X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אירופה סורסה לגמרי עקב התקינות הפוליטית, שחיסלה את האינסטינקטים הטבעיים של עמיה: המאבק למען ביטחונם וקיומם אדוני נשיא צרפת פרנסואה הולנד, זה לא "צבא טרוריסטי" ולא "דאעש" בלבד. לַמד לשונך להצביע על האויב מולך: איסלאם ג'יהאדיסטי
▪  ▪  ▪
נשיא צרפת, פרנסואה הולנד [צילום: AP/Jacques Brinon]
כל זמן שמוסלמים התאבדו בישראל העולם שתק, כי יהודים אפשר לרצוח, בעיקר אם יש לזה תירוץ הנקרא "כיבוש". עושה רושם שאירופה, על שלל ארגוני ה"זכויות" שלה, עסוקה יותר במה שקורה בישראל מאשר ברחובותיה

עוד לא יבש הדם בחוצות פאריס, וכבר הזדרזו אותם המתרצים כל אירוע טרור אצלנו ב"כיבוש, דיכוי והזנחה" להלקות את הישראלים על תקוותם שאולי הפעם צרפת ואירופה כולה ישַנו פרדיגמה. אנחנו אבלים על הפיגועים בצרפת. בלי אֲבָל. הלב כואב והעיניים בוכות. יחד עם הכאב הזה אנחנו אבלים על הפיגוע אצלנו, שבו נרצחו ביום שישי אב ובנו, יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד, תושבי עיר האבות, בדרכם לשבת חתן לכבוד הבת העומדת להתחתן השבוע. וכן, יש קשר ברור בין האירועים הללו. מי שלא רואה את הקשר מסכן את החברה החופשית וסופו להמיט עלינו מלחמה נוראה.
ראש לכל, חייבים לקרוא לילד בשמו. די עם מסך ההטעיה וה"שיחדש" האורווליאני שהוטל על אירופה מאז מלחמת העולם השנייה. אירופה סורסה לגמרי עקב התקינות הפוליטית, שחיסלה את האינסטינקטים הטבעיים של עמיה: המאבק למען ביטחונם וקיומם.
אדוני נשיא צרפת פרנסואה הולנד, זה לא "צבא טרוריסטי" ולא "דאעש" בלבד; מר ג'ון קרי, זה לא "טרוריזם" סתמי; אדוני נשיא ארה"ב ברק אובמה, זה לא "מאבק בטרור ובקיצוניות". אמירות כאלה הן הכרזת כניעה עוד לפני שהתחלתם להילחם. לַמדו לשונכם להצביע על האויב מולכם: איסלאם ג'יהאדיסטי. התחפושות משתנות, אבל השורש אחד.
אתם חוששים לפגוע בציפור נפשם של מיליארד וחצי מוסלמים? אדרבה, הבה נבחן זאת. מיליונים יצאו להפגין נגד ביזוי נביא האיסלאם בגיליון הסאטירי של "שארלי הבדו". אם, כטענת המוסלמים, מישהו חטף להם את האמונה - היינו צריכים לראות כבר בשבת עשרות מיליוני מפגינים מוסלמים נגד חֶרפת פאריס. אה, זה לא קרה.
מאז אוסלו שיכלל האיסלאם את תרומתו לאנושות. כל זמן שמוסלמים התאבדו בישראל העולם שתק, כי יהודים אפשר לרצוח, בעיקר אם יש לזה תירוץ הנקרא "כיבוש". 11 בספטמבר הזיז משהו לאמריקנים; אירופה נותרה רדומה, גם לאחר הפיגועים בלונדון ובמדריד. כולם פוחדים לומר את האמת. עושה רושם שאירופה, על שלל ארגוני ה"זכויות" שלה, עסוקה יותר במה שקורה בישראל מאשר ברחובותיה.
אז הנה, הגיע הזמן שתלמדו מהישראלים כיצד נלחמים באיסלאם הגי'האדיסטי. כדאי ללמוד גם מהתנהגות העורף האזרחי אצלנו, המשתתף בלחימה תוך ניהול חיי שיגרה למופת. בניגוד לישראלים, אירופה יכולה - אם תרצה - להילחם ללא מגבלות בטרור המוסלמי המאיים עליה. ארגוני "זכויות" האדם שלכם (זכויות הערבים לפגוע ביהודים) נמצאים (כמעט) כולם אצלנו. כדאי שתנצלו זאת עכשיו לפני שישובו ויסרסו אתכם יותר. אתם זוכרים מה קרה לפני 80 שנה, כשהתמהמהתם בחיסול החיה הנאצית.
לאחינו, יהודי צרפת, נחזור ונקרא: בואו הביתה! ישראל היא ביתכם. ולעם הצרפתי נאמר: ליבנו אתכם; אחרי התנחומים וכוס היגונים, כדאי שתעדכנו את המוטו של הרפובליקה. מעתה, הוסיפו ל"חופש, שוויון ואחווה" צלע רביעית: "ביטחון". Liberté, Égalité, Fraternité, Sécurité. הצלחתכם היא הצלחת העולם החופשי.

פורסם במקור: ישראל היום (א', 15.11.15)
תאריך:  15/11/2015   |   עודכן:  15/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיים - לפני "תקינות פוליטית"
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
המתאבדים בשם דת זכויות האדם
אהוד פרלסמן  |  15/11/15 11:33
 
- פחות מעשירית ממה שישראל רצחה
דעאש רצחה בפריס  |  15/11/15 15:09
 
- לא רצחנו - הרגנו. חבל שלא יותר
אהוד פרלסמן  |  16/11/15 10:13
 
- ארתור האריס היה זה שהגה
הפוך גוטה  |  16/11/15 12:38
 
- תהילת סטלינגרד
אהוד פרלסמן  |  17/11/15 01:00
 
- אם אתה נזקק להוגה דיעות,
נו שויין  |  17/11/15 09:10
2
כדי לעשות סדר בברדק
כמה הערות  |  15/11/15 11:38
 
- ואת עדיין כאן, בישראל?
רחמים  |  16/11/15 13:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אפרים הלפרין
מצב חרום בצרפת, בריקאדות בירושלים, אמריקה שבקושי זוכרת עת המתקפה הטרוריסטית על מגדלי ‏התאומים ועל הבית הלבן - כל אלה סימנים שהעולם לא מבין בפני מה הוא עומד, ואני תמה איזה שכר ‏לימוד יהיה עליו ועלינו עוד לשלם עד שיבין, עד שנבין
איציק וולף
צה"ל הרס במהלך השבת את בתיהם של ארבעה מחבלים - שרצחו ביריות את מלאכי רוזנפלד ואת בני הזוג איתם ונעמה הנקין
איציק וולף
נרצחי פיגוע הירי ביום שישי הם הרב יעקב ליטמן (40) ובנו נתנאל (18)    היו בדרכם לשבת חתן לקראת נישואי בת המשפחה ביום שלישי הקרוב    נתניהו: ישראל תנקוט צעדים נגד הסהר האדום שלא טיפל בנפגעי הפיגוע
עופר וולפסון
ראש אמ"ן לשעבר ויועצו הבכיר של נתניהו אומר כי "אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות מחר בבוקר" כדי לשנות את תמונת הטרור    "נצטרך להמתין שהפלשתינים יבינו שזה לא משתלם"
יוני בן-מנחם
ראש הממשלה בנימין נתניהו הפריח לאוויר ספין חדש על צעדים חד-צדדיים בגדה שאין לו שום סיכוי להתממש    הגיע הזמן שנתניהו יגבש יוזמה מדינית חדשה שתכלול את מדינות האזור במקום לעסוק בספינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il