X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נמאס כבר עם פסטיבל הצביעות - יש ממשלה ימנית בישראל, תממשו את הבטחותיכם את הפוליטיקה הקטנה תשאירו בצד יש מדינה שזקוקה לכם, ואתם בנבדל לחלוטין
▪  ▪  ▪
השמאל אינו מאפשר לראש הממשלה לקבל החלטות נכונות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
הכל נשאר במשפחה
נו, אז אם הוריו של הח"כ חזן מתווכחים, אסור לבן לקרוא להדחת שר הביטחון או לזעוק בראש חוצות שראש הממשלה אינו מורה על בנייה מיידית או חיסול הטרור? הרי המדובר בפמילייה, לא, לא ההיא המוכרת לכולם, אלא הפמילייה, כלומר ה"משפחה", של הליכוד או של הקואליציה. אז מותר, ומה שמותר לחזן, ודאי מותר ללוין ולאלקין, לבנט ולשקד

למשמע דבריהם של ה"תומכים" בראש הממשלה, השר אלקין והשר לוין אשר נטלו חלק במחאה של המתנחלים ליד מעונו של ראש הממשלה, השר בנט והשרה שקד שהתראיינו ותקפו את הממשלה ואת העומד בראשה קשות על ההפקרות הביטחונית, הח"כים חזן, מגל והשד יודע מי עוד - הנך יודע אם לצחוק או לצחוק עוד יותר.
זו ממש קריקטורה של ממשלה וקואליציה מן הסוג שאפילו המוחות הקודחים ביותר של העיתון "שרלי הבדו" לא היו מצליחים לתאר בסאטירה המושחזת שלהם. תיתכן עוד אפשרות, והיא שאותם שרים וח"כים התוקפים את ראש הממשלה ואת הממשלה סבורים, באמת ובתמים, שיש להם עסק עם אידיוטים גמורים.
האפשרות האחרת, המצערת ממש, היא שאותם שרים וח"כים אינם מודעים למציאות, ולכן הם צריכים טיפול או שמא הם בעצמם אידיוטים גמורים בחושבם שכל העם טמבלים. לו הח"מ ושכמותו בלבד היו באים בטענות אל אותם נבחרים שהוזכרו לעיל, מילא. בין כה וכה טוענים המתלהמים שכל מבקרי הממשלה הם עוכרי ישראל, שמאלנים משוקצים, בוגדים וכדומה. אלא שראש הממשלה ושר הביטחון של ממשלת הימין, הם טוענים שמתקיפים אותם בתוך הנגמ"ש, בתוך הבית, והוא, כלומר ראש הממשלה, לא יסבול מתקפות כאלה. אז מה לכם כי תלינו על אחרים המבקרים את הממשלה?
תשובתכם המצחיקה היא שהרי אתם מרגישים בתוך הבית, ובבית מותר להתווכח, אך להישאר חברים טובים. אפילו הח"כ חזן התוודה שהוריו גם מתווכחים בתוך הבית (ראיון בתוכניתם של לונדון וקירשנבאום). נו, אז אם הוריו של הח"כ חזן מתווכחים, אסור לבן לקרוא להדחת שר הביטחון או לזעוק בראש חוצות שראש הממשלה אינו מורה על בנייה מיידית או חיסול הטרור? הרי המדובר בפמילייה, לא, לא ההיא המוכרת לכולם, אלא הפמילייה, כלומר ה"משפחה", של הליכוד או של הקואליציה. אז מותר, ומה שמותר לחזן, ודאי מותר ללוין ולאלקין, לבנט ולשקד.
תיאטרון האבסורד
מחזה האבסורד הזה, הפרודיה הזו של ממשלה, הזכירו לי את מילות השיר "דבר" של ביאליק. בשם שרת התרבות והספורט, בתקווה שקראה את השיר, ולמען מר חזן וחבריו התומכים בראש הממשלה ומשמיצים אותו בפומבי כדי לחזקו, הנה כמה שורות מתוך השיר:
"וזריתם לרוח, ותעו קרועים וצחרים בחלל העולם / ביום צח באחרית קיץ / אשר לא ימצא חוט כסף את-אחיו וקור את-רעהו / וביום הסגריר הראשון יאבדו / ופטישך, פטיש הברזל, אשר נשבר מרב דפק / על-לבות אבן לבלי-הועיל / תשבר שבר על-פני שבר וכתות אותו למעדר / וכרית לנו קבר... נפל דבר בינינו ואין יודע מה-נפל / אין רואה ואין מגיד / אין רואה ואין מגיד / ואם שקעה לעולמים / גדול התוהו מסביב ונורא מסביב התוהו / ואפס מפלט / וכאשר יאבדו יאבדו / ואין משען עוד, ואזלת יד, ודרך אין / והשמים מחרישים / יודעים הם מה חטאו לנו, שאול חטאו / ובדממה ישאו עונם".
השיר ממשיך וממשיך, אך מפאת העובדה שאין זה מאמר ביקורת על שירים ומשוררים, נסתפק בכך. המסר: כך יש לקוות, ברור.
וישנו עוד פן בלתי מובן לי לכל הסאגה הזו. שמעתי ח"כ מן הימין, זאת אומרת מהבית היהודי, הבית של האח, האחות, וכל בני משפחה אחרים, הטוען שהמכשול הגדול בפני ראש הממשלה הוא השמאל הישראלי, האליטות האנטי-ציוניות, התקשורת, העולם הצבוע ואובמה האנטישמי. והח"כ הנכבד צודק. הרי השמאל אינו מאפשר לראש הממשלה לקבל החלטות נכונות. ליברמן זו הדוגמה הטובה ביותר של שמאלן מן הזן המסוכן ביותר, החוזר על שקריו שראש הממשלה וממשלתו אינם מתפקדים. השמאלן הזה תוקע מקלות בגלגלי הממשלה הביטחוניסטית ביותר שהייתה מאז ימי החשמונאים או בר-כוכבא. חזן, בנט, שקד ויוגב, לעומת זאת, כצאצאי החשמונאים וסיקריים, כשהם תוקפים את ראש הממשלה הם עושים זאת מתוך אחריות לאומית, מתוך הגנה על ראש הממשלה, ולא חלילה כדי להכפישו. אגב, גם הסיקריים חשבו שהם עושים זאת מתוך אחריות לאומית. את התוצאות כולם מכירים.
גם התקשורת השמאלנית אשמה במתקפה של אלה שהוזכרו לעיל (אין לי כוח לכתוב את שמותיהם שוב!) כי היא, כלומר התקשורת, גרמה לתומכים בראש הממשלה לתקוף אותו. ישאלו הקוראים איך ייתכן כדבר הזה? מאוד פשוט: התקשורת מדווחת על פיגועים, על רציחות, על זריקות אבנים, על תקיפת מתפללים, ובמציאות, השקט והשלווה שוררים במדינה. גל הטרור הוא מצג שווא של התקשורת השמאלנית, כולל ישראל היום הפועל נגד נתניהו, "מקור ראשון" השונא את המתנחלים, ערוץ 7 המתנכל לציונים האמיתיים, חלק גדול מאוד של עיתונאי ערוץ 2, וכדומה. קחו לדוגמה את הח"כ ינון מגל שתוקף את התקשורת השמאלנית. נכון שהוא עמד בראש אתר וואלה, אך מה באמת יכול היה לעשות בתור שכזה.
תשאלו את השר אופיר אקוניס עד כמה התקשורת מעוותת את המציאות. הוא רצה לשנות כיוון, להפוך את רשות השידור לרשות תקשורת בשירות ממשלת נתניהו, אך ראש הממשלה בעל הנטיות השמאלניות, הכשילו. גם לשרה שקד בטן מלאה על ראש הממשלה על כך שהוא אינו מאפשר לה להעביר חוקים לאומיים, ימניים, שנועדו להשתיק את בית המשפט העליון, לכן השמאלנים אשמים. ברור!
והיינו יכולים להמשיך ולהמשיך, אך די, נמאס כבר עם פסטיבל הצביעות. יש ממשלה ימנית בישראל. תממשו את הבטחותיכם. את הפוליטיקה הקטנה תשאירו בצד. יש מדינה שזקוקה לכם, ואתם בנבדל לחלוטין.

