X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כהן. לדבר בשפה שלהם... [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
קול של אישה שעושה ספונג'ה
צר לי, שבכנסת ישראל מכהן אלמוג כהן, הרואה באישה העושה ספונג'ה תת-רמה, ואינו מתייחס אליה כאל בת אדם חבל שבכנסת ישראל מכהן אדם, שכך מתייחס לאישה שמלחמת הקיום חייבה אותה לבצע את העבודה המייגעת, שאינה מעניקה לה סיפוק ושמחת יצירה

חבר בכנסת ישראל, כשדיבר על חברת הכנסת ממפלגת "יש עתיד", מירב בן ארי, אמר לכתובתה: "יש לה קול של עושה ספונג'ה, הרגה, הרגה אותנו".
לעברו של חבר כנסת מסיעת "חד"ש-תע"ל" צעק: "אוסקוט". על חברו לסיעה של אותו חבר כנסת, שהוא גם רופא, כיבדו בפנינה לשונית מבזה: "לרופא הזה לא הייתי נותן לו לטפל בכלב שלי". לעברם של חברי הכנסת הערבים פנה כאל בהמות. הוא פשוט ביזה את כנסת ישראל, כשהשמיע קולות כאילו הם בהמות.
חבר הכנסת המדובר הוא אלמוג כהן ממפלגת "עוצמה יהודית". לדעתי, חבר הכנסת אלמוג כהן מבזה את השפה העברית ואת עולם הערכים היהודי, כשהוא נוקט בשפה בוטה וגסת רוח וביחסו המחפיר לאישה, שהחיים הכתיבו לה להתקיים מעשיית ספונג'ה.
מה שנראה בעיני חבר הכנסת אלמוג כהן שפה סבירה בעיני נראה בוטות לשון. את תפיסתו הלשונית הוא הסביר ליושב-ראש מפלגת ש"ס, אריה דרעי, ולעוד מספר חברי כנסת מהליכוד מדוע הוא חייב להשתמש בשפה הזו - "אם אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך כמו כבש. אני לא אומר להם שקט בעברית, כי הם אינם מבינים עברית".
מההסבר של חבר הכנסת ממפלגת "עוצמה יהודית", אלמוג כהן, ליושב-ראש ש"ס, אריה דרעי, לא הבנתי מדוע חבר בכנסת ישראל נאלץ לרדת לביבי הלשון הפוגענית, כשהשתמש בביטוי המעליב: "קול של אישה עושה ספונג'ה" לעברה של חברת כנסת, שהוא חולק על דעותיה.
כשאני כותב שורות אלו, עומדת לפני דמותה של האישה האצילית, העושה ספונג'ה בדיור המוגן, בו רעייתי ואני גרים. אישה אלמנה, אם לארבעה ילדים, שמציאות חיים קשה, שלא היא בחרה, מחייבת אותה להעניק קיום לילדיה מעשית ספונג'ה.
צר לי, שבכנסת ישראל מכהן אלמוג כהן, הרואה באישה העושה ספונג'ה תת-רמה, ואינו מתייחס אליה כאל בת אדם. חבל שבכנסת ישראל מכהן אדם, שכך מתייחס לאישה שמלחמת הקיום חייבה אותה לבצע את העבודה המייגעת, שאינה מעניקה לה סיפוק ושמחת יצירה.
מפלגת "עוצמה יהודית" חייבת בראש ובראשונה להתנצל בפני הנשים, שהחיים הכתיבו להן לפרנס את עצמן מעשיית ספונג'ה וגם להתנצל בפני חברת הכנסת מירב בן ארי.

תאריך:  24/02/2023   |   עודכן:  24/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קול של אישה שעושה ספונג'ה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אלמוג כהן מבייש את היהדות.
רינה...  |  24/02/23 11:21
2
אלמוג כהן פגע בכל היפה שביהדות
רינה ..  |  24/02/23 11:24
3
תבקש סליחה מהספונג'נריות
לאלמוג כהן  |  24/02/23 13:12
4
איתן - תבורך
ה.א  |  24/02/23 15:04
5
פשיסט מרושע
נגה  |  25/02/23 02:09
6
תודה למגיב ה.א
מגיבה מודה ל-ה.א  |  25/02/23 16:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
"הנה באו אלה והטילו אותו אל בור תחתיות, לא באשמת האינפלציה העולמית, לא בגלל התנכלות זרים. זה משבר Home made, דרדור כחול-לבן מתוצרת ביבי ולוין"
עדי דקל
מטלון מדברת את עצמה מתוך הטקסטים בספר, ועם זאת, מלווה את דמויותיה כמעט יד ביד, היות שכתיבתה חידתית, מפעימה וזועקת    דמויותיה צועקות את האמת שלהן
יוני בן-מנחם
הפלשתינים מנסים ליישם במזרח ירושלים את רעיון המרי האזרחי שנכשל כבר באינתיפאדה הראשונה כדי לעודד אלימות ולהציג את ישראל כמדינת אפרטהייד. הבעיה הפלשתינית איננה מעניינת כרגע את העולם העסוק במלחמה באוקראינה, יישום המרי האזרחי במזרח ירושלים יגרום לפלשתינים נזק כלכלי כבד
רבקה שפק -ליסק
התוצאה של תוכניותיהם של לוין ונתניהו תהיה חיסול הדמוקרטיה, הפיכת ישראל למדינת עולם שלישי בשל ההתמוטטות הכלכלית והשארת ההגנה על המדינה מאויביה לתפילות האברכים
איתן קלינסקי
אני מצטרף לנאבקים, שעוד היום יחול השינוי ההכרחי כדי שלא נגיע לחורבן ביתנו הלאומי השלישי, הבית היפה והאהוב, שנבנה בדם וביזע מאז תחילת העלייה הראשונה בשלהי המאה ה-19
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il