X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אינטרסים שונים [צילום: ענת חרמוני/פלאש 90]
עונת ההסתה בעיצומה
מסע השנאה החל לפני עשרות שנים, עוד טרם הקמת המדינה המשוואה הקדומה הוכיחה את יעילותה, את חיוניותה, את האפקטיביות שבהחדרה לתודעה כי אלימות, גסות רוח, בריונות, קיימים רק בצד אחד

במשך למעלה משנות דור הצליחו מערכות הנדסת התודעה בסיוע מאסיבי של תועמלנים במסווה, להטמיע את הבדיה על ההסתה המגיעה ממקום אחד ויחיד ואין בלתו, גן ההסתה המועבר מאב לבן מאם לבת עוד בטרם צאתם מרחם יולדתם. מיום עומדי על דעתי חינכו אותנו כי הימין הוא האחראי לכל הרע בעולם, הוא מפיץ השנאה, הוא מכונת הרעל, הוא חרוזי הרעל, הוא המסית והמדיח, הוא הדמון שכל ישותו אינה אלא לפזר רסיסי רעל, ארס מזוקק, שנאה ומחלוקת.
מסע השנאה החל לפני עשרות שנים, עוד טרם הקמת המדינה. המשוואה הקדומה הוכיחה את יעילותה, את חיוניותה, את האפקטיביות שבהחדרה לתודעה כי אלימות, גסות רוח, בריונות, קיימים רק בצד אחד, בצד הלא חכם, הלא נאור הלא ליברלי, בצד החשוך הקנאי. מסע השנאה נולד הרבה לפני ייבוש האדמות וסלילת הכבישים טרם הקמת המדינה. הוא נולד באופן יזום, יש לו הורים, אחים, דודות ומשפחה מורחבת התומכים בשמירה על השבט המוסרי הנאור, האציל אל מול פראי האדם המסיתים, מפיצי החושך.
מסע השנאה המונע מתחושת העליונות, מיהירות, מהתנשאות, מה-אני וה-אתם, מה-הם ומה-אנחנו, מתחושת אדנות ובעלות ומהיות האחרים אורחים נוטים ללון בארצם ובמולדתם. מסע השנאה בשנים האחרונות חוצה את כל הגבולות, כולל את גבולות הדמיון. הוא ממוקד בבני אדם הנראים אחרת, החושבים אחרת, המאמינים בערכים שונים, באמונות שונות. מסע השנאה עמוק כל-כך, מוטמע, השנאה לאחים ולאחיות המבקשים להיות שותפים שווים בין שווים, הוא ללא ספק שדה פורה למחקר על מהות נפש האדם, על הגורמים והמניעים לשנאה מובנית זו.
די להביט במתרחש בימים אלה במחאה החשובה והמשמעותית אשר חלק ממוביליה, חסרי האחריות והמופקרים, זרעו את זרעי השנאה שנבטו והיו לשיחי שנאה וזעם, קשים, דוקרניים, מסוכנים. די להביט בשנאתם הבלתי הגיונית של חלק ממובילי המחאה המופקרים וחסרי האחריות, קבוצה קטנה הזוכה לרוח גבית מוחלטת במוקדי ההשפעה במדינת ישראל, אשר התגייסו לשרת את המופקרים וחסרי האחריות בקרב חלק ממובילי המחאה.
מי שסבר כי מסע השנאה וההסתה יופעל רק כנגד ראש הממשלה ומשפחתו, רק נגד נבחרי ציבור מהימין, רק נגד החרדים, רק נגד המתיישבים, רק נגד בוחרי הימין ושם יעצור, התעורר למציאות בה גם נבחרי ציבור מהמרכז ומהשמאל הציוני החלו לחוש את מסרקות הברזל המלובנות על גופם. חלק ממובילי המחאה המופקרים וחסרי האחריות מאיימים בחשיפות, בבריונות, במחאות קיצוניות, בלבוא חשבון עם בני גנץ ויאיר לפיד על אשר ההינו לנסות לבחון אפשרות הידברות בסוגיית הרפורמה המשפטית החשובה והנדרשת, המשתתפים בשיחות בבית הנשיא כדי להגיע להסכמות רחבות.
חלק ממובילי המחאה המופקרים וחסרי האחריות, המונעים על-ידי בעלי אינטרסים שונים, בעלי הון, על-ידי עמותות וארגונים הממונים על-ידי גורמים עלומים בעולם, אשר זרעו כאוס, אשר פרמו את הרקמה הישראלית, אשר קרעו קרעים ביחד הישראלי, אשר קדחו חורים במכנה המשותף, התאהבו בחלום ההזוי להחליף ממשלה נבחרת בדרך זריעת הכאוס.
לא הרפורמה המשפטית מעניינת אותם, לא מדינת ישראל ואזרחיה מעניינים אותם, את סוכני הכאוס ושולחיהם מעניינת רק החלפת השלטון בדרך אנטי דמוקרטית בעליל, מעניינת אותם רק היצמדות למוקדי השלטון והכוח, מעניינת אותם רק ההסתה והשנאה נגד רוב העם, מעניינת את הקבוצה השולית והרדיקלית רק עצמם, שולחיהם ומממניהם.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  17/05/2023   |   עודכן:  17/05/2023
+בית הנשיא: קל מאוד לפוצץ את ההידברות
16:57 17/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בעקבות התדרוכים האחרונים בבית הנשיא, במחנה הממלכתי נמסר כי אין כל הסכמות בהידברות בין הצדדים וכי ישנו "מרחק בכל הנושאים" ובמפלגת יש עתיד כינו את התדרוכים "הדלפות מגמתיות ומיותרות"  ▪  בבית הנשיא מזהירים: "המחיר שמדינת ישראל ואזרחיה ישלמו יהיה כבד מנשוא ובלתי נסבל"