תאריך:  07/10/2015   |   עודכן:  07/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחזקים את ראש הממשלה
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
ישנו אדם שמתוך עשרה - תשעה
מעט איזון לא יזיק  |  7/10/15 14:36
 
- שאל את
ראש הממשלה  |  7/10/15 15:07
 
- מתי הימין"איים" על ראשי ממשלה?
ע_הראל  |  9/10/15 01:59
2
ממשלת פחד וצביעות בע"מ
ולדמיר   |  7/10/15 20:51
3
ראש ממשלה עלוב ונמושה !
common_sense  |  8/10/15 05:13
4
ח .נ . צלו המתמיד
ב.ל  |  8/10/15 15:17
 
- אתה
ממש מסכן.  |  8/10/15 15:45
 
- אני אסביר אם קשה לך להבין
ב.ל  |  8/10/15 21:53
 
- אם צלו
קורא תגובות  |  8/10/15 22:56
 
- יופי של ציניות וסרקזם בתגובתך.
לאדון ב.ל  |  9/10/15 11:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
אלה לוי-וינריב, חן מענית
האם שר האוצר פרץ את מעטה החשאיות סביב חברו, המיליארדר הטוען שהוא רק שכיר - ולא בעלים - במרבית החברות בקבוצת אקויטל-יואל-ישראמקו?
עידן יוסף
היועץ המשפטי לממשלה יחליט האם לאשר את הנחיית שר הכלכלה הדורשת חתימת שר ממונה בבקשות היתרי עבודה ביום המנוחה של חברות ממשלתיות
עידן יוסף
ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי קיבלה פה אחד שורת החלטות במסגרת המאבק במיידי האבנים בירושלים
אלעזר לוין
תאגידי כוח האדם מאותתים: שלבו אותנו במיון המקצועי של העובדים מסין
אלעזר לוין
האישור התקבל בממשלה למרות שעדיין אין הסכם עם חברות כוח אדם ממשלתיות סיניות    המשמעות המעשית: בוטלה התוכנית להביא לארץ חברות בניה עם פועלים    היועץ המשפטי לממשלה מזהיר מבג"ץ שלא יוכל להגן עליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il