X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מנהיגי האזור יודעים את האמת. רבים בתוכנו יודעים את האמת. כל צד מתלהם ככל שיהיה – יודע שימים של שלום, עבודה, בילויים וכיף עדיפים אלף מונים על נשיאת נשק, סכין, מטען חבלה או בקבוק תבערה
▪  ▪  ▪
פלשתינים מיידי אבנים [צילום: פלאש 90]

תאמינו לי (עכשיו אין אף אחד שמאמין לי...) כי כל הזבל בו אנו חיים, הדם ותמרות העשן – כולם באים ממוחם הקודח של כל מנהיגי העמים (בישראל וסביבותיה) הטובחים והנטבחים זה בזה באזור העקוב מדם – המזרח התיכון.
היום זה אבו זבל ברשות הפלשתינית, הרוצח הנייה בעזה ורב המרצחים נסראללה בלבנון – שמחליפים את המטורלל ערפאת שגם הוא לא הסכים לקבל ממנהיגי ישראל בעבר כמעט את כל מדינת ישראל (כולל ירושלים) כדי לסגור את הסכסוך העקוב מדם.
לעומתם, מנהיגי ישראל עם גולת הקצפת, נתניהו האיום הסתדרו מצויין בפריימריזם של ביתנים בגני התערוכה, שימור מעמדם, רכבם הצמוד, המאבטחים, המשכורת, טובות ההנאה והפנסייה. הם הקפיאו את המצב שיכול היה לקבל תפניות חיוביות עם מעט יוזמה מזו הקיימת/מתעלמת בגובה הפרקט, וכך נגררנו לעוד ועוד מבצעים (לא במרכולים...) שלמרות הדם היקר ששפכנו שם, לא הסכמנו לנער את השרלטנים הללו מעלינו.
שני העמים, שלושתם, ארבעתם ועד קטר, יכולים ותאווים לחיות ביחד ולנגב בין היתר חומוס, פול וכיו"ב. כמו שנוהגים לומר "הבל היופי ושקר החן" - כך צריך להעמיק טיפה מתחת לקרום הפוליטי המזוויע המכסה אותנו באמצעות הרשת והתקשורת "העתיקה" כמו הרדיו והטלוויזיה. אז ניווכח כי אפילו המטורפים החדשים בדמותם של הצעירים והצעירות הערביים המפגעים בנו היו מעדיפים לרקוד במועדונים, להקים משפחות, ללמוד ולהשכיל, והכל במקום למות מות שהידים.
מנהיגי האזור יודעים את האמת. רבים בתוכנו יודעים את האמת. כל צד מתלהם ככל שיהיה – יודע שימים של שלום, עבודה, בילויים וכיף עדיפים אלף מונים על נשיאת נשק, סכין, מטען חבלה או בקבוק תבערה.
כל צד פועל בהתאם למצבו, והתוצאה מחרידה. מישהו מאיתנו לא היה במצב של לחץ מלמעלה? לחץ של הטורקים (העותומנים)? לחץ של הבריטים? לחץ של הגרמנים? מה עשינו? הבלגנו? ממש לא. אין נוחיות גדולה יותר מלשבת בעולם של טוב, שוקולד וסמרטפונים, ולתהות מדוע הערבים, עם בלויי הסחבות, אינם מוכנים להמשיך לחיות בתת רמה כזו – לא נפשית ולא כלכלית.
היי... רגע... מי מהבבונים הימניים בוחרי נתניהו מתחיל לסנן נגדי קללות כאילו אני שמאלן אוהב ערבים? תראו בבונים. אני קודם כל יהודי, אח"כ ישראלי, ובסוף פטריוט שמוכן להילחם על ביתי עד מוות. אם יוצאים נגדנו מפגעים צריך לכסח אותם עד שיוציאו נשמתם בתוך הזירה. לא לוקחים שבויים. מחבל/מפגע שרק מרים סכין או השד יודע מה על יהודי – לנטרל. מה זה לנטרל? כדור במצח!!.
מה חשבתם? שלא נולדתי כאן? שלא לחמתי בכמעט כל מלחמות ישראל? היי... הרגיעו. אני מביט על המצב בו זבביניהו הביא אותנו כ"מר ביטחון" אל עברי פי פחת, ולא מוכן להתעלם מהעובדה שאינה צוברת כותרות: העמים לא רוצים להילחם זה בזה עד זוב דם. הורים מכל צידי המיתרסים אינם רוצים לשפד את ילדיהם למוות... אבל זה קורה, כי המנהיגים נהנים מזה. כל עוד מנהיגי האזור יהיו מאובטחים (ביטחונית וכלכלית) – נישאר מחוץ לטווח התעניינותם. תארו לכם שנתניהו ומשפחתו היו מתגוררים במזרח ירושלים? בלי אבטחה מיוחדת. תארו לכם שאבו מאזן היה מתגורר בנחל עוז? בלי אבטחה מיוחדת. תארו לכם שהנייה היה מתגורר באיתמר? בלי אבטחה מיוחדת. מה היה קורה? המשך הקיפאון למציאת פתרון לסכסוך?

תאריך:  14/10/2015   |   עודכן:  14/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהיגי האזור - הם שורש הרע
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
יד קלה שלנו על ההדק=יביא לשקט!
ע_הראל  |  15/10/15 09:01
2
מי הפריע ללבני לנהל מו"מלשלום?
ע_הראל  |  15/10/15 11:24
3
זו הפעם הראשונה שקראתי כתבה של
בבר  |  15/10/15 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אריה גל
עידן יוסף
קרי: בנייה בהתנחלויות מלבה אלימות    מזכיר המדינה אמר כי יבקר במזרח התיכון בניסיון לחדש את ההידברות בין הצדדים    ארה"ב מגנה אובדן חיים של ישראלים ופלשתינים
מנחם רהט
מתקפת הסכינים החלה עם כבילת ידיהם של חיילי צה"ל    השבוע – 850 שנה לעליית הרמב"ם להר-הבית    הנסיך הליכודי שהפקיר את הר הבית לשועלי האויב    נתניהו הולך בדרכו של שמגר
יוני בן-מנחם
חמאס דוחה את הביקורת עליה כי איננה נוטלת חלק פעיל בגל הטרור ומסרבת לירות רקטות לעבר ישראל    חמאס מבטיחה כי תפעל לשחרור כל המחבלים שנעצרו בגל הנוכחי בעסקת חילופי השבויים הבאה עם ישראל
ישראל רוזנבלט
המיתוס השקרי אודות הנער העזתי מוחמד א-דורה, שכאילו נהרג מאש צה"ל, הצית את מהומות אוקטובר 2000 בישראל ואת האינתיפאדה השנייה. אתמול הודיע דוברו של הראיס, כי הנער הפלשתיני שנורה ונהרג לאחר הדקירה הכפולה בפסגת זאב, בעצם "הוצא להורג בידי ישראל". אגב, זה אותו פירומן שבשבוע שעבר תואר בתקשורת הישראלית כמרגיע הרוחות העיקרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il