X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ריכוז מתומצת של עיקרי התובנות שלי עד-כה, מוגש לאנושות כתרומה ללא תמורה חלק רביעי תרבות הנאורות
▪  ▪  ▪
הדמוקרטיה זכאית למדינה [צילום: AP]

מבוא

נאורים נכבדים, אתם בוודאי נורא מעריצים את עצמכם. בני תקופתו של גלילאו ש"ידעו" שהארץ השטוחה היא מרכז העולם, משעשעים אתכם, חחח איזה שוטים. ומה איתנו? אנחנו רציונלים יותר? אנחנו לא מאמינים בשטויות? באמת? זה מה שאתם חושבים...
חשבתם שרק אנחנו בטוחים שאנחנו חכמים גדולים? תתפלאו, גם קודמינו לא חשבו שהם טיפשים. הזמנים משתנים, השטויות משתנות, המאמינים משתנים, אבל חוקי הטבע נשארים. אנחנו מתקדמים הרבה יותר, אך כפופים בדיוק לאותם חוקים. קבלו את השתתפותי הכנה בצערנו, אך אין לנו פטור מחוקי הטבע: גם בתקופתנו האנושות מקובעת בקונספציות.
זוכרים שרק לפני עשור או שניים "שמאלן" היה תואר כבוד? שכחתם, אבל אני זוכר, הייתי ימני בודד בים שמאלני "שפוי". היום רוב השמאלנים כל-כך מתביישים בעצמם, שהם מסתתרים מאחורי הכינוי "מרכז". איך שגלגל מסתובב.
בעתיד מפרספקטיבה היסטורית האנושות תתבונן עלינו כחבורת חלמאים הזויים מגוחכת ונלעגת. אז מה מאפיין אותנו כאנושות בת תקופתנו הלוקה בתרבות הנאורות? מה נדע בעתיד, שכנאורים אוילים בני תקופתנו איננו מסוגלים להבין היום?

נאורות

אם תרבות השחיתות והחזירות שעסקנו בה במאמר הקודם "רק" עושה לנו את המוות בכך שהיא עושקת ומשעבדת אותנו, הרי שתרבות הנאורות תשמיד אותנו סופית.
מהי נאורות? במשפט אחד: ערכים נעלים של זכויות אדם. יפה, אבל זה למראית עין, זה מה שאנחנו מספרים לנו על עצמנו, מספרים בפרצוף כה משכנע שאנו מאמינים לשקרים של עצמנו. בפועל תרבות השחיתות יונקת את כספי המדינה, תרבות החזירות יונקת את כספי האזרחים, תרבות העושק מעבידה אותנו בפרך. כמדינת אליטות המערכות פועלות למען עצמן, המשטרה, הפרקליטות ומערכת המשפט מרשיעות אזרחים תמימים כדי להראות הצלחה גדולה. אין פלא שהמדינה קורסת מבחינה חברתית.
כנאורים הדוגלים בזכויות אדם (לפחות כלפי חוץ), הרי שנקודת התורפה שלנו היא בקצוות. כל עוד יש קצת מיעוטים, מעט פליטים, קורטוב מכל דבר, הערכים שלנו עובדים מצויין.
אבל כאשר המיעוטים הופכים למסה קריטית בעלת השפעה ממשית על צביון המדינה, התרבות המפגרת שלנו לא יודעת להתמודד עם זה.
מה הפתרון היחיד? ההצגה (תרתי משמע) חייבת להמשך, אנחנו חייבים להמשיך לפעול לפחות למראית עין על-פי אותם ערכים, אחרת נהיה גזענים על-פי הקריקטריונים של עצמנו.
התוצאה: טמטום המוני, זוועות מקיר לקיר, קריסה עולמית, כיבוש דמוגרפי זוחל, ובסוף השמדתנו.

טמטום המוני

האמונה שצריך לתת לכל זרם את הזכויות שלו כה חזקה, שהנאורים לא מתביישים לומר בקול רם, שלא מקובל עליהם בשום אופן הרעיון המוזר לפיו היהודים הקימו כאן מדינה ובחרו בדמוקרטיה ככלי. מה פתאום? הדמוקרטים הקימו כאן מדינה והואילו בטובם לשתף גם יהודים. למה, למישהו יש ספק?
היהודים זכאים למדינה? הצחקתם אותם. הדמוקרטיה זכאית למדינה! היא ערך עליון ועל כולנו להשתחוות בפניה. ומה קורה במקרה של התנגשות ערכים? פשוט מאוד: כמאמינים אדוקים באלוהי הדמוקרטיה, ברור לקנאי הנאורות לחלוטין שהיהודים צריכים לאפשר לערבים להשתלט על המדינה כי חובתנו להשתעבד לכלים שבעזרתם אנו מנהלים אותה. כל נאור אדיוט יודע את זה, ואין שום דרך בתקופתנו להמנע מן האידיוטיזם ההמוני הזה.
כל ההיסטוריה והמסורת היהודית לפח האשפה, כל חללי המלחמות, הרדיפות האנטישמיות, השואה, הציונות, הרצל, בן-גוריון, את כולם משליכים הנאורים לפח האשפה בלי למצמץ. "מישהו" הקים כאן מדינה דמוקרטית, והיהודים? נו טוב, גם להם מגיע זכות קיום (לפעמים).
עכשיו תבינו שאנו חיים בתקופתנו, אמורים להיות אנשים תבוניים בסביבה. הנאורים מאמינים בקנאות ובדבקות באידיוטיזם מזוקק, והמדע אינו מסוגל להעמידם על טעותם. כן, לחוק הטבע מספר 2 יש כוח.