הרצוג. השמועות לא מבוססות [צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]
+הכה בחרדים והצל את המולדת
07:58 17/05/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

בקמפיין מכוער של חברות יחסי ציבור, בעלי הון, וסוכני כאוס, הודרו נבחרי הציבור החרדי בגסות רוח מה-יחד הישראלי, נדרשו בעידוד מפיצי השנאה שלא לפקוד את בתי העלמין הצבאיים, שלא לשאת דברים בפני ההורים השכולים, שלא להניח זרים

האחים שלי [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+ביבס: קרן הארנונה - עונש על המאבק נגד הרפורמה
07:18 17/05/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר מרכז השלטון המקומי, איש הליכוד חיים ביבס, טוען כי מפלגתו הפכה לשבויה בידי מפלגות קיצוניות שעלולות להביא לסופה של המפלגה  ▪  "שמח שהרפורמה נעצרה רגע לפני התהום, לא פוחד להגיד את הדברים, אבל ברגע שאתה אומר את האמת - אתה הופך לשמאלן"

"הוסכם במרס להוריד קרן הארנונה מסדר היום" [צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
עמנואל בן-סבו
בקמפיין מכוער של חברות יחסי ציבור, בעלי הון, וסוכני כאוס, הודרו נבחרי הציבור החרדי בגסות רוח מה-יחד הישראלי, נדרשו בעידוד מפיצי השנאה שלא לפקוד את בתי העלמין הצבאיים, שלא לשאת דברים בפני ההורים השכולים, שלא להניח זרים
איציק וולף
יו"ר מרכז השלטון המקומי, איש הליכוד חיים ביבס, טוען כי מפלגתו הפכה לשבויה בידי מפלגות קיצוניות שעלולות להביא לסופה של המפלגה    "שמח שהרפורמה נעצרה רגע לפני התהום, לא פוחד להגיד את הדברים, אבל ברגע שאתה אומר את האמת - אתה הופך לשמאלן"
יוסי אוחיון
לא עברו שעות מהפסקת האש השברירית עם הג'יהאד ושותפיו, והאש הפנימית חודשה במלוא עוזה    חברי הכנסת חזרו "מזירת הקרב" בה עמלו בניסיון לקושש אהדה ותמיכה ומיד חידשו את המערכה מאותה נקודה שבה "עצרו" בשל הקרבות
דן מרגלית
נאמר ביושרה, הדו-שיח גוטליב-שטרית נושא בחובו גם קורט של שמחה    כמובן, שמחה-לאיד שככה אירע לו לליכוד בימיה של ממשלת החמס והגזל והדיקטטורה בדרך
עמנואל בן-סבו
האמירה הברורה והמפתיעה, הקיצונית והחדה של עמירם לוין, שלחה אותו על-ידי חלק מחבריו למחאה: "ליטול את הכדור", "להעלות את מינון התרופות", "להיכנס לממ"ד ולא לצאת ממנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il