X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לוין. עבר צד? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
ככה יעשה ללוין הנכון
האמירה הברורה והמפתיעה, הקיצונית והחדה של עמירם לוין, שלחה אותו על-ידי חלק מחבריו למחאה: "ליטול את הכדור", "להעלות את מינון התרופות", "להיכנס לממ"ד ולא לצאת ממנו"

מה קרה לאלוף המהולל, הלוחם עז הנפש, מפקד סיירת מטכ"ל, המשנה לראש המוסד, עמירם לוין, אשר בעת מבצע סיכול צמרת ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי, קרא להנהגה הישראלית להורות על "שיטוח" כל שכונה ממנה שוגרו רקטות לעבר מדינת ישראל במטרה לגרום למוות אזרחים חפים מפשע.
עמירם לוין הוא הכל חוץ מקל דעת, הפועל מתחושות בטן, זעם ונקם, הכל חוץ מהיסטרי שאינו מבין מה הוא אומר, הכל חוץ מקיצוני ימני משיחי פשיסטי, הכל חוץ מחבר בארגון: "כהנא חי".
עמירם נולד בקיבוץ להבות הבשן, טביעות אצבעותיו במבצעיה הנועזים ביותר של מדינת ישראל. הוא נסוג מהתמודדות על ראשות מפלגת העבודה, הביע תמיכה נחרצת בארגון השמאל הקיצוני רדיקאלי "שוברים שתיקה", הפגין נגד מה שכינה השחיתות של בנימין נתניהו, וכעת ההתבטאות הבלתי צפויה שלו בעקבות הסבב הנוכחי בו סוכלו ראשי ארגון הטרור.
"לאפשר להם נמל, שדה תעופה וריביירה בחוף. מנגד לשטח כל שכונה ממנה יורים רקטות ליישובינו במטרה להרוג עשרות ומאות אזרחים שלווים. ארבע שנים, ארבעה מבצעים, אותן תוצאות, הגיע הזמן לשנות המשוואה".
האמירה הברורה והמפתיעה, הקיצונית והחדה של עמירם לוין, שלחה אותו על-ידי חלק מחבריו למחאה: "ליטול את הכדור", "להעלות את מינון התרופות", "להיכנס לממ"ד ולא לצאת ממנו", "בן-גביר של השמאל", "זה ה-'למחוק את חווארה' של השמאל"? "הפנסיה התקציבית ניוונה לך את המוח, מזל שאיש לא מקשיב לך תעבור לשוויץ שם חיים אנשים כמוך", "נשארת כאן לגמרי לבד. איבדת את כולם. כולם. לך תסתגר בממ"ד בשנה הקרובה. זה יעזור להתפקח מהשטויות".
אפילו רמת התגובות כל כך מתחשבת, מינורית, מנומסת, כמעט מתנצלת, הרי הוא משלנו זה הלוין הנכון, עמירם לא יריב.
יקיר השמאל לא זכה לקיתונות בוז ולעג מצד מניפי דגלי הלאום, בוגרי יחידות ה... וה... גמלאי ה.... הצועדים עימו בקפלן, גם לא מאלו שצעדו עימו לפני אי-אלו שנים בבלפור, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והדרישה להחליפו.
משטרת המחשבות, המצביא העליון של ההרהורים, פלוגות המחץ של ההעזה לסטות מהקו, קציני החשיבה האחת ואין בילתה, נמצאים בבלבול מופגן איך להתייחס למצטרף החדש, בשר מבשרה, הלאומן המשיחי, הפשיסט, הקיצוני, חסיד "כהנא חי", עמירם לוין הקורא לשטח שכונות בעזה.
מקהלות המוסר הטהור וחבורות הזמר של יפה הבלורית והטוהר, לצד רקדני ההתעמלות האומנותית של לולייני הנדסת התודעה, מומחי המיצגים יצירתיים, אוחזי המגפונים בקריאות קצובות: בושה - בושה - בושה, לובשי החולצות השחורות צורחי הקריאות הקצובות: ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה, נדמו, השתתקו, נאלמו דום אל מול האמירות האנטי מוסריות בעליל.
המגישות לא הזדעזעו והרימו גבת עין שמאל, הפרשנים לא נחרדו והסבירו בחמת זעם קדוש כי מדובר בעוד הידרדרות מוסרית כתוצאה מהרפורמה המשפטית, הפוליטיקאים לא הסתערו כמוצאי שלל רב על האמירה הקיצונית, לא הוזמן לחץ בינלאומי נגד המציע, האקדמאים לא יצאו בהמוניהם למחות, המשפטנים לא ערכו כינוסי חירום, צמרמורת לא חלפה בגוום הענוג של הכלכלנים, ההייטקיסטים לא הסתערו על כבישי ישראל, שקט ודממה יוצע לכל.
ככה זה כשאתה מהמחנה הנכון, המחנה הצודק תמיד, מחנה המוסר והטוהר, מבצר הדמוקרטיה, מותר לך להתבטא באופן הקיצוני ביותר ויסולח לך, מותר לך לדבר בזכות פשע מלחמה ולא יאונה לך מאום, לכל היותר הבוטים שבחבורה ישלחו אותך להחליף את סוג הכדור.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  16/05/2023   |   עודכן:  16/05/2023
+ארנונת הקיטוב
11:17 16/05/23  |  יוסי אוחיון   |   לרשימה המלאה

לא עברו שעות מהפסקת האש השברירית עם הג'יהאד ושותפיו, והאש הפנימית חודשה במלוא עוזה  ▪  חברי הכנסת חזרו "מזירת הקרב" בה עמלו בניסיון לקושש אהדה ותמיכה ומיד חידשו את המערכה מאותה נקודה שבה "עצרו" בשל הקרבות

מסיתים ומפלגים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ככה יעשה ללוין הנכון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא קוראים לו בצלאל
עובד 1  |  17/05/23 15:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע מגן וחץ
עידן יוסף
ראש הממשלה שלח בישיבת סיעת הליכוד אזהרה למי שמתכנן לשבש את המצעד: "אנחנו משנים את מאזן ההרתעה. מי שפוגע בנו או מתכנן לפגוע בנו ידע את המשמעות של דמו בראשו"    ח"כ אחמד טיבי: "ממשלת דגלים, פיתות ודמים"
אביתר בן-צדף
מבצע "מגן וחץ" לא הוכיח בחמשת ימיו שינוי בדרך הנלוזה, שאימץ לו צבאנו בששת העשורים מאז מלחמת ששת הימים    חיסולים הם דבר חשוב ויעיל, אך אינם מבטיחים ניצחון במלחמה וגם לא תמונת ניצחון
רבקה שפק ליסק
החרדים חייבים לקחת אחריות ולסגת מדרישותיהם הסקטוריאלית המוגזמות    זה בלתי מוסרי ונוגד את תפישת היהדות לדרוש זכויות מלאות וגם פריבילגיות מבלי לשאת בעול החובות    אין זכויות בלי חובות
עידן יוסף
איציק וולף
מהתאחדות המלונות נמסר כי במהלך המבצע שוכנו תושבי העוטף והישובים הסמוכים בכ-3,000 חדרי מלון שבהם שהו בין שניים לחמישה לנים בחדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il