זוועות מקיר לקיר

בארץ אהבתי הטרור פורח. למה לטרור הייתה עדנה דווקא בתקופתנו? ככה? יכול להיות אבל תנסו שוב. בגלל כל מיני סיבות מסובכות? מצוין, אבל התשובה האמיתית היא: משום שהוא כדאי. הטרור הוא הבטן הרכה של הנאורות, אשר איננה מסוגלת להתמודד עימו. יש לנו ערך עליון של אי-פגיעה בחפים מפשע. התוצאה, מי שעוסק בפגיעה בחפים מפשע תוך שהוא מסתתר מאחורי חפים מפשע, אנו חסרי אונים מולו. אם מישהו מנסה להכותו חזק מכפי שהנאורים מרשים, הם מייד מעלים אותו על א' ומצעידים אותו להאג.
התוצאה: בגלל הדאגה לחפים מפשע, זוועות הטרור שברו את שיאי הזוועה ועוד היד נטויה. אידיוטיזם מטורף. הנאורים ממשיכים בהתלהבות לרוץ קדימה לתהום והמדע חסר אונים. כן כן, מי היה מאמין, לחוק הטבע מספר 2 יש כוח.

כיבוש דמוגרפי זוחל

עקב תרבות הנאורות האירופים מעדיפים שהמוסלמים יאנסו את בנותיהם וישתלטו על היבשת שלהם ובלבד שלא יקראו להם גזענים. אידיוטיזם משובח והמדע... ממשיך לנחור.

מה יהיה בסופנו?

אם לא נתעורר בזמן, נגלה שנכבשנו על-ידי האיסלאם או אז נופתע לגלות שהם אונסים ושוחטים את כולנו (גם את השמאלנים וגם את הנאורים) בעינויים איומים שרואים רק באתרי זוועה, כפי שהם רגילים ואוהבים. כדאי להצטייד באקדח כדי שנוכל להתאבד במקרה הצורך. שנה טובה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד
תאריך:  16/09/2015   |   עודכן:  16/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החיים על-פי אהרון (חלק ד')
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
צודק באבחנה
שוחר-שלום  |  18/09/15 11:39
 
- שכחת לפרט
אהרון שחר  |  18/09/15 13:23
 
- למרות מה שאתה חושב
שוחר-שלום  |  27/09/15 20:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
לי היה עניין בכך, ששר המדע אופיר אקוניס יתפטר מתפקידיו במשרד התקשורת כדי שישאיר רק לי את כל הטיפול בכל נושאי התקשורת, וזה מה שקרה, כי אני הוא זה שרציתי
דביר מור
בעקבות ביטול/דחיית ראיונות לתקשורת הישראלית לפני החגים, על-פי החלטת ראש הממשלה, נשאלת השאלה - מדוע בעצם החליט נתניהו להוציא החלטה שכזו לפועל?
שולמית קיסרי
מה שמתרחש בישראל בעידן הקדנציה הרביעית ראוי שייכתב בעתיד בספר דברי הימים. אנחנו - זה ההווה שלנו, שכמוהו עוד לא היה. אני מנסה לכתוב תזכורות, לפי סדר הזוועתיות שלהן, אבל אין סדר. תחליטו אתם מה יותר חשוב ומה יותר מזעזע
ראובן לייב
השנה החדשה רחוקה מלבשר טובות וטומנת בחובה צרות על ימין ועל שמאל, שצריך להיערך לקראתן מבעוד מועד, פן יהיה מאוחר מדי. אם זה לא יעזור - לפחות לא יזיק!
איתמר לוין
העונש החמור ביותר שאישר בית המשפט העליון בשנה האחרונה על מיידה אבנים היה 22 חודשי מאסר - פחות מעונשו של זורק הנעל על ביניש. מאחר שבתי המשפט נוהגים להחמיר את הענישה רק באופן הדרגתי, הדרך היחידה היא לכפות עליהם עונשי מינימום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il