X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם לא די ברצף הרציחות הזוועתיות והשלכות הבקת"בים, ניתך עלינו כעת מטח ההפחדות מפני שבר כלכלי - אם לא ניכנע לערבים ונסכים לכל תנאיהם. שדרני הערוצים והחכמים בעיני עצמם החלו להפגיז אותנו בנבואות שחורות על המחיר האיום שתעלה לנו המלחמה הניטשת כעת להגן על עצמנו
▪  ▪  ▪
מהומות ביפו [צילום: תומר נויברג / פלאש 90]

הידענים הכה חכמים, בעלי יכולת הניבוי הנודעת לכישלון, כבר החלו לפרסם מספרים של מיליארדים שהמדינה תפסיד אם ואם ואם...הם הרי מכירים היטב את טבע נפש אחיהם. ליהודים חשוב רק הכסף, ורק זה ידגדג אותם. אולי הם צודקים במידת מה, אך עד גבול מסוים. כי הרי ראשית המתנחלים בארצנו לפני מאה שנים ויותר, נטשו את בתי משפחותיהם, אוניברסיטאות בהם למדו, והחליטו לעלות לציון. המדינה נוסדה רק בזכות צניעותם, הסתפקותם במועט, ומלחמתם במחלת המלריה שפשתה ביניהם, עמדו בגבורה וסיקלו אבן אחרי אבן, וכבשו את האדמה החרבה בזיעת אפם.
אז מסע ההפחדות של השדרנים הנודעים במרה השחורה שהם תאבים כ"כ להטיל עלינו, מסע זה נדון למעשה לכשלון. כי כעת לא מעניין בכלל מה וכמה יעלה לנו לשמור על עצמנו ועל קיומנו כאן. מה שנתון כעת על המאזניים הוא גורל ארץ ישראל: האם היא תשאר בידי היהודים, שהקימו בה את מלכותם לפני שלושת אלפי שנה, וכמה חמומי מוח מטורפים הצליחו לגרום לאבותינו לאבד את ארצם עם חורבן בית שני? או שמא את כל הארץ יקבלו המוסלמים תוך הגשמת חלומם הרטוב, ובכך יצליחו לממש את חלום הכיבוש האיסלאמי הפונדלמנטליסטי של המזרח התיכון ואירופה כולה - ולמעשה, יממשו את מה שהסולטן סולימן המפואר החל אך הפסיק בגלל מותו במאה השש עשרה?
נראה שרוח הממשלה, נושאי התפקידים המכריעים ואלה המחליטים, עברה משלב ה"הכלה" והאיפוק הג'נטלמני, לשלב התגובות ההולמות. אכן, יש לנו על מי לסמוך. לא על מצחצחי לשונם בסיסמאות נבובות וריקות מתוכן, אלא על אנשי מעש הנוהגים בתבונה.
הפגנות הערבים הישראלים היום בנצרת וביפו - שם הן היו ממש אלימות - היוו אור אדום. אלו מרמזות על ההמשך של המאבק ה"בלשתיני" של אלה המשתדלים לייצר לעצמם היסטוריה של עם, שלמעשה לא היה ולא נברא. ועם זאת, מה שאי-אפשר להתעלם ממנו הוא הנושא שהצליח הראש המתוחכם של מנהיגי הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בישראל ללכד את כל ערביי העולם סביבו והוא "חיילים ישראלים מטנפים ברגליהם את המסגד על הר-הבית". לא היה ולא נברא. כי החיילים שהגיעו להשקיט את השלכות הבקט"בים והאבנים על היהודים והתיירים המבקרים ברחבת ההר שמחוץ למיסגד, לא נכנסים למיסגד.ובכל זאת, השקר שמופץ בעולם כולו מכל הכיוונים של העולם הערבי, ובפרט מנהיגיו הפוליטיים והדתיים, שקר זה קונה לו מאמינים, בוכל רשתות הטלוויזיה העולמית מצטטים שקרים אלה כמו היו עובדות כשרות למהדרין.
את הערבים קל מאוד להצית וללכד תחת סיסמאות דתיות. אלו, משרתות היטב את הכוונות הפוליטיות של כל הזוממים לשלוט בחבל ארץ קטנטן זה, (השטן הקטן לסברתם), שעבורם מסמל את השטן הגדול - אמריקה.
ישראל היא רק המתאבן עבור נושאי דגל האיסלאם בעולם כולו. המטרה המוצהרת שלהם, רשמית, גם מפיו של מנהיג אירן - השמדת המערב, אמריקה, שהוא השטן הגדול. ואת זה לא קלטו מדינות אירופה וארה"ב ברובן. הן למעשה, אלו שמכרו את גורלן בעבור הנפט הערבי והסחר עם מדינות ערב. על מה שהביא בעקבותיו שטף מיליוני המוסלמים שאין לעוצרו, הם אינם חושבים. עדיין הם משחקים אותה "פוליטיקלי קורקט", מעניקים מחסה ועבודה למסתננים אליהם, ואת סופם-עצמם לא ישערו.
בתוך כל האנדרלמוסיה המתרחשת הן במזרח התיכון הן באירופה והן בקנה מידה מוקטן אצלנו - אנו לעיתים מאבדים את הפרופורציות. כדאי לפקוח את העיניים ולחשוב בצלילות הדעת, כיצד רק האיחוד של כולנו כנגד כל הרוע האופף אותנו ומאיים לחסלנו, גם מבפנים, רק האיחוד יביא להמשך קיומנו על האדמה שאלוהים הבטיח לאברהם אבינו, שהוא גם אביהם ונביאם של העמלקים ושאר שונאינו. והחשוב מכל: די להמשיך ולשאת בעונש על חטאי מנהיגינו, שלא השכילו להחיל את שלטון ישראל על כל שטחי יהודה ושומרון מיד בתום מלחמת ששת הימים. כי אז היה נמנע הסבל והקזות הדם המתמשכות ללא צורך על האדמה שבוכה עלינו.

