X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולי כשישבתו התיאטראות המסובסדים מכיסי, הספרים שכותביהם פרופסורים לספרות על חשבוני, ה"פואמות" הזוכות לפרסים מכספי המיסים, הזמרים המאיימים למחות אם שרת התרבות שאינה לרוחם על-פי שיוכה העדתי או הרעיוני תבוא לברכם, יוכלו לפרוח יוצרים אחרים, חופשיים מאימת הדרקונים
▪  ▪  ▪
העדר התרבותי אצלנו שנכנע לתרכובת השמאל-איסלאם שפשתה במערב

הרב יונתן זקס הוא אחד הרבנים המוכרים ביותר בעולם. מתוקף תפקידו כרב הראשי של האימפריה הבריטית לשעבר, היה לדובר חשוב של היהדות דוברת האנגלית, שמחוץ לישראל היא היהדות הגדולה ביותר. הרב זקס כותב בעיתונים הנחשבים של העיתונות בשפה האנגלית, מחזיק באתר מרשתת מהודר, ונחשב מקובל על שועי עולם ואף נואם בפרלמנט הבריטי.
את דעתו על ישראל בפרט ועל הציונות בכלל מביע הרב במילים נחרצות: ישראל אינה מייצגת עוד את היהדות. המדיניות של ישראל מנוגדת לרעיונות העמוקים והנשגבים ביותר של היהדות. הדברים שנעשים בישראל כעניין שבשגרה גורמים לי לאי-נוחות עמוקה. כבר ב-1967 היה על ישראל למסור את השטחים שעליהם השתלטה למען השלום. למען השלום, אומר הרב זקס, הוא מוכן להידבר עם השייח' אבו-חמזה, מנהיג מוסלמי מצפון לונדון התומך בטליבאן, תומך בבן-לאדן, ותומך בהרג לא מוסלמים, כולל יהודים שהם לדבריו כת השטן, הגם שהוא מבין כי חמאס וחיזבאללה מסרבים להכיר בקיומה של ישראל בכל גבול שהוא. הוא דואג מאוד לעתידם של הפלשתינים ורוצה להשיג עבורם עתיד של חופש שגשוג ורווחה לא פחות מאשר לישראלים. לאיסלאמיזם הוא מתנגד לא מכיוון שהוא תובע לעצמו את ארץ ישראל, אלא כיוון שהוא מלמד ילדי איסלאם לשנוא. מאידך הוא גאה בישראל שהצליחה ליצור חברה משגשגת מתוך מאה גלויות, ולהתגבר על האיומים הקיומיים העומדים מולה.
צאו לשביתת תרבות כללית
אלא שמול איום אחד אין הרב מוכן להתייצב, שלא לדבר על להילחם. מול תנועת החרם, הטיית-השקעות ועיצומים שפשתה באירופה בעשור האחרון. מבחינתו, התנועה הפכה את ישראל לגורם מפלג בתוך היהדות, כך שליהודים נותרה ברירה חדה בין לקלל את ישראל ולהישאר באירופה או בין לקלס אותה ולעזוב. ההמלצה שלו היא להיכנע, לקבל את העליונות המוסרית של המלעיזים, המחרימים, המשטינים, מונעי ההשקעות ומטילי העיצומים, וכך לקנות את הזכות ללכת בין הגדרות שהוצבו לעבר המכלאה.
בכנס חרום של אמני ישראל התיצב השחקן עודד קוטלר וקונן על עתידה של ישראל, ללא ספר, ללא מוזיקה, ללא שיר (הוא אמר פואמה, אבל כאביר הלשון העברית אני מרשה לעצמי לתקן) עולם שבו אין דבר המפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב (תשואות סוערות מן הקהל של מגיני התרבות היוצאים להגן על גיזת הזהב, שוקת הכסף שממנה שתו כל אותן שנים ברוכות).
כאחד מאותן בהמות האוכלות קש וגבבה, אין לי ברירה אלא להמשיך בגילוי נאות: הפעם האחרונה שקניתי כרטיס להצגה היה זה למחזמר "קזבלן", בכיכובו של עמוס תמם, מחזמר ציוני לכל הדעות. הפעם לפני כן הייתה לפני יותר מעשור, בהצגה "איסמעיליה", בכיכובו של ששון גבאי. בין זה לזו התקשיתי למצוא הצגה שבה אין תוכן שונא ציונות, שונא ישראל, או שבה משחק מישהו שאינו עונה לסיווג דלעיל. גם מיעטתי לקרוא ספרות עברית עכשווית, כי אחרי שלושת העמודים הראשונים של "אם יש גן-עדן" נאלצתי לסגור את הכריכה במיאוס. לכאורה, תרבות, ספרות, שירה, מחזאות, קולנוע הם נחלתם הבלעדית של עודד קוטלר וחבורתו, וכל תרומה או ניסיון להפיק תרבות מחוץ לחבורה הזו נידון לכלייה מיידית השמורה לקש וגבבה המנוערים באש הכבשן. האש הפורצת מפי הדרקון, ולא משנה אם שמו יאיר גרבוז או עודד קוטלר, מכלה כל תרבות אחרת, ודאי תרבות של אהבת ישראל, גאוות ישראל, גבורת ישראל, וכבוד לעם, לארץ וליהדות.
אבל מהי האש הזו אם לא כניעה ללחצים של העדר התרבותי הבינלאומי המעניק כבוד ויקר רק למכפישים, לשונאים, למגמדים, ולרוצחים של ישראל? אותו ספר דלעיל הוא זוכה פרס ספיר, הפרס הגדול של הספרות הישראלית, והשופטים הם כולם מחבורת הדרקונים. הסרט "בופור" שנעשה על סמך הספר, אולי הסרט המשעמם ביותר שראיתי בימי חלדי, גם הוא נשלח לפסטיבלים שגם הם נכנעו ללחץ של התרכובת הרעלנית של שמאל-איסלאם שפשתה במערב תחת הדגל של זכויות אדם. הטרור התרבותי השולט בישראל הוא רק קצה זנבו של הטרור התרבותי השולט במערב, ופי הזנב הזה הוא עודד קוטלר המשווה את הרוב היהודי הרוצה להסיר מעליו את הרודנות הדרקונית, לעדר בהמות המלחכות קש וגבבה. (גבב בלשונו, מלשון גיבוב, שאין בינה ובין הגבבה למאכל בהמות דבר)
קוטלר מזה, והרב זקס מזה, אחים הם. לא סתם אחים ליהדות, אלא אחים לתרבות הכניעה לשנאת ישראל, והפניית השנאה עצמית שלהם לעבר היהדות שמאסה בהתנצלות, שמאסה בשיפלות הרוח, שמאסה בגלות הגשמית והרוחנית. טוב שהרב זקס עוזב עכשיו את משרתו המנהיגותית ועובר להרצות בכל מקום גלותי מספיק, כנוע מספיק, שפל מספיק כדי לשמוע את משנת הכניעה וההתפלשות ברפש. טוב יעשה עודד קוטלר אם יכריז על שביתת תרבות כללית של עדר הדרקונים שלו. אולי כשישבתו התיאטראות המסובסדים מכיסי, הספרים שכותביהם פרופסורים לספרות על חשבוני, ה"פואמות" הזוכות לפרסים מכספי המיסים, הזמרים המאיימים למחות אם שרת התרבות שאינה לרוחם על-פי שיוכה העדתי או הרעיוני תבוא לברכם, יוכלו לפרוח יוצרים אחרים, חופשיים מאימת הדרקונים שמטה לחמם נשבר. בהמות כאלו עדיפות על דרקונים כנועים.

