שיטור - לא מבחינת גילם - בעיקר גילם - ולא מבחינת הכשרתם.
ובכל זאת הראש הקטן של הקודקודים למיניהם רובץ לו במין טמטום חושים שכזה על כתפיהם והפקודות יורדות מטה מטה אל המחסומים ושאר מוקדי הסכסוך והקטטה.
כי כשנער במדים משכיב באיפון את מי שהוא מזהה כיריבו ובהמשך גם תוקע בו אגרוף - האשם אינו בו אלא בערל הלב ששלח את אותו נער במדים אל מוקד השנאה והמשטמה.
מהי הסיבה שבמשך כל כך הרבה עשרות שנים לא שולחים שוטרים אל מוקדי הסכסוך הללו? אין סיבה. תירוצים מן הסתם יש והרבה, אבל סיבה - אין.
הם לא מבינים הקודקודים - או גרוע מכך: לא רוצים להבין - שרבים מהנערים הללו במדים שנשלחו אל ארץ גזירה - הופכים פגועי נפש שבוכים על משכבם בלילות.
כי למי זה איכפת? תנו למפקדים להתקדם בדרגות מעלה מעלה - כדי להגיע בבוא היום אל פאנל הטלוויזיה המיוחל ולחרטט שם אמירות מלומדות על הרבה כלום ומעט שום דבר.

תאריך:  30/11/2022   |   עודכן:  30/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבטן הרכה של צה"ל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הקלגס הזה איננו נער
הירונימוס  |  30/11/22 16:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
דברים שנשא יוסי אחימאיר, יו"ר מכון ז'בוטינסקי, בערב הזיכרון במכון ז'בוטינסקי לד"ר גבריאלה אלגרבלי ברזין, במלאת שנתיים לפטירתה
ירון פרידמן
מונדיאל קטר 2022 נולד בחטא וממשיך כמונדיאל של התנגשות ערכים ועירוב פוליטיקה בספורט. קטר כהרגלה מנסה ליהנות מכל העולמות: לאפשר לישראלים להגיע לנסיכות וגם לתת להם הרגשה שאינם רצויים. למרות שכמו בכל מונדיאל יש חגיגת כדורגל, כשעושים מונדיאל במדינה קיצונית ותומכת טרור יש לצפות לטעם רע. כיצד כל זה משתקף בתקשורת הערבית?
עמנואל בן-סבו
יש לראש הממשלה החובה לתבוע הסברים, לדרוש הבהרות, לבקש התנצלות, להוביל מהלך לגינוי מוחלט, בלי אהה, בלי בהה, גינוי חד-משמעי
יוסף גערליצקי
קיום שבע מצוות בני נח על-ידי אומות העולם נוגע לקיום התורה והמצוות של כל ישראל, כי הרי כדי שיוכלו בני ישראל לקיים תורה ומצוות כראוי הם זקוקים למנוחת הנפש והגוף, וכאשר בני אומות העולם מתנהגים באופן המתאים לתכלית בריאת העולם - 'לא תוהו בראה, לשבת יצרה'
רבקה שפק-ליסק
הפלשתינים לא ויתרו על הדרישה ל"זכות השיבה" אבל, החלו במאבק למען סיום הכיבוש באופן חד-צדדי באמצעות האו"ם    רק לאחרונה הוחלט באו"ם על העברת נושא הכיבוש לבית הדין הבינלאומי בהאג    המטרה - להביא להחלטה שהמשך הכיבוש כמוהו כסיפוח ולאלץ את ישראל לסגת ללא הסכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il