תאריך:  07/10/2015   |   עודכן:  07/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנה באות ההפחדות היזומות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ושוב אליס-
אבנר צפוני  |  7/10/15 09:18
 
- למוחמד (אפנר) מהפלג הצפוני
בבר  |  7/10/15 14:21
2
גב' אליס הנבונה והחכמה נוגעת
דברים כדורבנות  |  7/10/15 13:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
שני שוטרים נפצעו קל ובינוני במהומות ערבים בעיר יפו    מתפרעים מוסלמים רעולי פנים יידו אבנים לעבר מכוניות ואוטובוסים ושרפו צמיגים    חיילי גל"צ הונחו שלא לצאת מהתחנה עד לשעה 23:00
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, הגיב על דרישת ראש הרשות הפלשתינית לשחרר אסירים פלשתינים ולהקפיא את הבנייה כתנאי למשא-ומתן    "זה לא יקרה, אנחנו בתחילת שינוי כיוון"
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר על תוכנית להצבת מצלמות בכל כבישי יהודה ושומרון לצורך איתור מהיר של מחבלים במקרה של פיגוע    האשים את הפלשתינים בהפרת הסטטוס קוו בהר-הבית
עידן יוסף
ראש הממשלה קרא לראשי ההתיישבות לגלות אחריות בדבריהם על כך שהממשלה אינה נותנת גב לצה"ל לפעול    קורא לתגבור המצלמות בדרכים
ישראל רוזנבלט
תעשיית השקרים הפלשתינית לא נחה ואינה מסתפקת רק בהפצת השקר העתיק (מיסודו של אל-חוסייני) בדבר "אל-אקצה בסכנה", אלא קוראת להעניק הגנה בינ"ל לפלשתינים. גם אלה שדוקרים לצורך "הגנה עצמית"    הזועק לעזרה הוא דווקא אבו-מאזן, שרק לאחרונה שפך דלק לתבערה בנאום "הרגליים המטונפות של היהודים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il