תאריך:  19/06/2015   |   עודכן:  21/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עדר הדרקונים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
בן צבי אמר עדיף יהודים שחורים
יוסי ארגואן  |  20/06/15 06:21
2
יובל -
אבנר צפוני  |  20/06/15 06:53
 
- אדוני, הנך משתייך ל"עדר
צפוני - נחש צפע  |  20/06/15 09:07
 
- תגובתך מעידה על נחתומה
שדשע  |  20/06/15 10:39
3
לפני כ-3 שנים כתבתי תגובה על
אכן עדר נחשים  |  20/06/15 08:13
4
יפרחו יוצרים אחרים, בודאות !!! ל"ת
וינטר הניה  |  20/06/15 10:17
5
הכלאה בין דרקונים לבהמות ל"ת
יהודי מפוכח  |  20/06/15 21:16
6
קומיסר תרבות פשיסטי
יוסי פלס  |  30/06/15 23:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה שלם
מהראיון שנערך עם הרמטכ"ל היוצא בני גנץ בתוכנית "עובדה" ניתן היה להבין בין השורות שאף הוא הביע בפני הדרג המדיני הסתייגות מפעולה צבאית נגד תוכנית הגרעין של אירן. לכך ניתן להוסיף את דבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתוכנית "המקור" ששודרה לא מכבר ועסקה במלחמת לבנון השנייה, על כך שהיה עליו לדרבן את המפקדים הבכירים לפעולה
טל בן דור
מסר לאנשי המיעוט הנאורים שדורשים כי הרוב בדמוקרטיה ייכנע לגחמותיהם
איציק סיבוש
"מעשה הנבלה בבת תמם" הוא החיזיון האותנטי והחושפני מכל של אנשי התיאטרון והתרבות בעשור האחרון
דורון בקל-איילון
בכל מה שקשור לדמוקרטיה מתגוננת ומאבק בין טובים ורעים, אני מעדיף את "הרגש הרציונלי" האותנטי והמחודד של מירי רגב על פני הסגנון האינטלקטואלי המגויס וקהה החושים (והצעקני לא פחות, מסתבר) של ענר פרמינגר ועודד קוטלר
עומר דוסטרי
ישראל מבחינתה חייבת לעשות הכל על-מנת שהסטטוס-קוו יימשך ושמאזן הכוחות הנוכחי יישמר. "פעולה למניעת טבח בסוריה", כפי שהתבטא הרמטכ"ל, יכולה להיתפס הן כפעולת מגננה והן כפעולה התקפית, ועל הגורמים המדיניים בישראל להבהיר נושא זה במהרה ולהודיע כי ישראל לא תתערב במלחמת האזרחים בסוריה
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
אם יש ג'וקים תבנה ארמון  /  מנשה שאול
קסם בלתי מוסבר  /  אורנה ליברמן
יציאת מצרים - השראה לפתרון  /  מנשה שאול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il